BEAK HYUN
-Baekhyun uykuya dalmadan önce 40 kez inleme sesleri yapar.
-Baekhyun'ın ideal tipi; Cazibe dolu bir kadın.
-Baekhyun'ın eğer bir kız arkadaşı olsaymış onunla kiraz çiçeklerini görmeye gitmek istermiş.
-Baekhyun eyeliner olmadan da yakışıklı göründüğünü düşünüyor.
-Baekhyun bir kızı göz gülümsemesiyle kalbinden yakalayabileceğini düşünüyor.
-Baekhyun aşk ve ilişkiler hakkında bir sürü kitap okumuştur.
-Baekhyun yorgun olduğunda gözü hiçbir şey görmez doğruca yatağına gider.
-Exo-K en komik üye olarak Baekhyun'u seçti, Baekhyun ise Sehun'u.
-Baekhyunun horlamasının şiddetini ne kadar yorgun olup olmadığı belirlermiş.
-Baekhyun tatlı aksanıyla Japonca konuşur.
-Baekhyun'un sevdiği üç şey: Uyumak,Yemek yemek, Chanyeol'a vurmak.
- Baekhyun ilkokuldan beri şarkı yarışmalarına katılıyor.
-Baekhyun son doğum günü partisinde iPad iPhone, sınırlı sayıda üretilen bir çift ayakkabı ve daha nice hediyeler gelmiş.
-Baekhyun şirkete ilk girdiginde Suho ona sütlü çay ısmarlamış.
-Baekhyun Kaiye çok dikkat eder,ilgilenir.Kaide her zaman ona bakar ve takip eder
-Suho: Sehun maknea ama Baekhyun'a bakmak Sehun'a bakmaktan daha zor.
-Baekhyun ses taklitlerini yapmayı sever.
-Baekhyun okuldayken bir çetenin lideriydi.
-Baekhyun lisedeyken arkadaşlarına 'Birgün ben çok ünlü olucam 'dermiş.
-Baekhyun eski aşk şarkılarıyla ilgilenirmiş.
-Bir keresinde bir fan BaekHyun'un CD'sini imzalamasını istediğini çünkü onun yakışıklı olduğunu söylemiş, sonra Baekhyun da "Sen de çok sevimlisin" diye cevap vermiş.
-Baekhyun "gelişigüzel dansını" yaparken Kai ayaklarını tekmeleyene kadar gülermiş.
- Bir fan onu överken BaekHyun çok kıkırdarmış.
-Baekhyun stajyerlik zamanlarından beri Kris'e hayran.
-Baekhyun'un lisede bir çok kız arkadaşı oldu; ama sevgili anlamında değil.
-"Biz kıymetli Sehun'umuza çok değer veriyoruz. Ona hiçbir şey emretmeyiz; çünkü o bizim küçük değerli maknaemiz." -BaekHyun
-Baekhyun temizlikle ilgilenmez.Ama D.O sorarsa yapar.
-Suhoya göre Baekhyun çok dırdırcı.Sabah gözünü açtığı andan itibaren bir saniye bile susmuyormuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE (bunları biliyormusunuz)
Acakkore hakkında her sey kelime ve anlamlari batil inanclari ve bir cok daha fazla bilgi