Adı : Kim Sang Bum
Meslek: Aktör
Doğum Tarihi: 7 Temmuz 1989
Boy : 179 cm
Kilo: 62 kg
Burcu: Yengeç
Hobileri: Film seyretmek , rap , play station oynamak
En sevdiği yemek: samkyeobsal
En sevdiği renk: Siyah
Favori Sayısı: 7
Favori aktör: Hwang Jung Min
Dizileri:
Boys Over Flowers (KBS,2009)
East of Eden (MBC, 2008)
Unstoppable High Kick (MBC, 2006) Outrageous Women (MBC, 2006)
Filmleri:
Gosa/The Story (2008)
I Like It Hot (2008)
Röportaj;
Splus (IS): Boys Over Flowers'un So Yi Jeong'u gibi bir palyboy gibi görünüyorsun.
Kim Beom (KB):iltifatın için teşekkürler,ama aslında biz tamamen farklıyız.aşırı çekingenliğimden dolayı, insanlarla kolayca iletişim kuramam.şöyle dursun,kadınları ayartma yeteneklerim de yok.buna rağmen,So Yi Jeong'la soğukkanlı olmak,iç duygularını kolayca gösterememe gibi benzer özelliklerimiz var.aklıma gelmişken,küçükken benim yaşımdaki bir çok kızın beni takip etmesine alışkındım.(güler)
IS: şimdiye kadar hiç kız arkadaşın oldu mu?
KB:şimdiye kadar,hiç kız arkadaşım olmadı.sürekli birşeylerle çok meşgüldüm,bu yüzden aklımda bir kız arkadaşa yer yok gibi.
IS:kadınlarla arasına duygusal bir duvar koyan So Yi Jeong gibi olmadığına emin misin?
KB:aklıma geldi de,bu doğru da olabilir.bununla birlikte,Yi Jung playboy babasından dolayı bu duruma gelmişti.
böyleyim çünkü çalışmak için özveride bulunuyorum.şimdiye kaadr bu,bir kız arkadaştan daha önemli ver değerli.hala, Kim So Eun,Park Shin Hye ve Go Ara gibi iyi anlaştığım birçok bayan arkadaşım var.(not:bu 3 isim de onun Chung-Ang üniversitesi tiyatro&film bölümünden sınıf arkadaşları)
IS:cep telefonunda hızlı arama tuşlarında 1 numarada kim var?
KB:en fazla ihtiyacım olan ve güvendiğim ajans temsilcisi .onunla görüşmem gereken çok şey var,bu yüzden onunla sık sık telefonla konuştuğum için 1 numaralı hızlı arama tuşuna onu kaydettim.bir kız arkadaşım olsa bile ,1 numaralı hızlı arama tuşunu değiştireceğimi sanmıyorum.
IS: Boys Over Flowers'ın Gu Jun Pyo'su gibi ailen evliliğine karşı çıksa ne yapardın?
KB:eğer çevremdekilerin karşı çıkmasına rağmen sevdiğim kişiyle evlenmek istesem,bundan sonsuza kadar pişmanlık duyarım.onları bana izin verene kadar ikna etmeye çalışırım.ailemin benim için beslediği az bulunur bir bağlılıkla yaşadım.isteğimi kabul edeceklerdir...
IS: hayattaki ilken nedir?
KB:''bir kere kaybedebilirsin ,ama bir daha sakın kaybetme'' yaşamın boyunca başarısızlıklarla karşı karşıya gelebilirsin ve hatalar yapabilrisin.yine aynı hataları yaparak aynı başarısızlıkları yaşamaya izin vermek istemiyorum.buna rağmen bir insan mükemmel olamaz,bu yüzden mükemmelliğe en yakın olanı yapması için gayret göstermeli.
IS:şimdiye kadar hayatında en büyük bunalımlı zamanın?
KB:bir bunalım olarak üstesinden gelemediğin şeyleri buhran olarak değerlendirmiyorum.yine de zorlandığım önemsiz olaylar oldu,onların üstesinden geldim.hiç olağanüstü bir buhran geçirdiğimi hatırlamıyorum.
IS: Boys Over Flowers'taki gibi bir plütokrat olsaydın en çok yapmak istediğin şey ne olurdu?
KB:bir chaebol olmak istemezdim.daime hayallerim olsun isterim ve bu hayalleri gerçekleştirmek için yoğun bir çaba sarfetmek isterim.sanırım,bir chaebol olsaydım,hayallerimi unutup tembel biri olurdum.
(chaebol=plütokrat)
IS:kendine karşı yapılan internet yorumlarını okuyor musun ve onları ciddiye alıyor musun?aklına takılan olumsuz bir yorum var mı?
KB: mesleğe başlangıç yaptığım zaman,hatırlamak istemediğim olumsuz yorumlar vardı.ondan sonra,olumsuz internet yorumlarını kafama takmamaya başladım.genellikle bu tür yorumları okumuyorum,ama çok yok gibi.
IS:daha önce internette hiç yorum(cevap) yazdın mı?
KB: cevap yazdığım tek bir zaman bile yok.
IS:çantanda daima taşıdığın eşyalar nelerdir?
KB:.cep telefonum ve cüzdanım.çantama sadece ihtiyaç duyduğum şeyleri koyarım
S: hiç batıl inançların ve adetlerin var mıdır?
KB: .film çekiminin ilk gününden önce uyuyamam.bütün gece uyanık kaldıktan sonra sete giderim.
IS: aşırı stresliyken rahatlamak için ne yaparsın?
KB:neşeli insanlarla buluşurum.
IS: hiç uyku alışkanlıkların var mıdır?
KB: .kendim uyku alışkanlıklarımı bilemem.tatilde benimle uyuyan insanlar bu konuda hiçbirşey söylemediler
IS: en sevdiğin sporcu kim?
KB: Manchester United’lı Cristiano Ronaldo.ortaokulda futbol oynarken hayal ettiğim türde bir sporcu gibi oynuyor(Lee Min Ho'yla aynı cevap )
IS: ıssız bir adaya düşsen yanına almak istediğin 3 şey ne olurdu?
KB: .eğer ıssız bir adaya düşersem DVD oynatıcısında film izlemek ve oyun oynamak eğlenceli olur diye düşünüyorum.yardım istemek için cep telefonuna ihtiyacım olurdu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE (bunları biliyormusunuz)
Diversoskore hakkında her sey kelime ve anlamlari batil inanclari ve bir cok daha fazla bilgi