Kim Myung-Soo / L (엘)
Sahne Adı: L
Doğum Günü: 13 Mart 1992
Boyu: 178 cm
Kilosu: 62 kg
Kan Grubu: O
grubun yüzü denilmesinin sebebi, çıkış yapmadan önce bir klipte oynamış ve çeşitli reklamlarda showlarda İnfinite'yi temsil etmiştir.
-O, kamerasını hep yanında taşır ve fotoğraf çekmeyi çok sever.
-Myungsoo dıştan bakıldığında sert görünebilir ama özünde tatlı bir insandır
-Grupta yemek yemeyi en çok Myungsoo sever
-Myungsoo, odasını Dongwoo ile paylaşır.
-Myungsoo, insanların saçlarına dokunmayı seviyor.
-Myungsoo, "Shut Up! Flower Boy Band" dizisinde rol aldı ve Lee Hyun Soo ve Epik High'ın "Run" adlı MV'sinde yer aldı.
-Myungsoo, (4Minute'den Hyuna veya f(x)'den Krystal) Eğer aralarından birini seçecek olsaydı O, Krystal'yı seçerdi.
- üyeler myungsoo'nun uykusunda konuştuğunu duymuşlar
- Sungyeol onun çok inatçı olduğunu söyledi
- konserde solo olarak söylediği şarkı seçmelerde söylediği şarkıymış
- üyeler onun hassas biri olduğunu söylüyor.
-Myungsoo yüzünde en çok burnunu seviyor.
-Myungsoo, uyumaya gitmeden önce hep TV izler.
-Myungsoo'nun en sevdiği renk siyah.
-Myungsoo sevdiği kişiyle evlenmek istiyor, hayatının son gününü evlendiği kişiyle birlikte geçirmek istiyor.
-Myungsoo'nun hayalindeki evlenme teklifi: Basitçe ama samimi bir ses tonuyla "Benimle evlenir misin?" şeklinde sormak.
-Infinite stajyerken, Woolim şirketi, odak noktanın hep Myungsoo olacağını söylüyordu.
-Myungsoo'nun hayali fotoğrafçı olmaktı.
-Myungsoo insanlara beceriksizce/sakarca davranıyor.
-Myungsoo'nun rol idolü DBSK ve "Hug" şarkısından beri onları beğeniyor.
-Myungsoo grubun en kirli/pasaklı üyesidir.
-Myungsoo top oynamayı çok seviyor. (Futbol gibi)
-Myungsoo nazik görünse de çok inatçı ve agresif bir kişiliği var.
-Myungsoo'nun sloganı: "Bu anın keyfini çıkar"
-Myungsoo, çiğ yiyecekleri sevmiyor.
-Dongwoo doldurulmuş (peluş) hayvanları/oyuncakları seviyor ama Myungsoo nefret ediyor. Myungsoo ve Dongwoo aynı odada kalıyordu ve bir keresinde Myungsoo Dongwoo'nun doldurulmuş hayvanları yüzünden sinirlendi.
-Myungsoo, grupta en iyi gözlere sahip üye olduğunu düşünüyor.
-Myungsoo kamera ile en çok ilgilenen üye.
-Myungsoo'nun ailesi başta onun idol olma hayaline karşı çıktı ama seçmeleri geçtikten sonra ailesi fikrini değiştirdi.
-Myungsoo, şarkıcı olmaktan çok şovmen olmaya ilgi duyuyordu.
-Woohyun ve Myungsoo, BTD klibi için gece geç saatlere kadar, 2 gün boyunca aralıksız çekim yaptılar.
-Myungsoo, God of Study'de yer aldı, ama çok kısa bir bölümü vardı.
-Grupta en çok yemek yiyen üye Myungsoo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE (bunları biliyormusunuz)
De Todokore hakkında her sey kelime ve anlamlari batil inanclari ve bir cok daha fazla bilgi