Parvati Patil zmierzała w stronę baru, gdzie siedziała jej przyjaciółka Ginny Weasley. Dziewczyna miała ją namówić aby ta poszła za nią w rzeczywistości zabierając ją do szopy przed klubem, aby tam zamknięta z Draco Malfoyem nawiązała z nim sojusz i szczerze porozmawiali, albo, czego chciała cała ekipa, aby się spiknęli.
- Hej Ruda - przywitała się i usiadła obok niej na obrotowym krześle, po czym zwróciła się do barmana - Dwa razy mohito.
Zamierzała najpierw ją upić.
- Hej laska - powiedziała Weasley, poprawiając rękaw swojej turkusowej sukienki, po czym spojrzała na Parvati.
- Słuchaj... Mam sprawę - powiedziała upijając łyk drinku.
- Zamieniam się w słuch.
- Muszę Ci coś pokazać. Chodź za mną - wstała, a potem to samo zrobiła Ginny.
- Prowadź.
Obie dziewczyny odeszły od barku, wyszły z budynku i skierowały się w stronę plaży, gdzie stała szopa.
- Gdzie my idziemy? - zapytała drżącym z zimna głosem młodsza.
- Zobaczysz. Jedno jest pewne. Nie pożałujesz. - odpowiedziała Patil uśmiechając się podejrzanie.
Stały już dosłownie przed rozpadającą starą szopą z jakiegoś greckiego drewna, gdy Ginny zapytała:
- Serio? Chciałaś mi pokazać to coś?
- Nie to, ale wnętrze.
- Co? Wiem, że jesteś już mocno pijana, al- - niedokończyła, bo została wepchnięta przez swoją przyjaciółkę - Aaaahhh
- Podziękujesz później - powiedziała Parvati i zamknęła drzwi, po czym wybuchnęła śmiechem. Rudowłosa przeżyła szok.
Gdy już nabrała siły i obraz przed oczami się uformował (za dużo alkoholu), aby wstać usłyszała głos:
- Hej - i w tej chwili dziewczyna krzyknęła, rozglądając się za rozmówcą - Nie krzycz. To tylko ja. Mnie też zamknęli, ale ja siedzę tu od dwudziestu minut.
I wtedy światło księżyca padło idealnie na twarz osoby. Była to osoba, której dziewczyna unikała i nie spodziewała się jej tu zastać.
- Draco? - wykrzyknęła - Co my tu robimy?! Co się do cholery stało?!
W tej chwili przed szopą siedziała cała ekipa.
- A bo ja wiem. Wsadził mnie Pucey. - oznajmił zrezygnowanym głosem i westchnął. Ginny się nie odezwała.
- Przy okazji, gdy tak sobie mamy tu siedzieć, chciałbym Cię przeprosić. - kontynuował, a gryfonka dopiero na niego spojrzała.
- Za co? To ja powinnam to zrobić. Spanikowałam wtedy i zachowałam się okropnie. Przepraszam. - spowrotem opuściła wzrok.
Zaczęła go jeszcze bardziej unikać przez ostatnie dni, bo przemyślała wiele rzeczy.
I zrozumiała, że coś czuje do Draco.
Ale się tego wypierała.
Bo to przy nim miała motylki w brzuchu.
Bo to przy nim czuła się sobą, była bezpieczna.
Nie mogła stwierdzić czy to miłość.
Jeszcze nie.
Ale w głębi serca kochała go, nie jak przyjaciele, a jak on kochał ją.
- A więc to co wtedy powiedziałeś było... Prawdą? - zapytała, spoglądając na niego.
- Ehhhh..... Tak. Naprawdę Cię k-ko-kocham. - powiedział.
- HA! - krzyknął Blaise z kryjówki, za co dostał kuksańca od Lavender. Pansy zasnęła na kolanach Zabiniego i ominęła ją ta chwila. [;-(]
- Co to było? - zapytała przerażona Ginny, która lekko drżała z zimna, co nie uszło uwadze blondyna.
- Nie mam pojęcia, ale widzę, że marźniesz. Masz - dał jej swoją marynarkę.
- Dziękuje - wyszeptała i wtuliła się w chłopaka.
- Awww - wyszeptała Astoria, która obserwowała to przez dziurkę w desce.
- Przepraszam - powiedziała jeszcze raz Ginny, a Draco ją objął.
- Przyjaciele? - zapytał z nadzieją w głosie ślizgon. Nie chciał jej stracić.
- Nie.
Malfoya zatkało.
- Ja też Cię kocham - dokończyła i pocałowała go. On zaskoczony, ale odwzajemnił pocałunek.
Blaise zemdlał. Lavender się popłakała, co potem zrobiła i reszta dziewczyn. Teodor, Adrian się uśmiechnęli, a Pansy się obudziła.
- Co mnie ominęło?
CZYTASZ
~𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐈𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦~
Fanfiction~ZAKOŃCZONE~ Akcja dzieje się rok po pokonaniu Voldemorta. W świecie czarodziejów pojawia się podejrzana aplikacja, Instagram. Co zrobią nasi bohaterowie? Jak potoczą się ich losy? Odpowiedzi na to znajdziecie w tej o to magicznej książce, gdzie ży...