Lucruri ascunse!

669 33 1
                                    

-Deci Ash m-a provocat sa vin la tine si sa ma comport ca o diva. Si cum am facut 18 ani am spus sa accept. Scuze daca te-am trezit.

-Nu dormeam! Dar sa stii ca iti statea bine cu rochia aia! Poate....putin mai scurta....spune cu un ranjet pe fata. Erai amuzanta! Ciao!
    Ma copiaza si eu incep sa rad.

-Parintii tai unde sunt?ma intreaba .         

  Ma intristasem.

-Nu au putut veni. Sunt cu afacerea in Anglia timp de un an. Au plecat.....de obicei se intampla asta. Am stat doar cu Nick si cu Ash. Ei au fost tot ce imi trebuia. Dar parintii tai?

-Parintii mei au murit într-un accident de masina...si eu cu sora mea am supravietuit. Eu am fost in coma o luna ,iar ea a fost lesinata o zi.

-Ouuuu!Imi pare rau!

-Nu trebuie! N-am nevoie de mila!

-Stiu! Deci....cum o cheama pe sora ta?

-Mia( BFF ul meu Maria ).  Este cam ca tine. Adica azi este ziua ei...noi doi suntem gemeni.

-Deci este si ziua ta?

-Nu! A mea a fost ieri.

-La multi ani?

   El incepe sa rada.

-Mersi....cred?face aceiasi faza ca mine.

-Sa-i spui la multi ani surorii tale.

-Nu vrei sa-i spui tu? Intra....imi spune sa intru la el in casa? Ce are?
Jeremy P.o.v.

    Dr ce ii spun totul. Eu sunt cel rau....are o influenta asupra mea. M-am indragostit? Nu! Eu nu ma indragostesc de cea pe care trebuie sa o omor. Nu! Asta nu se poate intampla! I-am spus sa intre. De ce? O vad cum intra pe geam . Este frumoasa. Nu ! Ce naiba am? Sunt drogat sau ce?!!

-Mia! Vino putin!

    In usa apare sora mea.

-Mia, ea este vecina noastra, Isabel. Ziua ei este astazi ca a ta...

-La multi ani!spune Isabel zambind.

-La multi ani!spune Mia si ii sare in brate. Ma bucur sa te cunosc ! Sper sa fim cele mai bune prietene.

-Si eu!spune Isa zambind . Ar cam trebui sa plec.  Scuze! Ne mai vedem . Pa!spune si iese pe geam.
Isabel P.o.v.

     Am intrat in camera si vad cum cineva bate in usa ca disperatu'.

-Vin! Vin!

  Cand deschid usa il vad pe Ash. Nu spune nimic doar ma ia in brate si coboram.

-Cadourii!spune Nick ca un copil in timp ce sare de sus in jos.

    Desfac mai intai cadoul de la parinti. Înăuntru era o rochie rosie ,fara bretele, multa si o pereche de pantofi negrii luciosi cu toc si sa nu uitam de platforma. Ash mi-a luat un lantisor pe care era gravat pe spate:VOI FI MEREU APROAPE DE TINE!

Nick mi-a luat un ipod,iar Am mi-a luat multe haine.

    Ne-am dus la culcre.....sau asa trebuia sa se intample.

Am a adormit, dar eu de ce sa dorm? S-a gasit idiotul de anonim sa imi trimita mesaj.
Trrrrr! Trrrrrrrrr!

Anonim: La multi ani ,pisi !

Eu: De unde stii ca este ziua mea?

Anonim: Eu stiu multe despre tine! Asteapta si vei afla cine sunt! Vorbim maine , scumpo! Pa!

Eu: Pa....

Dragoste infernalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum