Nu cred ca s-a intamplat asa ceva !

240 12 4
                                    

As vrea sa vă rog sa citit Iluzii de anadumitru3538. Mie una îmi place foarte mult și sper ca daca veti dori sa citit sa vă placa la fel de mult . Acum va las sa continuati lectură. P.O.V. Cleo
Ne aflam în mașina , cu trădătorii legati fara milă ( lui Jeremy dandu-i sângele la încheieturi )
- Mai avem putin și ajungem ...ne anunta Cleo.
-Ok...spun eu ...
Planul era sa îi lege pe toti și sa ne lase sa intram în sediu , amenințând ca îi omoaram daca nu vom fi lasti sa vorbim cu șeful mafiei ...
Ajunși in fata pădurii... Așa se pare .... Buna locația... Nimeni nu cred ca s-a gandit sa ii caute aici ....
-Bine , hai sa vedem ! Sa va legăm pe toti, înafara de mine ,Nick , Ash ,Mark , Stuart , Rayen si Dumy
-Si cum ai sa intri ? il intreaba Jeremy pe Mark .
-Cu talent ! raspunde el relaxat ...
După ce ii leagă bine , ne spune sa il urmăm ... Eu o tineam pe Mia, ea nu riposta , iar ceilalti ii tineau pe restul ...
Am ajuns in fata vilei , unde toti gardienii si-au îndreptat armele spre noi ! Dragut ! Ce pot sa spun ... Data viitoare nu îl mai lăsăm pe Mark sa ne conducă catre beciul adeversarului !
Toti gardienii au lăsat armele jos când i-au vazut pe băieti și pe cele doua fete ...
Deodată din casa iese un băiat înalt si brunte cu ochii albastrii. ... Arată foarte bine dar îmi inspira doar ură...
-Drake ! spune Mark ...
-Mark ! Ce placere sa va ... Vad ... Spune îndreptându-si privirea catre prizonieri .
- Ti-am adus viermii !
-Si ? Crezi ca te vei întâlni cu șeful daca o sa ii omori  pe ăștia ? Nu valoareaza nimic ! vocea lui Drake trada tot ce a spus...
-Ha.... Deci... Daca il omor pe Jeremy nu se va intampla nimic ? intreaba Mark , punând pistolul la tâmplă blondului ...
-Aaaaaam... Nu ? spune nesigur .
-Sigur ? spune Mark si trage siguranta ... Doar un buton si ...
-Bine ! Lasa-l ! cedează intr-un sfarsit ....
A fost mai usor decat mi-am imaginat ! Sau nu ....
- Deci , unde e marele vostru sef ? ma bag eu repede , iar Drake zâmbește .
- Ma bucur ca ai adus ingeeasul tau păzitor  ... Angel sigur va fi încântat ! Urmati-ma ! spune el cu un rânjet mare pe fata ...
- Trebuia sa te bagi tu , mormolocule ! tipa la mine Mark in șoaptă .
Îmi dau ochii peste cap si îl urmăm pe " rapitorul" nostru ...
Trecem prin spatele casei si ne adancim din ce in ce mai mult in pădure , nesiguranta făcându-si aparitia mai repede decat credeam ....
Ne oprim intr-un luminiș , iar din spate se aude vocea pe care o urăsc eu cel mai mult :
- Va fost dor de mine ..., dragilor  ?
Incep sa vad negru in fata ochilor ... Si aud doar sunetul unei trageri ...

Dragoste infernalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum