De ce doare ?!?

691 36 0
                                    

  Ma trezesc cu o durere de spate foarte mare. In camera era un parfum familiar. Incerc sa ma ridic dar nu pot.

-Ce dra...nu apuc sa termin ca il vad pe Ash in spatele meu.

-Stai confortabil ?

-Sa sti ca ,da !

-Ma bucur? Zi ce vrei?

-De ce?

-Pentru ca esti mai greu ca un hipopotam! Aaaaaaaa!

-Heiii! Eu nu sunt un hipopotam!

  In usa apare un Nick somnoros si nervos. Cea mai proasta combinatie.

-Ce dra....incepe sa spuna dar nu termina pentru ca incepe sa rada.

-Ce Doamne iarta-ma aveti amandoi? Nu sunteti intregi la cap?!! Date jos de pe mine, Ash!incep sa tip.

-Pedeapsa!

-Pentru ce?

-Ai inchis usa si nu am auzit daca ati facut  ceva. Deci...ce prostii faceam.

-O! Da ! Imi pare rau ca n-am intimitate! Si ca am facut proiectul in liniste! E vecinul nostru! Acum date jos de pe mine ,Ash!

  El se da jos si iese din camera razand impreuna cu Nick. Idioti.
Trrrrrr! Trrrrr!
Anonim: Neata!

Eu: Neata!

Anonim: Ce faci?

Eu: Chiar ? Vrei sa incepem discutia asta? Mai ai un pic si ma întrebi daca stiu alfabetul.

Anonim:Azi esti amuzanata!

Eu: Si tu enervant! De ce nu-mi spui cine esti?

Anonim: Aaa....scuze trebuie sa plec ....la ....bunica mea.

Eu:De ce?

Anonim: De ....aaaaa....trebuie sa o ajut sa planteze....porumb. Da, porumb.

Eu: Sti ca e aproape vacanta de vara nu? Si porumbul se planează ...

Anonim: Da,da,da! Hai ca mai vorbim. Am de gradinarit....Pa!

Eu: Pa!

  M-am imbracat si am plecat fara sa mai vorbesc cu idiotii care spre nefericirea mea stau in aceiasi casa cu mine....iei!

    Cand ajung in fata scolii ii vad pe toti razand. Razand de mine . De ce rad de mine? O vad pe Am alergand spre mine ingrijorata.

-De ce rad?

-Pentru ca Sara a pus postere in toata scoala cu tine.

-De unde are poze cu mine?

-Nu stiu! Dar hai in clasa! Nu-i baga in seama. Eu oricum o sa fiu prietena ta. spune cu un zambet sincer pe fata.

   Ii zambesc inapoi inainte sa ma refugiez  in scoala. Pe fiecare perete era cate un poster cu mine imbracata in pijamalele mele pufoase si largi roz cu inimioare negre.

Pe fiecare dintre postere scria:Pana si un boschetar arata mai bine! Era ca la vechea scoala. Eu eram distractia tuturor.Eu eram clovnul . Am fugit catre prima ora cu Amy in sptele meu. Noroc ca era vineri. Ultima zi de scoala de anul asta...cum de am uitat?

***

Orele trec repede . Cand ies din sala de sport pentru a merge cu Amy la mine acasa o vad pe Sara sarutandu-se cu Jeremy. Pe fata mi-au picat 2 lacrimi pline cu durere. Ea intoarce capul catre mine si  instantaneu ii apare un ranjet pe fata.

-Ti-am spus sa nu te pui cu mine!imi spune cand vede ca Jeremy este destul de deparete de noi incat sa nu ne auda.  

    Ies repede cu Amy din scoala si ne indreptam catre masina ei pentru ca eu nu am.

-Hai la mall!spune cand ne uracam.

-De ce?

-Aaaaa.....pai....la cumparaturi. Hai sa-ti facem o schimbare de luc.

-Dar....

-Te rog?spune si pune botic. Cum poti sa-i rezisti blondinei asteia?

-Bine!

Ne indreptam catre mall. De ce am o presimtire ca Am imi ascunde ceva? Am lasat asta deoparete si am inceput sa cant melodia care era la radio. Era Christina Aguilera- Hurt. In  momentul asta asta mi se potriveste.

Dragoste infernalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum