Sunt moarta!

782 31 0
                                    

Ma trezesc pe ceva rece si tare. Deschid ochii si vad ca sunt pe jos. De ce sunt pe jos? Nu conteaza. Ma uit la ceas si vad ca mai am 15 minute pana incepe scoala. Ce? Mama m-ar fi trezit. Stai! Mi-a spus ca astazi va pleca devreme. Firar! Am uitat. Ma imbrac cat de repede pot si ma grabec catre scoala . In spatele meu apare Jeremy impreuna cu baietii. Ma grabesc si mai repede dar simt o mana pe umar. Ma intorc si il vad pe Liam.

-Unde te grabesti asa?ma intreaba amuzat. Parca alergi la maraton.

-Dar voi intarzia...spun si fac o fata de catelus.

  El incepe sa rada .

-Mai sunt 20 de minute. Mai exact unde intarzii?

-Poftim  ? Dar ceasul meu....mama!  spun . Mama stia ca nu m-as fi trezit!

   Incepusem sa merg impreuna cu ei.

-Jeremy trebuie sa facem peoiectul. Vi dupa la mine?

-Sigur. l-am vazut abatut . Vroiam sa-l intreb ce a patit dar nu vroiam sa primesc una in moaca.

  Am ajuns in fata scolii unde am vazuto pe Amy asteptand. O vedeam cum il sageteaza pe Calum cu privirea.

-Hei , Am !

-Hei!

-Dute tu inainte ...trebuie sa-mi duc cateva carti la dulap.

-Ok! Ne vedem in clasa.

   Am pornit catre dulap. Mi-am pus cartile inauntru si dupa ce l-am inchis ma trezesc izbita de el si cu o blonda cu suvite roz ,furioasa in fata mea.

-Daca te mai vad vreodata pe langa el te omor!

-Despre cine vorbesti?

-Nu fa pe proasta! Despre Jeremy. Am vazut cum te-ai izbit de el special, cum l-ai ajutat la test, cum ai stat la masa cu el, cum ai facut sa pici cu el in echipa la proiect.

-Dar eu nu am facut nimic.spun dupa care imi simt obrazul indurerat si capul in alta directie.

-Stai departe de el!spune dupa care pleaca.

   M-am lasat in jos si am inceput sa plang.  Nu din cauza durerii. Din cauza vietii de rahat pe care o am. O urasc. Ma urasc pe mine insumi. Sunt doar o tocilara. Un nimic... Sunt moarta!Nimeni nu ma vede! Sunt invizibila!

    Am plecat la ora pentru ca se sunase. Mi-am cerut scuze de intarziere . Restul zilei a trecut foarte repede iar eu ma bucuram ca in sfarsit merg acasa. Doar nu poate fi o zi mai rea ,nu? Ei bine m-am inselat. In fata mea era blonda care se uita la mine de sus . As vrea sa-i smulg extensiile alea mai mult ca orice. Trece pe langa mine nepăsătoare.

  Ies afara din scoala unde imediat zaresc carliontii fratelui meu si acei ochi verzi. Ii sar in brate . In masina se afla Ash. Prietnul cel mai bun al fratelui meu si un " frate " pentru mine. El se da jos din masina si ma ia pe sus si ma invarteste.

-Ah! Pitico,ce dor mi-a fost de tine! rad la cuvintele acestuia si il iau in brate.

-Si eu ma bucur sa te vad!

-Hai sa mergem! Ash va sta tota saptamana la noi!

-Super!

  Stateam pe bancheta din spate si admiram peisajul.
Trrrrrr!Trrrrrrrr!

Anonim:Scuze scumpete ca nu ti-am trimis mesaj de dimineata...am fost ocupat.

Eu: Da....aproape mi-ai lipsit! Ce tot spun! Nici nu ma inteteseaza! Cine naiba esti?

Anonim: Vei afla la momentul potrivit. Doar...asteapta. Te rog.

Eu: Bine...

Anonim: Trebuie sa inchid. Pa!

Eu: Pa, tampitule!

    Am ajuns acasa si m-am dus direct la mine in camera.

-Isabel! Am comandat pizza! Sa vi sa mananci si dupa sa ne uitam la un film!

-Bine!cobor si ii vad pe baieti pe canapea. Ma pun intre ei si iau o bucata de pizza.

-Ce film e?

-Horror !

-Aaa, ok!

   Filmul a inceput si eu mi-am amintit ca trebuia sa vina Jeremy la mine dar vad ca nu mai apare ...deci nu mai vine.

    Pe la sfarsitul filmului imi simt ochii grei si ii inchid. Capul meu cade pe pieptul lui Ash. Simt cum doua brate ma inconjoara si ma ridica. Sunt dusa pe sacri pana cand simt patul si patura pe mine. Dupa care adorm. Aud usa inchizandu-se.
Trrrrrrr!Trrrrrrr!

Anonim: Noapte buna, love!

Eu: Uite! N-am chef sa ma cert cu tine asa ca: Noape buna! Mi-e prea somn ca sa ma cert!

Anonim: Bine, bine! Pa!

Eu: Pa!

   Scriu dupa care adorm.

Dragoste infernalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum