Sa nu-mi spui mie ce sa fac !!!

461 28 5
                                    

P.o.v Mia
Deși sunt supărată pe Isabel ...suntem cele mai bune prietene...nu pot sa o las asa....
Eram in camera cu Jeremy, Mike , Reea , Ash si Nick... Cleo si Mark sunt in alta camera ... iar Rayen si Stuart s-au dus in camera lor sa se odihnească...ma mir ca m-ai sunt camere in casa ... bine ... Este dita mai vila...nu am ce sa m-ai comentez...
Ies din camera si dau nas in nas cu varul Isabelei...
-Unde este Isabel?întrebăm noi la unison...
Uau! Asta a fost ciudat...prea ciudat....
-Nu stiu....răspunsul a venit la fel...
Amândoi am coborât dar nu era nimeni in casa...
Pe jos am vazut o cutie destul de ruginită...stai ...aia nu este rugină!!Ala este sânge!!
M-am dus si am ridicat cutia de pe jos ... Pe ea era scris frumos Primeste durerea cu un zâmbet! Mori pentru a fi liber!
Scrisul era al Isabelei ... Si la fel si cutia din cate se vede ...
-Isabel?? incep sa o strig..dar nu primesc nici un raspuns...
Incep sa ma îngrijorez si sa ma agit...
-Stai calma ! O vom gasi!
-Sa fiu calma??? Calma??? am inceput sa tip la el ca nebuna... Cum pot sa fiu calma? am zbierat la el...
Dumy nu părea absolut deloc afectat ca tip la el...
Este a doua persoana dupa Isabel ca nu se sperie de reactiile mele....
Ăștia doi pot fi foarte calmi in momente de criza...
- Uite , eu o voi cauta  peste tot in timp ce TU te duci la liceu...Incepe la prânz ziua aceasta...clasele 11 si 12 invata dupa masa...
-Sa nu-mi spui mie ce sa fac!!!! Eu ma voi duce sa o caut pe Isabel fie ca vrei fie ca nu!!!!
El a oftat dandusi seamă ca nu are cum sa ma convinga...
Telefonul lui incepe sa vibreze in buzunarul pantalonilor ...
Dupa ce asculta ca are de spus omul de la telefon, l-am vazut ca se albeste la fata ....
- Ce s-a intamplat ?
-Isabel a fost răpită! spune si din acea stare de îngrijorare a devenit una de furie...
-Imi explici ce se intampla??
Vrea sa deschidă gura dar pe scări apar Mark si Cleo , ambii fiind foarte furioși...
-Iti spun eu ce se intampla! Tu faci parte dintr-o mafie, la fel si fratele tau, si prietenii si tot...iar Isabel este si intr-o mafie...Dar nu a voastră! Ci a mea! Tu nu stiai pentru ca fratele tau a vrut sa te protejeze... Tu faci parte din mafia Crucifix , iar noi din Hell. Fratele tau trebuia sa o omoare pe Iasbel pentru ca Nick a fost in mafia voastră impreuna cu Ash. El vrea sa se răzbune omorand-o pe prietena ta cea mai buna! Si pe fata pe care o consider ca pe o sora! spune tipand.
Toti coboară , fiind sigura ca au auzit toata discutia....
-Jeremy , e adevarat?tip eu la el....
El isi lasa privirea in jos ...
-Te urasc!!! Nu imi vine sa cred!Si pe tine te urasc Mike si pe tine Reea!!!!tip la ei...
Mi-am dat seama ca Rayen, Stuart si Cleo fac parte din mafia Hell...iar eu....eu fac parte din Crucifix...
-Merg dupa Isabel !spun starangand cutia plina cu sânge la piept...
-Nu stii unde!ma anunta Mark.
-Hai nu ma innebuni! Atunci spune unde!tip la el.
-În partea cea mai părăsită a Washingtonului.Acolo au sediul....nu a fost greu sa-i gasesc...spune Mark
-Pai....ce mai asteptam? Hai sa mergem!
-Avem nevoie de un plan!zice Mark stresat...
-Chair? Iasbel in cel mai rau caz este moartă iar tu te gândesti la un plan...
-Pai ce-ai vrea sa fac ? Spune tu, daca tot esti asa experimentată!spune iritat.
-Pai mergem acolo!
-Da, bun plan! O sa te duci direct la moarte in brate ! Nu te-ai gandit la gorilele care sunt acolo? Este foarte bine păzit....
-Omule! Eu fac parte din acea mafie!Poti sa le spui ca ne-ai luat drept prizonieri pentru ca nu am vrut sa va arătăm depozitul si sunt sigura ca ala care conduce mafia adversă vouă n-o sa renunte la mine sau la ei ...
-Este o idee foarte bune dar noi știm deja unde sunt...spune Mark.
-De fapt stii locația nu si locul exact...
-Ai dreptate...spune îngîndurat...
Imediat mi-am mutat privirea catre baieti si Reea..
Pe fata aveam un zambet dracesc...
-Mia, surioara! spune Jeremy cu un glas nevinovat...
-Sa înceapă răzbunarea!spun si ma arunc aspra lui lagandu-l foarte bine cu o sfoara data de Mark....

Dragoste infernalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum