Pov . Isabel
Eram închisă într-o cameră de mai bine de o ora ... De unde stiu ? Pai animalele care m-au răpit m-au băgat într-o camera destul de luxoasă... Care avea si ceas si geamuri , normal bine încuiate ... Rapitorii mei se parca ca au fost persoanele la care ma asteptam cel mai putin , Liam si Callum ... Liam a fost cel care îmi trimitea mesaje se pare ...
Dar ce am vazut pe fata lor când mi-au dat cârpă jos de la ochi m-a inmuiat imediat ... Era durere.... Se vedea ca erau obligati sa ma tina prizoniera . Mi-au spus ca va veni mai tarziu șeful lor sa ma vadă si sa vorbească cu mine ... Si îmi era frica ! Îmi era frica de ce dihanie voi vedea sau ce îmi va face acea persoana ....
- Baieeeeeeeti !!!
- Ce e , Isabel ? Din nou ! Întreba Liam vizibil nervos din cauza întrebărilor mele ... I-am pus sa stea cu mine in camera pentru ca nu am chef sa vorbesc cu peretii ...
-Am nevoie la baie... Spun putin rusinata ...
-Acum ? Intreaba Callum putin iritat ..
-Da , acum ! Nu am vezica așa de mare ca a voastra!
-Bine ... Vin eu cu tine ... Spune Liam...
-Nu intri in baie cu mine !
-Ba normal ca o fac! ranjeste pervers ...
-Nu ... !
-Am vazut in filme tactica de a iesi pe geam si nu vreau sa o încerci si tu !
-Tu crezi ca pot sa fac ceva cu mormanele astea de gelatina !?
-Bine ....a oftat învins după care mi-a prins bratele la spate , pentru ca eram prizoniera si a deschis usa.. Nu ma strangea tare , era chiar calm ...Liam era un bun prieten de al meu ! Cu siguranta fermeca orice fata ... Si pe mine m-a fermecat , dar nu destul de mult ...
Am ajuns la o usa alba pe care a dechis-o ..
-Uite Sfânta Baie ! Eu te astept aici ... Spune si îmi arunca unul dintre zambetele lui de " totul va fi bine " . Inchid usa si ma duc direct la WC. Ma spăl pe mini , după care ies . Liam așa cum mi-a promis , statea rezemat de perete . Când m-a vazut , a zâmbit după care mi-a prins mâinile la spate delicat .
Am intrat in camera si m-am aruncat in pat ...
-E plictisitoooor!
-Si cum ai vrea sa fie ? Nu putem sa facem nimic ... Spune Cal...
-Carti ? Spun...
-Cred ca sunt prin sertare . zice Liam
Începe sa deschidă sertarele pana da de unul in care gaseste un pachet de carti ...
- Eu le amestec ! Spun repde.
-Bine ! Nu terebuie sa faci așa , femeie !
-Pe cine faci tu femeie , Cal ?
-Pe Liam...spune repede văzând privirea mea dibolica ...
-Ce ? Eu nu sunt fata ! Callum , nu vrei sa te duci sa aduci niste apa ?
-Avem voie sa ii dăm ?
-Normal ! Șeful a zis ca o vrea in viata și fara nici o zgarietura . Putem sa ii dăm ce dorește ... Stii de ce o vrea in siguranta si mai stii si de ce ne-a lăsat pe noi cu ea ! Nu avea nevoie de restul matahalelor , care cine știe ce i-ar fi facut ...
-Baieeeeti ! Anul asta ! Vreau si eu sa nu mor de plicitseala .... Dar ce ati vrut sa spuneti ? Cine e șeful vostru ? Ce vrea de la mine ?
-Stai calma ! Nu o sa patesti nimic ! Nu iti vrea răul , OK? Noi suntem aici ... spune Liam si ma ia in brate . Callum ! De ce naiba ești încă aici ? Fa ceva folositor si adu niste apa !
- Nu sunt sluga ta !
- Ti-e foame, Isa ?
-Nu...
- Callum ?
-Da ?
-APA!!! tipa Liam la el , iar eu ma tavalesc pe jos de la atata ras .
Tocmai când s-a dus sa deschidă usa , cineva a intrat pe ea ...
CITEȘTI
Dragoste infernală
DiversosIsabel nu s-a indragostit pana acum,dar oare o va face chiar de cel mai rau baiat din școala ? Jeremy cel mai rau si mai frumos tip din liceu chiar ar placea o tocilara? Isabel îi va descoperi adevărata latura? Oare vor fi impreuna? Ii va afla secre...