Köle

298 24 10
                                    

Merabaa Yb geldi :)) Keyifli okumalarrr ashsgahaj ☺

Multi : Edis: Benim Ol 

     üç gün geçmişti.Rüzgarın beni tüm okula rezil etmesinin üzerinden tamı tamına üç  gün geçmişti.Bu üç gün içerisinde Rüzgar'ı okulda görememiştim,Akın ise sebebini bilmediğim bir şekilde bana kızgındı.Okuldakiler hala benim hakkımda konuşuyorlardı.Rüya hernekadar takmamaı söylesede bu durum sinirlerimi bozuyordu.Düşüncelerimden annemin sesiyle ayrıldım,yine okula geç kalmak üzereydim üzerime ne giyeceğimi biraz düşünüp aşagıya indim aslında okul kıyafetimizin serbest olması iyiydi ama hergün giyecek kıyafet seçme konusunda zorlanıyordum ve bu benim okula geç kalmamı sağlıyordu.Aşağıya inip bir şeyler atıştırdıktan sonra taksiyle okula gittim.Rüya bahçede beni bekliyordu birlikte çevremizdekilerin fısıldaşmalarına aldırmadan sınıfa çıktık .Sınıfta Rüzgar'ı görmeyi beklemiyordum görmemiştim de zaten.bu çocuğun devamsızlığın 10 gün olduğundan haberi yoktu galiba.Rüya'nın beni dürtmesiyle onun göserdiği tarafa baktığımda Rüzgar'ın tüm yakışıklılığı ile bize doğru geldiğini gördüm ,üzerinde beyaz bir tişört ve siyah pantolon vardı.Yanımıza geldiğinde sırıtarak ''Olanlardan sonra okula gelmessin falan sanıyordum'' dedi.

Bu çocuk kendini ne sanıyordu gerçekten onunla adım çıktı diye okula gelmeyeceğimi falan mı düşünüyordu  umursamazca bir kahkaha attıktan sonra ciddi mi diye yüzüne baktım az öncekinin aksine bu sefersinirli bir şekilde bana bakıyordu.Sonra aniden bileğimden tuttu ve beni bir yere doğru sürükledi .Rüya'nın arkamızdan ''Ne yapıyorsun sen ya?'' diye bağırmasına aldırmadan beni boş bir koridora getirdi ve duvara yasladı iki kolunuda başımın kenarından duvara yasladı ve yüzüme bkarak konuşmaya başladı.Bana o kadar yakındı ki nefesini yüzümde hissedebiliyordum ve kalbim deli gibi çarpıyordu.                                                                                                                                    '' Sen benim ciddi olduğumu anlamadın herhalde 1 ay benin kölem olacaksın dedim ve bunu yapacaksın '' diye gürledi. Yapmassam ne olur diye karşı çıktım (keni cesaretime hayran kaldım doğrusu). Bana sinsi gülümsemesiyle cevap verdi'' yapmassan tüm okulun ikimiz hakkında düşündüğü şeyi gerçekleştirrim ve inan bana bu benim için çok kolay ve çok eğlenceli olur ''.                Rüzgar'ın dediklerini duyunca gözlerim resmen yerinden çıkacaktı ve zorda olsa yutkunarak yapamassın dedim. Deneyelim istersen yapıyor muyun , yapamıyor muyum diyerek bana doğru eğilmeye başlayınca  Ta- tamam tamam yapacağım senin istediklerini yapacağım dedim.Zafer kazanmışcasına sırıtarak geri çekildi ve kantinden bana kahve getir diyerek oradan uzaklaştı.İçimden ona ettiğim küfürleri duysa bana yapmadığını bırakmazdı tabi bu dediklerini yapmassam da kötü şeyler olacaktı .bunları düşünmeyi bırakıp hızla koridordan uzaklaştım her nekadar istemesem de o pisliğin kahvesini götürmek zorundaydım kantine gidip  kahvesini aldım ve sınıfa gittim. Rüzgar'a kahesini neredeyse fırlatırcasına verdim ve Rüya'nın şaşkın bakışlarına aldırmadan tenefüste anlatırım diyerek yerime oturdum.Hoca sınıfa geldiğinde yine sıkıcı bir derse başlamıştık Rüzgar her zamanki gibi dersi dinlemiyordu, kahvesini içmekle meşguldü.Hoca bize gereksiz şeyleri anlattıktan sonra tenefüste Rüya'nın yanına gittim olanları anlattıktan sonra oda bana katılarak Rüzgar'a küfür etme rekorları kırdı.

Birlikte Akın'ın yanına gittik o olaydan sonra Akın bana hala kızgındı artık sebebini öğrenmem gerekiyordu.Yanına gdip oturduğumuzda '' Naber Rüya'' deyince bende buradayım dedim.akın bana aldırmadan hala Rüya ile ilgileniyordu daha fazla dayanamayarak Ne oluyor Akın diye bağırdım ,benimle konuşmuyorsun bana kızgınsın sebebini de söylemiyorsun neler oluyor artık anlatacak mısın ?deyince.'' Okuldakilerin sen ve Rüzgar hakkında konuşmalarından hoşlanmıyorum ve bu benim sinirlerimi bozuyor'' diye bağırdı. Rüya ikimizede şaşkınca bakıyordu.                                  Bende bunu istemezdim benim hakkımda konuşmalarından sanki ben çok memnunum duymamaya çalışıyorum sen niye bu kadar kafana takıyorsun deyince biraz affaladı  ve '' Çünkü be- ben senii... derken zil çaldı ve Akın yanımızdan hızla uzaklaştı.Rüya ne diyecekti acaba diy merak ederken ben düşündüğüm şeyin olmaması için dua ediyordum.

                ********                                                                                                                                                        Diğer derslerde aynı sıkıcılıkta geçti sonunda çıkış zili çaldığında yanımda oturan Rüzgar'a aldırmadan Rüya ile birlikte sınıftan çıktım.Akın2ı tenefüsteki konuşmamızdan sonra hiç görmemiştim,yanımızda gelmemişti.Rüya ile vedalaşıp eve geldim,anne ve babamla biraz sohbet ettikten sonra odama çıktım ve kendimiyatağıma fırlattım.Bugün çok yorulmuştum ve yine herkese rezil olmuştum kim yüzünden dersiniz,Pislikk,ukala ,odun ve bir o kadar da yakışıklı olan... evetttt doğru tahmiin Rüzgar.                                                                                                                                       Öğle arası sınıftan çıkarken yemekhanede yemeğimi sen alıp getireceksin deyince mecbur bende götürdüm aslında bir ara yemeğin içine zehir katmayı veya tükürmeyi düşünmedim değil.Ben o yemeği almak için o kadar sıra bekledim o ne yaptı dersiniz yemeği döktü sonrada sırıttarak topla şuraları sonrada sil deyince ben ağzım açık bir şekilde öylece kaldım.Çocuk resmen benden herkesin içinde dökülen yemeğitoplayıp ,silmemi istedi.Biran itiraz edecek olsamda olacakları düşünüp tiksinerek toplamaya başladım bir yandan da nimet lan bu dökülür mü diye cırlıyordum.Rüya dışında tüm öğrenciler bana gülerek bakıyordune gülüyorsunuz yaa diye bağırsamda bir şey değişmedi bende zorda olsa Rüzgar'ın dediklerini yapıp oradan uzaklaştım arkamda pis pis sırıtan bir Rüzgar ve onun içine düşecek  gibi bakan kızlar bırakarak.                            Düşüncelerimden sıyrılıp kendime gelince üzerimi değiştirdim ve biraz bilgisayarda vakit geçirdim.Rüzgar paylaştığı videoyu hala silmemişti,videoyu izleyip Rüzgar'a ve  kendi aptallığıma bol bol hakaret edip bilgisayarı kapattım.Saat geç olmuştu yatağıma uzanıpp Rüzgar'ın yarın da benden saçma şeyler istememesini dileyerek uykuya daldım.İnşallah rüyamda Rüzgar'ı bıçakladığımı falan görürdüm :D 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Yeni bölüm bu kadardı  nasıl olmuş sizce yorumlarınızı bekliyorumm görüşmekk üzereee :)  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Ukala AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin