Merhaba yb geldii :)
Multi: Duru ve Rüzgar için yaptığım çalışma var bakınn :) ♥☺
∞ 7 ∞
Okuldan içeri girince bütün yüzler bana döndü.Çoğu kız beni süzüp tiksinircesine yüzünü buruşturuyordu.Erkleklerde arsızca süzüp sırıtıyorlardı.İnsanların arasında fısıldaşmalar başladı. Hızlı adımlarla okul binasından içeri girip sınıfıma çıktım.Sınıfa girmemle sınıftaki yüzlerin bana dönmesi ve fısıldaşmaların artması bir oldu.Aceleyle çantamı sırama atıp Rüya'yı aramaya koyuldum.
Rüyayı arka bahçede Akınla konuşurken bulup yanlarına doğru yürüdüm.Rüya tedirgin gözlerle etrafı süzerken Akın oldukça sinirli görünüyordu.Benim onların yanına geldiğimi gören Rüya tedirgince kıpırdandı.Rüya'nın nereye baktığını anlamak için bana dönen Akın da beni görünce sinirli bir şekilde benim yanlarına gitmemi bekledi.Yanlarına gittiğimde Rüya ve Akına anlamayan gözlerle bakmaya başladım. '' Noluyo ya sen niye gergin,sen niye sinirlisin'' diye sordum önce Rüya'ya sonra da Akın'a bakarak.Akın kaşlarını havaya kaldırıp indirerek dahada sinirlendiğini gösterdi.İkiside sessizliğini koruyordu ve bu benim sinirimi bozmaktan başka bir işe yaramıyordu.Ne kadar süre böyle sessiz kaldık bilmiyorum ama en sonunda Rüya konuşmaya karar vermiş olmalı ki sahte bir öksürükle sesini düzenledi. '' Şey...ımm hani şey vardı ya işte o şey şeyi şey yapmış'' diye ağzında bir şeyler geveledi.Benim ona anlamaz gözlerle baktığımı görünce derin bir of çekip ağzındaki baklayı pat diye tükürdü.
'' Rüzgar şu video varya onu sosyal medyada paylaşmış.Okula geldiğinde görmüşsündür büyük ihtimalle çoğu kişi sana bakmıştır'' onu kafa sallayarak oanayladım. ^^ iyide alt tarafı saçma bir düşme bu tüm okulun bana bakıp fısıldamasını gerektirmez ki neden bana bakıp fısıldaşıyorlar?^^ . Sorumu Rüya yanıtlamadan akın siniri sesinden anlaşılır şekilde açıkladı.
'' Çünkü gerizekalı videoyu Rüzgar paylaştı,üzerin yarıçıplak,üstünde sadece Rüzgarın olduğu belli olan bir tişört var'' ^^ yani^^ '' Ahh salak mısın kızım sen hı salak mısın videoyu izleyenlerin hepsi senin Rüzgarla yattığını düşünüyor.Bence haksızda değiller yani ''. Akın ın söyledikleriyle gözlerim yerinden çıkacak gibi oldu.Ben bunları düşünmemiştim.Rüzgar o videoyu paylaşmakla tehdit ettğinde paylaşıldığında böyle sonuçlar doğuracağını bilsem 1ay değil 1yıl kölelik yapardım ona.Sinirle Akın 'ın omzuna çarpıp okula girdim.Her yerde Rüzgar'ı aradım .En sonunda ders zili çaldıktan sonra onu otoparkta sigara içerken buldum.Arabasının kaportasının üzerine oturmuş ,bir ayağını diğer ayağının üstüne atmış duruyordu.Bu halde ne kadar seksi olduğunu kafamdan kovup asıl konuma odaklanmam gerekiyor..Helede o sigaranın dudağıyla buluşmasından sonrası tamamen kafamdan atmam gerekiyor. Kafamı iki tarafa sallayıp düşüncelerimden kurtuldum.Karşısına geçip ellerimi belime koydum. bu şekilde kavgaya hazırlanan mahalle karılarına benzedim ama bu durumun pekte umrumda olduğu söylenemez.Rüzgar beni görünce tek kaşını havaya kaldırdı.
Kızgın boğala gibi kulaklarımdan ateş çıkaracak şekilde ona bakıyordum. Halimden keyif alıyor gibi dudağının bir tarafı yukarı doğru kıvrıldı.Ne istiyorsun der gibi bakınca konuşmaya başladım. '' Sen ne şerefsiz birisin ya '' hayretle iki kaşını havaya kaldırdı.Neyden bahsettiğimi bilmiyor gibi bir hali vardı .Konuşmayacağını anlayınca devam ettim. '' O videoyu neden yükledin herkes benim seninle yattığımı düşünüyor.''
- ''Eee napim de ben seni uyardım,güzellikle gel kölem ol dedim dinledin mi yok , ha eğer derdin insanların yanlış düşünceler içerisindeolmasıysa gel düşüncelerini gerçek yapalım'' deyip arabadan inerek okula doğru ilerlemeye başladı. Arkasında ne olduğunu anlamayan bir ben bırakarak.
Düşüncelerini gerçek yapalım derken ne kastetti bu yaa.aklıma gelenlerle gözlerim ve ağzım aynı oranda büyüdü...
Lütfen hikayem için vote ve yorum ekler misiniz.. Bunları yapmanız 2 dakikanızı bile almaz ama benim mutluluğum emin olun çok uzun sürüyor lütfen düşüncelerinizi yorum olarak paylaşın diğer bölümde görüşmek üzere Hoşçakalınn.. ♥ ♥ ♥ ❀ ❃ ❁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala Aşkım
Ficção AdolescenteYepyeni bir hayat Yeni yüzler, yeni sesler... Yeni dostlar, yeni düşmanlar Belki de yeni umutlar ve yeni heyecanlar Bunların hepsini tahmin etmiştim. Tek birşey hariç RÜZGAR SALMAN Beyaz sayfamın siyah kaderi...