Selam canlarr yb geldi okuyunn ama vote ve yorum yapmayı unutmayıınn okunma sayısı çok az ve bu benim yb yazmamı engelliyo siz okuyup yorum yaptıkça benimde hemen yb yazasım geliyorr ve mutlu oluyorumm ♥♥♥ Keyifli okumalarr
Multi: Mertt ☺☺
Arabaya bindiğimde '' Gitmeye çok meraklısın herhalde '' dedğinde ,'' Hayır tabikide diyerek cevap verdim .Rüzgar kısada olsa kahkaha attı niye gülüyordu ki bu şimdi gitmek istediğim çok mu belli oluyordu ( yani tam gitmek istemek değilde merak ediyordum işte neler olacağını) .Rüzgar arabayı çalıştırdı ve bana çok güzel olmuşsun dedi ''ukalaca biliyorumm zaten '' dedim ve Rüzgar çokk bilmiş diye tısladı koluna bir yumruk geçirdim geçirmez olaydım o kaslı kollar sayesinde neredeyse elim kırılıyordu acıyla inlediğimde Rüzgar bana döndü ve '' Ne oldu çok mu canın yandı dedi'' ve bir yandan da gülüyordu o sırada gelen korna sesiyle önüne bakmasıyla bir arabayla çarpışmakatan son anda kurtulduk.Rüzgar hemen sağa çekip arabayı durdurdu ve arabasından inip sinirle bize doğru gelen adamın yanına gitti ,kötü bir şey olmasını engellemek için arabadan inip onların yanına doğru gitmeye başladığımda çoktan tartışmaya başlamışlardı bile.Yine bizim yaşlarımızda görünen ve Rüzgar kadar olmasada yakışıklı olan çocuk Rüzgara vurmak için hamle yağtığı anda kendimi iki yakışıklının arasında buldum ve sonrasında gelen o acı hissiyle kendimden geçtim çocuk resmen bana yumruk atmıştı bir anda neye uğradığımı şaşırdım ve kendime geldiğimde çocuk cenin vaziyette yerde yatıyor Rüzgar'da onu tekmeliyordu çocuğun heryeri kan olmuştu ve çok kötü vaziyetteydi hemen Rüzgar'ın yanına gidip kolundan tuttum
'' Lütfen yeter daha fazla vurma hadi gidelim buradan ''
'' Tamam gidceğiz ama sen iyi misinn ? ''
'' iyiyim ben bir şeyim yok daha fazla burada durmayalım hem çocuğu öldüreceksin ne yapmaya çalışıyorsun sen ?''
'' Ne mi yapmaya çalışıyorum sana yumruk attı ve cezasını veriyorum sen arabaya git geleceğim ben ''
Rüzgar bunu sinirli bir şekilde söylemişti bende daha fazla uzatmadan arabaya bindim aradan fazla zaman geçmemişti ki Rüzgar geldi hızlı hızlı nefes alıyordu ve üzerinde kan lekeleri vardı korktuğum için tek kelime edemedim oda konuşmadı ve bara gelene kadar ikimizde sessizliğimizi korduk bara geldiğimizde bir centilmenlik yaparak (ilk defa) arabanın kapısını açtı ve beni indirdi dememi bekliyorsanız yanılıyorsunuz .Nerede Rüzgar da beöyle centilmenlik ,Öküz kapımı açmadığı yetmiyor birde hadii diye bağırıyor.
Arabadan inip yanına gidince arabanın anahtarlarını kapıdaki görevlilerden birine verip elini belime attı ve beni kendisine çekerek bara yöneldi .Elinin belimde olmadığını düşünmemek için başka bir şey düşünmeye başladım.Mesela ne düşünebilirim ne düşünebilrim hımm hah şey düşünim O yoldaki çocuk benim yüzüme vurduğunda neden benim yüzümde bir morluk falan olmadı ,Ahh salak kafam sanki aynaya baktımda kızarıklık morluk gördüm .
Düşüncelere dalmışken çoktan lobilerden birine gelip oturmuştuk .Rüzgar garsonu çağırıp kendisine bira bana ise portakal suyu söyledi .Bende o sırada telefonumun özçekimini açıp yüzüme baktım.Çenemin alt tarafında hafif bir pembelik dışında bir şey yoktu.Telefonu çantanın içine atıp Rüzgar'a döndüm .Bana değil sinirli gözlerle etrafa bakındığını gördüm .Neye baktığını anlamak için bakışlarını ondan ayırıp etrafa baktım .Etraftaki birkaç kişinin aç gözlerle bana baktığını gördüm ya da bana öyle geldi .
Bakışlarımı tekrar Rüzgara çevirmemle dudaklarımdaki baskıyı hissettim .Kafamın içinde alarm sinyalleri çalmaya başladı Rüzgar beni öpüyordu.Karşılık vermedim daha doğrusu veremedim .Ben daha hiç kimseyle öpüşmemiştim ki nasıl karşılık verim.Ama bunu Rüzgar nereden bilsin hala karşılık vermem için için dudaklarımdaki baskıyı arttırıyordu .En sonunda karşılık vermeyeceğimi anlamış olmali ki geri çekildi .Ben daha şoktan kurtulamadan Rüzgarın telefonu çaldı .Kim aradıysa kötü bir şey olduğu Rüzgar'ın yumruklarını sıkmasından,alnındaki damarların artmasından belliydi .
Telefonu kapatıp bana bakmaya başladı şu anda ona bir şey söylemeye korkuyorum oldukça sinirli gözüküyor.Bana bakmayı kesip ayağı kalktı ve '' Benim gitmem gerekiyor ,sende kimseyle konuşmadan evine git dedi '' dedi ve benii barda bırakıp çekip gitti. Bende ondan sonra çantamı alıp sinirli bir şekilde kapıya doğru yol aldım. İnsanları geçe geçe çıkışa giderken kolumun tutulmasıyla olduğum yerde kaldım
******RÜZGAR *******
Bardan çıkınca direk arabama bindim. Mete aramasa kesin annemin cenazesine yetişirdim.Baba bile diyemediğim o adam benim annemi yine dövmeye başlamış .Anlamıyorum ki annem o adamdan hala niye boşanmıyor .Ama bu son bundan sonra annemin adını bile ağzına alamayacak. Arabayı garaja park edip koşar adımlarla eve girdim. O adam tam anneme tokat atacakken bileğinden tutup geriye çektim. Bu sırada Metelerde gelmişti .Tuttuğum bileğini çıtt sesi gelene kadar geriye çektim. Bu sırada telefonumda çalmaya başladı.Boşta olan elimle telefonu çıkarıp açtım '' Abi yanında gelen kız başını belaya soktu '' duyduğum cümle ile derin bir off çektim .Ama bende hata onun gibi bela mıknatısını barda niye tek başına bıraktıysam.Baba bile diyemeyeceğim adamı Mert'e ittim ve '' onu depoya götür bende akşam geleceğim '' dedim .
Evden çıkıp arabaya bindim .Son hız bara sürmeye başladım .Bara geldiğimde içeri girmeden Duru'yu dışarıda ağlarken buldum.Gidip kolundan tutup sürükleyerek arabaya bindirdim.Bende binip Duru'nun evine sürmeye başladım .Evine geldiğimizde Duru inmek için hamle yaptığında kapıları kilitledim .Soru sorar şeklinde bana dönünce
'' Başını belaya sokmadan duramıyor musun '' diye kükredim. Biran titresede başını dik tutup bana cevap verdi .
'' Ben mi başımı belaya soktum beni orada yalnız bırakan sendin suçlu benmişim gibi bana hesap sorma''.
Haklıydı onu oraya götürende orada yalnız bırakanda bendim .O yüzden kapıyı açtım ve inmesini izledim .Eve girene kadar onu izleyip arabayı çalıştırdım ve depoya sürdüm.Duru'nun işini yarına erteleyip şimdi o adamın hesabını görmem lazım ki bir daha annemin yanına yaklaşamasın ....
Bölüm nasıldııı ????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala Aşkım
Genç KurguYepyeni bir hayat Yeni yüzler, yeni sesler... Yeni dostlar, yeni düşmanlar Belki de yeni umutlar ve yeni heyecanlar Bunların hepsini tahmin etmiştim. Tek birşey hariç RÜZGAR SALMAN Beyaz sayfamın siyah kaderi...