Yeni bölümmm vote ve yorumlarınızı bekliyorumm
Multimedya Akın
Selena Gomez: The Heart Wants What It Wants
∞4∞
DURU'DAN DEVAM
Eve girdiğimde hala olanların etkisindeydim .Rüzgar beni kurtarmıştı evet evet o ukala çocuk beni kurtarmış ve bana sarılmıştı . Düşüncelerimden babamın sesiyle sıyrıldım
'' Ooo Duru Hanım gelmişsiniz nasıl rahat gelebildiniz mi ? '' diye sordu imaıbir şekilde. Bende çok rahat geldim diyerek muzipçe gülümsedim az daha çarpılmak üzere olduğumu söylesem bırak alışmayı okul bitene kadar okul bitene kadar beni okula o götürürdü tabi bunu kim isterdi .
Anneme baktığımda yemek hazırlıyordu bende odama çıktım üzerime rahat bir şeyler geçirip kendimi yatağıma bıraktım hala inanamıyordum ve olayın etkisindeydim aslında o kadar abartılacak tarafı yoktu ama ben bu olayı neden bu kadar önemsediğimi anlamaıştım ve bu olanları yarın Rüya'ya anlatmak için sabırsızlanıyorum .
Akşam yemeğinden sonra odama çıkıp biraz bilgisayarda vakit geçirdim hocaların hiçbir zaman vermekten vazgeçmediği ödevlerimide tamamladıktan sonra artık uyumaya hazırdım. Rüya 'ya sana yarın anlatacaklarım var diye mesaj attıktan sonra ijamalarımı giyip uykuya daldım.
Sabah alarmın sesini duyduğumda kalkmak istemeyen ben bugün yataktan fırlamıştım resmen hemen duşumu alıp siyah şortumu ve kalçalarımı kapatan buz mavisi t-shörtumu giydim, rahat olmak için vanslarımıda ayağıma geçirdikten sonra saçlarımada biraz şekil verdikten sonra odadan çıktım aşağıya indiğimde annem
''Duru kahvaltı yapmayacak mısın ? '' deyince geç kalıyorum diye geçiştirip görüşürüz deyip evden çıktım . Taksi çoktan gelmişti bile adresi verip müz,k dinlemeye başladım .
Okula geldiğimde zil çalmak üzereydi aceleyle sınıfa gidip çantamı attığımda Rüya yanıma gelip '' Duruu meraktan geberecem çabuk anlat olanları'' dedi. Bi sakin ol Rüya şimdi anlatsam yarım kalır zil çalacak en iyisi tenefüsü bekle der demez zil çaldı Rüya istemeyerkte olsa kabul etti .
DErse geçtiğimizde yanım hala boştu anlaşılan bu çocuk bugün okula gelmemişti başına bir şey mi geldi acaba diye düşünürken sınıfın kapısı açıldı içeriye siyah t-shört ve siyah pantolonuyla çok cool görünen Rüzgar girdi biraz gergin görünüyordu sonra yanıma gelerek yerine oturdu ve yine bana bakmadı . Dün olanları unutmuş sanki beni hiç kurtarmamış gibi nasılsın falan diye sormadı bile.Gerçekten bu çocuk tam bir öküzzz.
Zil çaldığında yine aynı heyecanıyla Rüya yanıma geldi
-Hadii hadi çabuk anlat
Dur Rüya anlatacağım dediğimde Akın sınıfa gelmiş bizi bekliyordu onu daha fazla bekletmeden bahçeye inip bir yere oturduk
Akın: Eee nasılsınız kızlar ?
Rüya: Ben iyiyimde Duru'nun başına bir şeyler gelmiş onu anlatacak geberdim heyecandan hadi Duru
( Rüya bunu söyleyince Akın 'ında merak ettği yüzünen anlaşılıyordu Rüya'yı daha fazla çatlatmadan anlatmaya başladım)
Duru:Abartılacak bir şey yok Rüya ben babama artık beni okuldan sen alma demiştim dünde babam glmeyeceği için taksiye binmek için karşıya geçiyordum bu sırada da kulaklığımı ayırmaya çalışırken birden korna sesi duydum ve aynı anda birinin kolumdan çektiğini hissettim hmmm şey sonra --
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala Aşkım
Novela JuvenilYepyeni bir hayat Yeni yüzler, yeni sesler... Yeni dostlar, yeni düşmanlar Belki de yeni umutlar ve yeni heyecanlar Bunların hepsini tahmin etmiştim. Tek birşey hariç RÜZGAR SALMAN Beyaz sayfamın siyah kaderi...