Çok Güzel Bir Geceydi Yeni :)

475 50 12
                                    

selamm 2015 in ilk günü yb yazmak istedim umarım beğenirsiniz sınavlarım olduğu için bölümler geç geliyor kusura bakmayın bu arada hepinize musmusmutluu yıllar :)))) 

     Multimedya:Rüzgar ( Taşş yakuşuklu:)

Taylor swift : Blank Space 

               ∞5∞

             Birden çocuk beni sürükleyerek  boş bir odaya çekti bağırmaya çalışsamda iniltiden başka bir şey çıkmıyordu ağzımdan. Hayvan ağzımı o kadar sıkı kapatmıştı ki boğulacaktım neredeyse. Sonra pis pis sırıtışıyla çocuk '' Merhaba güzelim biraz eğlenmeye ne dersin'' dedi . Üzerindeki kıyafetlere bakılırsa bizim okuldandı .İçimden bir küfür savurdum ve çocuğun ellerinden kurtulmak için vurmaya başladım ne kadar vursamda bi fayda etmiyordu ama şu bakışlara bakılırsa niyetinin kötü olduğu belliydi .   

'' Çocuk hadi güzelim naz yapma senle çok eğleneceğiz diyince göğsüne bir yumruk geçirdim ve elini ısırdım  o iğrenç sesiyle bağırınca bende kaçmak için kapıya koşmaya başladım arkamdan yetişti ve tekrar omuzlarımdan tuttu ^^ Yardımm edinn ^^ diye bağırsamda boşa  çırpınıyordum herkes dersteydi beni kim duyacaktı ki. Çocuk '' Sen sen çok uzattın ama gel buraya diye üstüme üstüme gelince ,duvarın köşesine sindim .Son kez duyarlar umuduyla bağırdım ve çocuk tam beni yakalayıp ,O pis suratını boynuma yaklaştırdığı an kapı gürültülü bir şekilde açıldı .

      

          Rüzgardan Devam :


Saatin sesini duyunca bir küfür savurup yataktan kalktım .Dün bardan geç gelmiştim ve başım çatlayacak derecede ağrıyordu  hızlı bir şekilde duş alıp üzerime bir şeyler geçirdikten sonra masadan arabanın anahtarını aldım ve dışarıya çıktım.Arabaya bindiğimde Mertten mesaj geldi '' Abi nerdesin derse gelmiyor musun ?'' .Ben bu okulu kuran pezevengi sikim ne halt yemeye haftanın beş gününe der koyuyorlardı ki diyerek arbaya bindim ve hızlı bir şekilde okula doğru sürmeye başladım acaba Duru okula gelmiş miydi ? diye içimden geçirdikten sonra , eee tabi gelecek bizim masum kızımız okulu asar mı hiç diye mırıldandım .

Sonunda okula geldiğimde hızlıca arabayı park edip merdivenlerden çıkmaya başladım .Koridorda sınıfa doğru giderken bir ses duydum yada kulağıma öyle geldi diye düşünüp tekrar sınıf doğru yürürken tekrar ses duyunca ,bu sefer sesin geldiği yöne doğru döndüm ses bir yerden tanıdık geliyordu.Boş sınıfın kapısının önüne geldiğimde  ''Yardım edin'' diye bağıran Duru'nun sesini duyunca kapıya bir tekme atıp içeriye daldım .Berk piçi kızın ağzını kapatmış Duru da kurtulmaya çalışıyordu  o sinirle Berk 'e bir yumruk geçirdim ve sendeleyip yere yuvarlanınca yüzünü dağıtmaya devam ettim .

 Duru kolumdan tutup '' Tamam Rüzgar yeter lütfen'' deyince çocuğu bıraktım ,O da zorla kalkıp koşarak uzaklaştı.Duru masum masum bana bakıp çok teşekkür ederim demesine kalmadan Duruya bağırmaya başladım '' Ben daha seni ne kadar kurtaracağım başını belaya sokmaktan başka  bi halt etmiyorsun ''    Duru 'nun gözleri doldu kesin şimdi yine ağlayacaktı birde bunun ağlamasıyla uğraşamazdım herhalde diyerek sınıftan çıktım.

      Arkamda korkmuş,ağlayan bir kız bırakmıştım.

        Duru'dan Devam:

Hala olayın etkisindeydim Rüzgar beni kurtarmasaydı başıma neler geleceğini düşünürken hala ağlıyordum ve korkuyordum,korkudan kalbim götümde falan atıyordu herhalde .Sonra biraz kendime gelip boş sınıftan çıktım .Derse girmek istemediğimden biraz kantine gidip bir şeyler atıştırdım.O sırada zil çalınca koşar adımlarla sınıfa gittim. Bir yandan içimde Rüzgar'a teşkkür etme isteğim olsada bir yandan da içimden küfürler savruyordum bir kızı ağlayarak nasıl bırakabilirdi ki .Bunları düşünerek sınıfa geldiğimde Rüya soru soran gözlerle bana bakıyordu sonra daha fazla dayanamayarak  '' neredesin kızım sen'' dedi.Çabuk dışarıya çıkmalıyız sana anlatacaklarım var diyererek Rüya'yı sınıftan çıkardım .Okulun arka bahçesinde bir yere oturduktan sonra Rüya bana döndü

Ukala AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin