Fazla bir şey yapmadın

391 39 4
                                    

Selam biliyorum bölüm çok geç geldi ama sınavlarım vardı ve derslerim çok yoğundu o yüzden ekleyemedim kusura bakmayınn lütfen  :) 

     Multi: Rüya 

               ∞6∞

Suratına mal mal bakmaya başladım.İçimden ona sen benimle dalga mı geçiyon demek istesemde dışımdan ''Ne saçmalıyon sen yaa''demekle yetindim.Zaten başım ağrıyordu.Benim başım ne bu kadar ağrıyor,neden burdayım,ben kimim,sen kimsin,babam böyle basta yapmayı nerden öğrendi.Kafamda deli sorular ay çıldırmak üzereyim ya.Bu Rüzgar da konuşup benim düşüncelerimi dağıtmıyor.Ohh sonunda Rüzgar anlamış gibi konuşmaya başladı.

''Saç-malanmaz taranır'' bunu diyen Rüzgar mı diye dikkatle bakmaya başladım.Hayır yani şu tipi ben kötü çoçuğum diye görünen çocuk böyle bir espri yapıyor inanılacak şey değil.O da yaptığı esprinin farkına varmış gibi yüzünü buruşturdu.Sonra aklın bir şey gelmiş olmalı ki yüzünde ben piçim diye bağıran bir sırıtma oluştu.Ne kadar şidddete karşı da olsam bu sırıtışına yumruğu çakasım geldi.

''Dün ne oldu?''.Yüzünde ayıplayan bir ifade oluştu. '' Ne yani dün olanları hatırlamıyomusun bak bak kalbimi kırdın olmuyor böyle'' Ne oluyor ya dün gece ne olmuş olabilirdi ki. Ben niye bu salakla aynı yatak... aklıma yeni geldi yaa.Ben bununla aynı yatakta yatıyorum,hemen üstümü açıp baktım.Dünkü kıyafetlerim üzerimde değildi.Üzerimde sadece erkek tişörtü vardı.Çığlık atarak yataktan kalktım .Tabi üzerimdeki pike de benimle birlikte ayağıma dolanarak yeri buldum.Az daha yerle öpüşüyordum ilk öpücüğüm yer ile olamazdı dimi .Benim bu halime Rüzgar hunharca kahkaha atıyordu.Ona dönüp kötü kötü baktım zorda olsa ayağa kalkıp karşısına geçtiğimde elindeki telefonla video çekiyordu.Ay inanmıyorum benim o rezil hallerimi video ya çekti.'' Sil o videoyu ''diye cırladım.Benim cırlamamla yüzünü buruşturup elini çenesine koyarak ovuşturmaya başladı'' Silerim tabiki de '' böyle diyince sırıtmaya başladım.Cümlenin sonuna bir de ama konulunca gülümsemem yüzümde soldu .Ne yumurtlayacak diye yüzüne bakmaya başladım.

'' Bir ay boyunca benim kölem olacaksın ben ne istersem onu yapacaksın bende bu video yu sileceğim.Yoksa '' deyip sustu konuşacak mı diye yüzüne bakmaya devam ettim.Oda benim yüzüme bakmaya başladı .En sonunda dayanamayıp '' Yoksa ne olur '' diye sordum.Sorumdan sonra umursamazca omuz silkti.'' Yoksa bu video yu sosyal medyada paylaşırım övünmek gibi olsun ya da olmasın takipçi sayım bayağı vardır. Eğer bir ay kölem olursan sadece bana rezil olursun.Gerçi bana rezil olmakta intihar sebebi ya neyse.Kıyafetlerin orada üzerini değiştir.Aşağıya gel.Eğer kölem olmayı kabul ediyorsan bana kahvaltı hazırla '' dedi ve benim bir şey söylememe izin vermeden odadan çıktı. Pooff gerizekalı dün gece ne oldu onu söyleseydi ya bari.Cinsel bir şey olmadığı kesin öle bir şey olsaydı söylerdi heralde.Dün ben ne yaptımda hatırlayıp hatırlamadığımı soruyor.Düşünceler içerisinde üzerimi giyinip odanın içerisinde bulunan banyoya girdim.Elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim. Rüzgar rahatça koltukta yayılıyordu.Bir de bu kölelik işi var.Tamam biraz saf salak bir şey olabilirim ama bu ona itaat edeceğim anlamına gelmezdeğilmi.Ne yaparsa yapsın.İsterse sosyal medyaya versin umrumda değil.Dün gece ne yaptığımı öğrenip buradan defolup gitmek istiyorum.Karşısına geçirip oturdum.

''Kölem olmayı kabul etmiyorsun demek '' .^ Hayır etmyorum videoyuda istediğin yerde paylaş^ dedim umursamazca.Kaşlarını çatıp baksada bir şey demedi '' Dün gece ben ne yaptım diye sordum birazda utanarak. Yüzüme umursamazca baktı.

''Fazla bir şey yapmadın .Arabama kustun,barda bir kaç kişiye sarkıntılık ettin ,sokakta bağıra bağıra şarkı söyledin,seni evime getirdiğimde beni evden kovmaya kalktın ve bunu sarhoşluğuna vermiyorum ama yani sonuçta bunu ayıkkende yapmak istersin beni öpmeye kalkıştın.Bu kadar yani fazla bir şey yapmadın ''Söylediklerini ağzımla aynı oranda açılmış gözlerimle dinledim.Seslice yutkunup Rüzgar ın yüzüne bakmaya devam ettim. O da duygularımı anlamak ister gibi yüzüme bakıyordu.En sonunda ayağı kalkıp ona baktım Ben eve gitsem iyi olur .''git'' dedi ifadesizce ukala geri döndü. Biraz önce gülen ,sırıtan benimle dalga geçen çocuk gitti.Umursamaz ,ukala Rüzgar SALMAN geri döndü. Ama sanırım ben onu bu halini daha çok seiyorum.Seviyorum derken şey yani ona bu hali daha çok yakışıyor.Yani siz anladınız işte beni. Yerinden bile kalkmaya tenezzül etmeden kafasını bana çecirip telefonumun yerini söyledi. Telefonumu alıp hızlıca evinden çıktım .Kapıda bir taksi vardı.Sanırım Rüzgar odunu odunluğunu bir kenara bırakıp taksi çağırmış.Taksiye binip evin adresini verdim .Ailem aklıma gelince (daha yeni geliyor bunca saattir hayırlı evladım yani )hızlıca telefonumu çıkardım .Kapalı olduğunu görünce açma tuşuna basıp açtım 12 cevapsız arama 20 mesaj vardı.Arama ve mesajların hepsi Rüyadan dı.Ailemden arama veya mesaj olmadıını görünce şaşırdım.Mesajlarda dün anneme atlmış mesajı görünce şaşırsamda odunumuzun atmış olabileceğini düşününce rahatladım.Mesajları es geçip Rüya yı aradım 2.çalışta açtı. Eve gidene kadar başıma gelenleri ayrıntı atlamadan anlattım.Kölelik mevzusunda video paylaşmasından korktu ama sonra siktir etti. 

  Bölüm nasıldı Sizce Rüzgar video yu paylaşacak mı ? 

Vote ve yorum lütfen :) 

Ukala AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin