MERHABA MARDİN

43 10 8
                                    


Bende başımı yukarı doğru kaldırdım gözlerine bakmak için durdum öylece hiçbir şey yapmadan kayboldum sanki o mavi gözlerde.

"Kusura bakmayın uğraştırdık sizi de " dedi ufaklığın yanına gelen kadın.

Böylece Arven dakikalardır baktığı gözlerden ayrıla bildi 'ne zaman gelmişti bu kadın' diye geçirdi içinden hiç farkında değildi. Karşısındaki genç adamda ondan farklı değildi o da gözlerini alamıyordu bir çift yeşil gözden.

"Önemli değil küçük beyle geçirdiğimiz vakitten memnunuz" dedi Cansu hala konuşmayan arkadaşına çevirdi gözlerini bu kadar susması normal değildi Arven'in . Arven arkadaşının düşüncelerini hisstmiş gibi konuşmaya başladı değişik hissediyordu. ' uykusuz kaldım ondan bu hallerim diye geçirdi içinden başka ne olabilirdi ki. O esnada çalan telefonla bakışları mavi gözlü dev adamı buldu telefonunu açıp biraz ileriye gitti adam rahat konuşabilmek için arkasından hala bakan Arven kendini toparlayıp Aras'la konuşmaya başladı.

"Küçük bey bundan sonra annenden habersiz bir yere gitmek yok tamam mı ?"

Aras başını olumlu yönde sallarken aynı zamanda konuşmaya başladı.

"Tabii ki Ayvenciğim geyçiben habey veymiştim ama yeyse duymamış gayiba "

Arven kendini tutmasa karşısında ki bilmiş çocuğu ısıra ısıra sevecekti. Çocukları her zaman sevmiştir ama bu çocuk bambaşkaydı sanki.

"Tekrar teşekkür ederiz size hanımlar oğlum normalde yapmaz böyle şeyler inanın bende şaşkınım" dedi ve devam etti genç kadın. "Bu arada ismimi söylemeyi unuttum akıl bırakmadı bende bu çocuk Nazlı ben " dedi ve karşısındaki güzel kadına elini uzattı uçaktayken dikkatini çekmişti bu güzel kadın yakından daha güzel diye düşündü.

"Ben Arven buda arkadaşım Cansu tanıştığımıza memnun oldum" dedi kendine uzatılan eli sıkarken Cansu da onu tekrar etti.

Bu esnada telefon görüşmesi biten genç adam onlara doğru yaklaşıyordu aklı hala yaptığı görüşmede olan adam ablasına yaklaşınca yanında durdu. Nazlı kardeşini gösterip

"Buda kardeşim Ares" dedi kardeşine dönerek "Bu hanımlarda Arven ve Cansu"

Gençler ufak bir baş hareketi ile birbirlerini selamladılar istemsizce tekrar ettiler birbirlerinin adını içlerinden

Arven

Ares

" Memnun oldum ve kusura bakmayın tekrardan " dedi Ares

"Kusurluk bir durum yok lütfen, bizim gitmemiz gerekiyor artık arkadaşımız bekliyor " dedi Arven

Konuşmaları duyan Aras'ın derdi ilk görüşte aşık olduğu Ayvenciğini bir daha ne zaman göreceğiydi .

"Ayvenciğim biy daha ye zaman görüşüyüz ?"

" Sen ne zaman istersen yakışıklı ama annenin de haberi olmalı " dedi Arven o da istiyordu küçük çapkını görmeyi.

Nazlı ve Ares ise şaşkındı evet Aras konuşkan bir çocuktu ama daha önce ilk kez gördüğü birine bu kadar samimi davrandığı olmamıştı.

"Arven eğer istersen numaralarımızı alalım müsait olduğun bir gün buluşursunuz. Yanlış anlama lütfen oğlum gerçekten ilk defa yapıyor böyle her gördüğü kadına yaklaşan zampara değil." Dedi gülerek Nazlı hepsi gülüyordu küçük adamın davranışlarına.

"Olur tabi Nazlı abla bende çok sevdim Arası numaralarımızı alalım haberleşiriz."

Birbirlerinin telefonlarını aldıktan sonra Arven Arasın yanına yaklaşıp onunla aynı boya gelmek için dizlerinin üstüne eğildi, yanaklarından öperken o mis kokusunu içine çekti.

PAYİDARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin