verőfényes nap volt. az idő jó volt, a madarak csiripeltek, mark az ágya jobb oldalán ébredt, látva a fiát mélyen aludni és még melegvíz is volt a fürdőszobában.minden rendben volt.
miután megreggelizett a fiával, kiment, beszívva a friss levegőt.
renjun dudált a kocsijával és próbálta megijeszteni markot, de helyette meglátta az idősebbet rámosolyogni
"jó reggelt, renjun!" köszöntötte mark a barátját, ahogy beszállt az autóba
renjun rápillantott "ettél rendesen?"
mark mosolyogva felvonta a szemöldökét "igen, miért?"
"miért vagy hirtelen ilyen... boldog?"
"az vagyok?" nevetett mark "nem vagyok mindig boldog?"
renjun emlékezett a tegnapra, amikor mark teljesen be volt fordulva és hasonlók. "mindegy, ha ettől jobban alszol..."
"apu fura." jegyezte meg a baba, ahogy mark ölében ficánkolt
mark vagy túl boldog volt, hogy észrevegye a fia megjegyzését, vagy elengedte a füle mellett.
percekkel később valaki beszállt az autóba a kócos hajával és egy nyakkendővel a kezében.
donghyuck köszöntötte mindkettejüket egy "szép reggelttel".
"várjunk. valaki jön még velünk, vagyis, ha nektek oké..." mondta donghyuck megakadályozva renjunt, hogy elindítsa a járművet
mark mosolya eltűnt, miután meglátott egy fiút kopogni a vezetőülés felőli ablaküvegen.
lucas volt az.
renjun elkuncogta magát mark hirtelen hangulatváltozásán. "persze, miért ne?"
donghyuck elmosolyodott és megmondta lucasnak, hogy szálljon be a kocsiba.
amint a kocsi ajtaja kinyílt, lucas mindegyikőjüket köszöntötte, mielőtt beült volna.
marknak akkor eszébe jutott, mit mondott tegnap taeyong és donghyuck lucasról.
viszonozta a mosolyát "jó reggelt, lucas" és köszöntötte őt
lucas összerezzent. mark mosolya miatt kellene félnie vagy azért, mert jó reggelt kívánt neki?
lucas válaszként bólintott egyet, mert egyetlen szó sem jött ki a szájából.
"papa ölében akarok ülni!" mark boldogan adta oda chant donghyucknak
"komolyan papának hívsz?" kérdezte donghyuck
a baba bólintott "te vagy a papám!"
🍼
chenle, jisung, jeno és jaemin markot bámulta, aki mosolygott, miközben az ebédjét ette.
renjun csak nevetett a barátai reakcióján és folytatta az evést.
"reggelizett?" kérdezte chenle
"furán néz ki." grimaszolt jisung
"meg fogunk halni?" aggódott jeno
"ha mark mosolyog, az jó vagy rossz dolog?" billentette jaemin oldalra a fejét
renjun letette az evőpálcikáját "jó ideje volt már, hogy utoljára így mosolygott."
"hol van donghyuck hyung?" kérdezte jisung
chenle rámutatott az ebédlő bejáratánál a fiúra, akit jisung keresett.
lucasszal volt és a srácok megijedtek, hogy mark mosolya el fog tűnni, amikor meglátja őket együtt. hát, renjun nem.
"hé, ülhet itt velünk lucas? azt mondta, hogy szeretne csatlakozni hozzátok." mosolygott donghyuck és leült mark bal oldalára.
mark barátai, renjun kivételével, éppen nemet mondtak volna, gondolva, hogy marknak rossz napja lenne, ha lucas velük ülne, de mark megelőzte őket.
"persze!" mark közelebb húzódott donghyuckhoz, helyet adva lucasnak, hogy leüljön mellé.
renjun csak kuncogott a barátai reakcióján, amikor mark azt mondta, hogy rendben, ülhet velük.
pár pillanattal később a fiúk feleszméltek a gondolataikból és egymással beszélgettek, mintha mi sem történt volna.
"miért vagy hirtelen ilyen jó hangulatban?" kérdezte lucas
mark megvonta a vállát "'nemtom, miért mondtad, hogy donghyuck fiúja vagy, amikor nem is?"
lucas egyből kitalálta, hogy vagy taeyong, vagy donghyuck elmondta neki, hogy semmi több egy barátnál.
a magas fiú vállat vont "talán csak a reakciódat akartam látni. megérte."
mark abbahagyta az evést és lucas felé fordult "mire gondolsz?"
lucas felnevetett "úgy néztél ki, mint aki meg fog ölni. amíg hyuckie házában voltam, te engem bámultál azt kívánva, bárcsak eltűnnék."
"hyuckie?" köhintett mark a becenév hallatán
"igen, hát nem aranyos?" harapott bele lucas a szendvicsébe
mark felhorkantott. nem találta a hyuckie-t aranyosnak? azért nem volt aranyos, mert lucas mondta?
"szerintem a donghyuck magában is aranyos.. nem kell semmilyen becenevet használni."
mindketten hallották, hogy valaki oldalról félrenyelt.
donghyuck volt az, aki félrenyelte az ételét.
mark gyorsan felkapta a vizes palackját, nem tudva, hogy lucas is ugyanezt teszi.
végül donghyucknak kellett dönteni, hogy melyiket választja.
"itt van, donghyuck." nyújtotta át renjun az ő palackját és rámosolygott a kettőre.
donghyuck gyorsan megfogta az üveget és megitta a tartalmát.
mark látta renjun kötekedő mosolyát és megvonta a vállát, miközben beleivott a vizébe.
— hamarosan folytatódik —
DU LIEST GERADE
baby chan | markhyuck 『fordítás』
Fanfiction╻egy nagy, boldog család╹ ❀ markhyuck ❀ az eredeti történetet @chogiwanese írta, én csak fordítom