「 három 」

125 21 0
                                    

mark csendesen tejet készített a konyhában, miközben donghyuck a babával játszott

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.




mark csendesen tejet készített a konyhában, miközben donghyuck a babával játszott

"szia~" adott oda a babának donghyuck egy játékmacit, ami a földön hevert

a baba csak bámulta és figyelmen kívül hagyta egy játékkal, amit mark telefonján játszott

"jó, az unokaöcséd goromba." csettintett donghyuck a nyelvével

igazából mark azt mondta, hogy a baba az unokaöccse. nem bízhat donghyuckban. talán elterjesztené a hírt, hogy ő egy apuka.

minden, amit tud, hogy donghyuck utálja őt.

"igen, és neked haza kellene menned." mark leült chan mellé és odaadott neki egy üveg tejet.

a fiatalabb keresztbe fonta a karjait "addig nem, míg el nem mondod, miért hiányoztál az utóbbi pár hétben."

jó, mark elfoglalt volt a baba gondozásával, ezért néha későn kelt fel és eldöntötte, nem megy iskolába.

mark az ölébe helyezte a babát. "jó.. beteg voltam."

"ennyi ideig?"

"lehetetlen?" vonta fel a szemöldökét.

a baba fészkelődött mark karjaiban, mondván neki, hogy le akar szállni. és mark tette, amit akart, lerakta őt és nézte, ahogy körbejárkál a házban.

"istenem, nagyon aranyos." donghyuck nem tehetett mást, csak lágy hangon beszélt a babáról "de nagyon goromba."

mark kuncogott "te vagy a goromba."

"elnézést?"

mielőtt már válaszolni tudott volna, a baba kiabált a konyhából

"apu!"

marknak elkerekedett a szeme, és donghyucknak is.

"apu?" a fiatalabb oldalra döntötte a fejét

"ah.." nevetett mark kínosan "így hív.."

a baba kifutott a konyhából "apu! chan baba találkozni akar junnie bácsival!"

"a neved chan?" kérdezte donghyuck "szia, én donghyuck vagyok."

a baba rábámult, mintha valami furát mondott volna "senki sem kérdezte."

mark nevetett a baba válaszán.

"én apu babája vagyok!" kiáltott fel a baba és felemelte a kezeit, kérve markot, hogy vegye fel

donghyuck megforgatta a szemeit "senki sem kérd—"

akkor mindketten ledermedtek.

mark most fogta fel, mit is mondott a fia.

"te mi vagy?"

valaki kopogott az ajtón, ami markot egy kicsit lenyugtatta.

de nem menekülhetett a tény elől, hogy donghyuck tud valamit arról, hogy van egy gyereke.

"JUNNIE BÁCSI!!" a baba az álló fiú felé futott

"hé, mark, nem megmondtam neked, hogy vegyél fel egy bébiszittert?" renjun channal volt elfoglalva és nem a két emberrel, akik a kanapén ültek a nappaliban.

próbált fejeket vágni, jelezve neki, hagyja abba a beszédet, de renjun túlságosan a babára koncentrált, akit tartott.

mark sóhajtott. feladta.

"taeil hyung odajött hozzám és azt mondta, hogy ki leszel csapva, ha még egy hétig nem jelensz meg." renjun megcsípte a baba arcát "tudjuk, milyen nehéz apukának lenni—"

ekkor hagyta abba renjun a beszédet. felnézett és meglátta donghyuckot a fejében száguldozó kérdésekkel rábámulni. marknak belül a homlokára csapott.

"jó.. szerintem rossz házba jöttem." nevetett renjun és éppen elment volna, amikor mark megállította

"halott vagy."

renjun letette a babát és a ház körül futkorászott, nehogy mark elkapja őt.

dongyhyuk nézte a babát, aki mellé sétált és kinyújtotta a karjait, mondván a fiúnak, hogy vegye őt fel.

"hé, donghyuck.."

donghyuck köhintett amiatt, ahogy a baba szólította. "mi az?"

a baba a kettőre mutatott, akik a ház körül rohangáltak.

donghyuck összeráncolta a homlokát. a baba azt mondta neki, hogy legyen féltékeny a kettőre?






"szeretnék egy olyan papát, mint junnie bácsi." mondta chan baba ártatlanul egy mosollyal.

















— hamarosan folytatódik —

baby chan | markhyuck 『fordítás』Donde viven las historias. Descúbrelo ahora