Bundan tam iki yil önceydi ve o beni kurtardi. O beni o savastan kurtardi ve beni buraya getirdi.
Benim adim Ayasha. Anlamini biliyor musunuz ? Hayat demektir, evet Ayasha hayattir. Ama benim elimden aldilar hayatimi ... iki yil önce. Ilk önce annem ile babami öldürdüler ... vahsice, acimasizca gözlerimin önünde katledildiler.
O zamanlar 20 yasindaydim, bir kardesim vardi oda 18 yasindaydi. Üniversite icin hazirlik yapiyorduk, benimle ayni bölümde okuyacakti , canim kardesim. Onun adi Nour'du ( Nur)... O benim hayatimin isigi gibiydi. Kardesten ötesi var mi ? Var ise o zaman bizde öyleydik. Canim cigerim gibiydi. Hersey beraber yapardik, yapisik ikizler gibiydik. Savas zamani oldugu icin kendi evimizden kacmak zorunda kalmistik. Annemin bir tanidigi vardi, savas olan semtten biraz uzakta oturan bir tanidigi. Ona kacmistik, onda siginacaktik.
Babam zengin bir is adamiydi yurt disinda cogunlukla calisiyordu ve bir firmasi vardi, bizide yanina alacakti yakinda bu savas bittikten sonra. Tatil icin gelmisti 15 günlügüne... ama o 15 gün onun icin 4 ay olmustu. Birakmiyorlardi kimseler cikamazdi Suriyeden. Yasak kosmuslardi.
Annem ise ev hanimiydi, calistirmazdi babam. En kiymetlimizde o bizim. Bir dedigimizi iki etmezdi. Tertemiz bir insandi o, saf ve cok iyi niyetliydi. Bazen ona kiziyordum
" Neden bu kadar iyi niyetlisin insanlara, onlar seni kullanmasin buna izin verme"
oda sadece sunu derdi
" Birak kullansinlar , Allah benim ne niyetle onlara yardim ettiklerimi biliyor. Bir gün herkes yaptiklari icin adil bir sekilde yargilanacaktir "
Annem benim... Nur'da onun gibiydi . Huyu suyu anneme cekmisti. Cok özlüyorum... cok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suriyeli'm
Short Story"Acaba bitti mi ? Yoksa hala ordamılar ? Gittiler mi ? Çok korkuyorum...Bir baksana şurdan dışarıda bekliyorlar mı diye..." Eymen o küçücük aralıktan dışarıya bakabilmesi için kalkmıştı ayağa ve o an bir bomba atmışlardı saklandığımız yere . Eymeni...