Setelah beberapa minute mereka pun tiba di sebuah restoran mewah yang Lisa selalu kunjungi..
Jennie pov
'Daebak?! Mewahny restoran ni, dy biar betul..' gumam Jennie dalam hati kerana terkejut melihat Lisa parking di parking peribadi restoran ini...
'Erm, Lisayah.. ni ke restoran yang kita nak pergi?' Tanyaku manja..
'Wae?' Ucap Lisa sambil melihatku kehairanan..
Lisa pov
'Wae?' Jawabku sambil bercakap dalam hati 'wah, comel betul dy ni😚'..
'Kenapa Jennieyah?' Tanya ku kehairanan...
'Erm takdalah' jawabnya tetapi masih tidak keluar dari kereta..
Akupun merasa hairan jadi akupun membukakan pintu untuknya dan memegang tangan untuk membawa keluar..
Jennie pov
Entah kenapa jantungku berdegup laju bila dy pegang tanganku..
Semasa di dalam Lisa menarikkan kerusi untuk aku duduk.. entah kenapa aku merasa lain apabila bersama nya..
Tidak lama kemudian pengambil pesanan pun datang..
'Jennie, awk nak makan ap?' Tany Lisa lembut padaku..
'Apa² sajalh Lisa😊' jawabku sambil senyum padanya...
Tiba² senyumku hilang apabila melihat pelayan itu melihat Lisa dengan pandangan yang terpesona..
'Ahh, Lisa memang sangat menggoda kepada semua orang yang melihatnya..' cakapku dalam hati..
'Erm bagi spaghetti and stick' cakap Lisa dingin kepada pelayan itu..
'B-baik ms.. ' jawab pelayan itu sambil gugup kepada Lisa..
Setelah beberapa minute.. Lisa memecahkan kesunyian..
'Erm, Jennieyah..'
'Ya Lisayah?' Jawabku
'Harini kita satu class so biarlh kita pergi sama²'
Betapa terkejut nya aku mendengarkan nya..
'Tak mengapakah Lisa? ' balasku
'Its sokay Jennieyah' balasnya dan tiba² pelayan tadi datang dengan makanan yang dipesan Lisa tadi..
'Erm so nanti saya tggu kat dalam kereta lah kan semasa awk ambik barang kat rumah awk' tanya nya..
'Ouh okay Lisa' balasku pendek..
Dan beberapa minute kemudian Lisa membayar makanan kami tadi dan kembali ke kereta..
Kami pun bergerak ke rumahku,setelah sampai aku masuk dan Lisa akan menungguku didalam keretanya..
10minute berlalu...
'Hye Lisayah, sorry lambat'
'Nope.. takpun...' jawabny..
Sekarang pukul 8:10am..
Sekitar 15minute perjalanan kami dari rumahku akhirnya sampai di U..
Hye petang.... dah makan belum?😚 jangan lah lupe nak Vote... sory kalau ada typo..
YOU ARE READING
I love all my Wives !
RomanceCerita ini mengisahkan kehidupan seorang perempuan yang sangat cantik, manis, comel, tampan, yang ramai peminat dan telah menjadi girl/boy crush oleh orang² iaitu Lalisa Manoban🐥🌻💛... dan persahabatannya dengan Kim Jennie🐈🥟💙 Kim Jisoo🐇💜🍵 Pa...