Part 3💫

806 52 0
                                    

Cincah?! Jisoo terkejut apabila nampak orang itu..

'Dy lh perempuan segak tadi..' gumam Jisoo dalam hati..

Secara tidak perasan Jisoo sedang termenung sambil melihat perempuan yang sangat segak itu walaupun sedang makan...

Sehinggakan Jisoo tidak perasan seseorang yang mendekat kepadanya untuk mengambil pesanan...

'Ms, ms..' orang itu kata padaku..

'Ehh y-ya... mian..' ucapku..

'Ms nak order apa?'

'Erm... just bgi sy hot chocolate satu'

'Itu saja?'

'Yeah..'

'Ok, Ms.. skjp lg kmi hntar😊'

Aku tiba² hilang rasa lapar apabila nampak perempuan segak itu...

Lisa pov

Setelah habis makan... Lisa ingin pulang ke rumah mewahnya untuk berehat kerana keletihan semasa pendaftaran tadi...

Lisapun pergi ke counter untuk membayar makananny tdi dan berlalu pergi...

Jisoo pov

'Daebak... dy berdiri dan berjalan saja tampak sangat cantik tambahan tampan😍' gumam Jisoo dalam hati..

Author pov

Manakala Jennie dan Rose sedang dalam perjalan poo ulang ke rumah masing²..

Semasa Rose diparking rumahnya tiba² dy teringat perempuan tadi yang tidak sengaja melanggarnya...

Rose pov

'Wah... kenapa aku balik² teringat padanya?' Gumam Rose kehairanan dengan dirinya sendiri..

Rose pun masuk ke rumahnya..

'annyeonghaseyo... appa, eomma, unnie..'

'annyeong' serentak mereka membalas..

'So, tadi macam mna ok?' Tanya eomma Rose...

'Ok eomma😁' balas Rose dengan ceria...

'Wah gembira semacam nampak..' usik Rose unnie..

'Haa?' Hairan Rose..

'Hahaha' Rose unnie terketawa kerana melihat reaksi adiknya yang begitu comel dan menggeramkan😚😂..

'Okey lh.. Rose masuk bilik dulu...' ucap Rose manja

'Okeh baby gi rehat' unnie Rose balas manakala oppa dan eomma Rose hanya tersenyum melihat anak² mereka yang begitu mesra...

















Support please😢 vote ler...... sorry typo bertebaran...

I love all my Wives !Where stories live. Discover now