Author pov
Sebenarnya Jennie, Jisoo dan Rose iaitu kawan rapat Lisa sudah lama menyukai perempuan segak itu sejak pertama kali mereka bertemu.. bukan sahaja mereka tetapi ramai lagi classmate nya yang straight boleh menjadi belok oleh kerana Lisa..
'Jennieyah.. duduklah dulu di sofa.. aku ambil wine jp' ucap Lisa kepada Jennie sambil berjalan menuju kedapur untuk mengambil minuman itu..
Setelah mereka habis minum sekitar segelas.. merekapun mulai mabuk dan duduk disofa kembali untuk menonton cerita horror..
Apabila adegan² menyeramkan tampil di skrin tv.. Jennie akan ketakutan sehinggakan dy tidak menyadari bahawa dy sedang memeluk Lisa..
Setelah sekitar sejam mereka menonton akhirnya cerita itupun berakhir.. Jennie kepenatan dan mabuk lalu tidak sedar yang bajunya sedikit terbuka luas sehingga menampakkan belahan dadanya lagi² bodyny yang begitu sexy..
Lisa pun ternampak lalu matanya liar turun ke bahagian paha Jennie..
Lisa merapatkan dirinya lalu ingin membutangkan kembali baju Jennie.. tiba² tangan Jennie memegang tangan Lisa lalu berkata
'Lisayah... aku mencintaimu' kata Jennie yang sedang mabuk itu..
'T-tapi kan kita s-satu j '
Chup!
Belum sempat Lisa menghabiskan kata² nya tiba² Jennie mencium bibirny...
Lisapun tergoda dengan kicupan Jennie lalu membalas ciuman itu..
Ciuman Jennie liar hingga ke leher Lisa manakala tangan Lisa liar ke body sexy Jennie..
Setelah mereka saling melumatkan bibir mereka dengan sepuasny mereka pun tertidur kerana pening akibat mabuk tadi...
Dan tanpa disedari haripun sudah terang dan harini Lisa ada class pada pukul 8:30 pagi dengan Rosie..
Kringggg!
Alarm Lisa berbunyi..
Lisa dan Jenniepun terbangun lalu menyedari mereka dalam keadaan separuh telanjang dan saling berpelukan...
Jennie dan Lisa terus membutangi dan membetulkan pakaian mereka masing²..
Setelah itu Lisa memecahkan kesunyian
'Jennieyah...' ucap Lisa sambil duduk disebelah Jennie..
'Yah Lisayah?'
'Apakah benar apa yang kau katakan semalam?' Tany Lisa sambil melihat mata Jennie yang sexy itu...
'Erm... ya Lisayah..' jawab Jennie sambil tertunduk...
'Tapikan kita sejenis?' Tany Lisa ragu ke Jennie
'Ya Lisayah... tapi kau yang telah membuatku jatuh cinta.. akupun tidak tahu mengapa tapi aku mencintaimu Lisa' balas Jennie sambil menunduk dan minitiskan air matany tanpa disedari..
Tetapi Jennie sedikit lega kerana telah mengungkapkan apa yang dia pendamkan selama ini...
Lisa mengangkat wajah Jennie yang sedang tunduk itu lalu mengelap air matanya lembut...
'Apakah kau ingin menjalin hubungan dengan ku?' Tany Lisa sambil tersenyum melihat ke Jennie..
'Apakah benar Lisayah?!' Tany Jennie terkejut lalu terus menatap rupa tampan Lisa itu...
😊Lisa menyenyumkan Jennie..
Jennie terus memeluk Lisa dan Lisa membalasny sambil meletakkan wajahnya diatas kepala Jennie yang sedang berada di dalam pelukannya itu...
Dan semasa hari itu.. hubungan mereka pun menjadi rasmi dan Jennie begitu gembira sekali...
Youw, youw... Jenlisa..😌😁 baru JenLisa ade lagi moment lain😉 vote ler..... sorry kalau ada typo.. 5 vote lanjut😌 kalau setahun xsampai 5vote aku delete lh😢
YOU ARE READING
I love all my Wives !
RomanceCerita ini mengisahkan kehidupan seorang perempuan yang sangat cantik, manis, comel, tampan, yang ramai peminat dan telah menjadi girl/boy crush oleh orang² iaitu Lalisa Manoban🐥🌻💛... dan persahabatannya dengan Kim Jennie🐈🥟💙 Kim Jisoo🐇💜🍵 Pa...