Part 25💫

380 31 0
                                    

Dan setelah 1bulan berlalu.. Lisa berbahagia , meluangkan masa bersama gf²nya secara bergilir².. tiba² pada suatu malam ada yang terjadi pada Lisa.. pada sekitar 12:35AM..

'Ahhh, no! Please noo😭, please' Lisa berteriak² sendiri semasa tidur..

'Ahh please😭' lalu Lisa terbangun dari tidurny sambil menahan air mata ..

Lisa pada malam itu tiba² bermimpi buruk.. yang gf²nya iaitu Jennie dan Jisoo mengetahui hubunganny antara mereka dan mereka meminta si Lisa memilih salah satu dari mereka, ataupun break. Manakala semasa itu juga Jennie and Jisoo sedikit marah dengan si chaeyoung kerana menyembunyikan hal itu dari mereka berdua..

Lalu Lisa terus mengambil telefonnya dan menelefon baby Chipmunk nya..

Lisa Pov

'Urm wae? Knp call tgh mlm ni..' kata chaeyoung sambil sedikit merengek..

Baby.. jom jumpa please..

Wae?!' Rośe terkejut

Omg, lisayah.. tengah malam ni..

Please babe, saya ada nak mintak tolong..

Sy pergi rumah awak k🥺

Urm yelah²..

Lalu Lisa terus memakai jacket dan mengambil kunci keretanya dan bergegas ke rumah Rośe..

Rośe Pov

'Urm, ada ap² ka dengan si Lisa..' Rośe heran kerana Lisa tidak pernah seperti ini dan dia tampak sedikit ketakutan..

Lalu Rośe pergi turun dan keluar ke pantaran luar rumah mereka dan duduk di pondok lepak luar rumah mereka sambil menunggu Lisa sampai..

Tiba² ada seorang perempuan datang mendekati Rośe membuatkan Rośe terkejut/kaget..

'Chaeyoungah?'

'Aark!? Aaaa😩, eonni!'

'Hehe.. knp kat luar malam² macam ni?' Tanya eonni Rośe..

'Urm..'

'Why babe? What's wrong?' Tanya eonni Rośe heran

'Idk eonni.. Lisa tiba² nak datang.. dia kata ada dia nak mintak tolong..'

'Daebak?!' Eonni Rośe terkejut..

'Knp plk?!'

'Idk eonni.. kalau ada apa² pun nanti Rośe panggil ataupun nanti kita bincang..

'Hurm. Ok rośeyah..' lalu eonni Rośe terus masuk kembali ke dalam...

Tidak lama kemudian Lisapun sampai di rumahnya..

'Hye babe what's wrong' kata Rośe ke Lisa sambil membuka gate rumahny..

Lisa keluar dari kereta mewahnya dan terus berlari ke chaeyoung dan memeluknya..

'Baby.. i love you, dont leave me alone! Please 🥺😭'

'Hey lisayah what's wrong? ' tanya Rośe sambil membawa Lisa duduk di pondok rumahny itu..

I love all my Wives !Where stories live. Discover now