Setelah Chaelisa selesai mandi, Lisa terus bersiap dengan hanya memakai tsirt dan Jean's untuk pergi berjumpa Irene tetapi tetap nampak begitu sexy, tampan, cantik dan comel...
Sekitar 2:30 pm.. Lisa sudah ingin gerak ke L Bar dan mengunjungi bilik gf²ny stu persatu..
*****
Tokk! Tok! Tok!
'Annyeong chagiyah..' kata Lisa sambil masuk dan mendekati Jisoo yang sedang duduk×baring di katil sambil memainkan telefonny..
'Hye.. dah nak gerak?' Tany Jisoo ke Lisa
'Yeah baby..' jawab Lisa lagi sambil duduk di sebelah Jisoo dan meletakkan tanganny belakang tengkuk Jisoo..
'Urm?🤨, knp just pakai simple? Biasanykn klu nak keluar pakai outfit yang mewah² and wangi tapi kalini kenapa.' Kata² Jisoo terhenti kerana Lisa tiba² memotong pembicaraanny
'Chagiyah?!😐 baby just nak jumpa Irene kan bukan nak jumpa Jisoo Jennie atau Park chaeyoung 😑'
'Ouh so nak baby pakai baju mewah² and wangi² lh? Smart²?😌🙂' sambung Lisa lagi..
'Wae?! Ani!?, bukan maksud sy macam tu tap'
'Okey lh bye chagiyah😚' Lisa menarik tanganny yang sedang berada di belakang Jisoo dan mencium pipi dan dahiny.. dan berlalu ke bilik Rośe... *di depan bilik Jisoo/Lisoo..
Ceklek!
'Hye..?'
'Eh baby!?' Rośe sedikit terkejut apabila mendengar seseorang memanggilny yang tdak lain tdk bkn adalah si Lisa..
'Tngh bwt ap?' Tany Lisa ke Rośe kerana nampak dy sedikit busy tadi..
'Nothing.. just played the guitar and sings..'
'Knp? Dah nak gerak?' Rośe meletakkan guitarny dan menoleh ke arah si Lisa..
'Yeah..' /datang /peluk /cium
'Take care babe.., balik tu bukanny lewat eh😌🙂' Kata si Rośe dan menyindir..
'Hhahehe😂😅' Lisa terketawa kecil..
Lalu setelah itu dy pun pergilah ke bilik si Jennie..
'Wae?! Wah! Daebak!, honey.. you so talented..' Kata Lisa kerana apabila dy masuk dy melihat si jennie sedang melukis mukany di sebuah kertas..
Si Jennie terus menoleh ke arah suara itu..
'Eh?😃🤣 bila babe masuk?' Tany si Jennie hairan kerana si Lisa tiba² ada di dalam bilikny..
Si Jennie meletakkan pensel ny, berdiri dan mendekati si Lisa..
Si Lisa menutul pintu, berjalan mendekati Jennie..
/jennie memeluk si Lisa..
'Biy dah nak jalan?' Tany si Jennie manja ke Lisa sambil merapatkan pelukanny..
'Yeah honey🥺😚' jawab si Lisa sambil mengusap² muka si Jennie..
'Urm okeylh... jumpa Irene kan? Balik tu jgn nak lewat sngt.. pastikan sebelum pukul 6😐😌' kata si Jennie ke Lisa..
'Hahah ye baby😅...'
'Ye taulah.. pakai simple macam ni pun, tak pakai baju pun awak tu tetap buat orang² jatuh hati😌😑'
'Shhh baby😐, kenapa nak saya tambah lagi?😑' Tany si Lisa dingin kerana dy tdk suka antara mereka ber3 mengatakan hal itu..
'Urm sory lh, sy just takut🥺😔' jawab si Jennie sambil menyandar kepalany di dada si Lisa..
'Urm dah... baby gerak dulu k🥺, take care, jgn fikir bkan² k..' /mengusap /memeluk dan /mencium..
'K,baby gerak dulu tau!' Teriak si Lisa dari depan pintu keluar lalu membuka dan pergi ke keretany...
*****
Sekitar 3:15 pm.. masih dalam perjalanan untuk pergi ke L Bar itu..
Zrttttt! Zrtttt!
Telefon si Lisa berbunyi..
Wae?
Lisayah awk dkt mane?
Saya dh lama tggu awk kt cni..
Kjp lh.
Dh nak smpai dh ni..
Urm okey..
Tutt.
*****
Hye, selamat berpuasa bagi yang berpuasa.. jangan lupa vote 🥺😌 dan utamakan vote setelah atau sebelum baca🥺 atau lepas dh hbis baca semua jangan lupe vote🥺 10vote lanjut😄
YOU ARE READING
I love all my Wives !
RomanceCerita ini mengisahkan kehidupan seorang perempuan yang sangat cantik, manis, comel, tampan, yang ramai peminat dan telah menjadi girl/boy crush oleh orang² iaitu Lalisa Manoban🐥🌻💛... dan persahabatannya dengan Kim Jennie🐈🥟💙 Kim Jisoo🐇💜🍵 Pa...