MERHABAAA 😝 Çok heyecanlıyım çünkü bu benim ilk Hoonsuk kitabım ve teumelerle tanışacağım için mutluyum ^^
bu kitaba aslında 2021de başladım ama bir türlü bölümleri biriktiremedim çünkü 11. sınıf olmuştum ve yks için hazırlanmam gerekiyordu.Yks bitti ve şimdi tekrar sahalara döndüm.Tabikide ilk yayınlamak istediğim hoonsuk kitabım oldu.Treasure'ı çok seviyorum canım çocuklarım💖💖Neyse sizi çok tutmayayım bölümü okuyun da bölümün sonunda size bir şeyler daha söylerim :)Kapı kapanma sesiyle sıcak yatağımdan çıktım.Zaten giyili olan üstümle bende hemen Doyoung'un ardından çıktım evden.
《flashback》
"Yoshi bugün bizde kalsana."
"Olmaz."
"Niye ya?"
"Çünkü halletmem gereken yığınla ödev var."
"Üzdü.Aman iyi be!"dedim.
Birinin sırtıma atlaması ile kendimi yerde buldum.Sırtıma atlayan tabikide Jae idi.
"Ulan Jae!Ne kadar ağırsın haberin varmı?"diye yakındım."Aman kalkıyorum be inceciksin zaten!Minik dostum benim."
diyerek üstümden kalktı.Göz devirdim ve bende yerden kalktım.
"Eğer bu minik dostunun suratına yumruk geçirmesini istemiyorsan sus!"Minik kelimesine bastırarak söyledim."Aman aman sakin!Sanki ne dedik sinirin boyundan büyük!"
"JAEHYUK!"
O kahkaha atarken ben etrafa bakındım.
"Bu arada Yoshi nerede?"diyerek Jae'ye baktım."Ha?Bilmiyorum."dedi Jae.
Biz yolda yürürken Yoshi'yi aradım.
"Neredesin sayın salak!""Siz yolda saçmalayınca bende bunları tanımıyorum diyerek yanınızdan uzaklaştım.
Eve gidiyorum ben.Siz takılırsınız.Ödevim olmasa cidden gelirim biliyorsun.Jae'ye selam söyle!"Tamam."dedim o sırada kulağımın dibine girmiş olan Jae "Görüşürüz Yoyo!"dedi.
Yoshi"Bana Yoyo deme Jae!"diyerek kapattı telefonu.
"Ne yapalım?"diye sordum Jae'ye.
"DONDURMA!"diye bağırdı.Bazen bu çocukla neden arkadaş olduğumu sorguluyorum.
Bir parkta dondurmalarımızı yerken Jae bir anda bana dönüp "Üniversiteyi okumak istemez misin?"diye sordu.
Bu soru karşısında şaşkınlıkla kalakalsamda sonra kendimi toparlayıp şu anki durumumdan memnunum bir dans stüdyom var ve dans kanalım.Ayrıca koreograflarım için ünlü şirketlerden para alıyorum.Yani okumayı düşünmüyorum."diye cevapladım.
"Haklısın sevdiğin işi yapıyorsun."
Bir süre sessizce oturup dondurmalarımızı yedik.Bir şey söyleyecekmiş gibi biraz kıvrandı oturduğu yerde ama yinede birşey söylemedi.Bende üstelemedim.Sonra vedalaşıp evlerimize dağıldık
Jae ve Yoshi'den büyüktüm ben.Nasıl arkadaş olmuştuk peki?Aynen şöyle üniversitede dans kursu için ben hocalık yapıyordum.Yoshi dans kursuna katılmıştı.Orada baya yakınlaştık.Sonra işin içine Jae girdi.Yoshi Jae ile beni ilk tanıştırdığında "Birazda seninle uğraşsın."
demişti.Jae sevgisini uğraşarak gösteren bir insandı.İlk başta çok yadırgasamda sonra alıştım ve 2 güzel arkadaşa sahip oldum.
Arada dans stüdyoma gelirlerdi kafa dağıtırdık dans ederek.Eve döndüğümde evimde 2 misafir ile karşılaştım.Jeongwoo ve Haruto beni saygıyla selamlarken ben onlara gülümsedim.Beni gören Doyoung yanıma gelerek sarıldı bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
make love with me ~hoonsuk~
FanfictionÇeteler ve barlar gibi yerlerden nefret eden Hyunsuk ve bir motorcu çetesinin başı olan Jihoon... Hyunsuk'un nefretinin nedeni ne? "Seviş benimle."diye fısıldadı kulağıma. Öylece orada kalakaldım.Aklıma dolan anılar gözlerimin dolmasını sağlarken, h...