🦔

140 17 16
                                    

Telefonum bozuk olduğu için düzenlemeden yüklendi biranda ya neysem hadi okuyun siz baii 💙

"Hey erkek arkadaşın ne zaman gelecek?"diye sorduğum sırada kapı çaldı.

"Geldi heralde."diyerek kapıya koştu Dodo.

İçeri geçen çocuk cidden dünya tatlısıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İçeri geçen çocuk cidden dünya tatlısıydı.Beni gördüğü gibi saygıyla eğilip "İyi akşamlar efendim."dedi.

"Merhaba Junghwan."dedim gülümseyerek.

"Hadi yemeğe geçelim."diye ekledim.

Yemek yerken onlara baktım.Junghwan Dodo'ya tuzluğu uzattı ve birbirlerine gülümsediler.Açıkçası beraberlerken cidden çok tatlılardı.

"Eee.."dedim."Junghwan anlat bakalım gelecekteki planların neler?"

"Doktor olmak istiyorum hyung.Bunun için çok çalışıyorum.Doyoung ile beraber Seul Üniversitesine gideceğiz."dedi.

"Umarım yapabilirsiniz size inanıyorum."dedim onlara umut veren gülüşlerimden attım.

"Peki şu abinin işi nasıl sende yardım ediyormusun?"diye sordum bu sefer.

Doyoung sahte bir şekilde öksürdü.
"Ah!Abim sandığınız gibi kötü bir işe sahip değil.Ona yardım etmek istiyorum ama yardım etmemi istemiyor."

"Ama arkadaşların ediyor bu biraz acımasızca.."dediğimde Junghwan "Onlar istediği ve vefa borçlarını ödemek için yardım ediyorlar abime.Yoksa abim onlarında çalışmasını istemiyor.Zaten bir aileye sahip değiller biz bir aileyiz."dedi sert bakışlarla.

Yutkundum.Sanırım biraz fazla ileriye gitmiştim."Umm,üzgünüm kusura bakmayın."

"Neyse hyung neden böyle davrandığını anlayabiliyorum ve abim zaten uyarmıştı beni bu konuda o yüzden sorun değil."

Kaşlarımı çattım."Abin ne dedi?"

"Onu suçlayabileceğini ama sorun olmadığını çünkü insanların böyle şeylere ve yerlere önyargı besleyebileyebileceğini söyledi.Hakkımızda birşey bilmemek onu korkutuyor dedi.Ayrıca Doyoung'un senin için çok önemli olduğunu o yüzden korumacı davranabileceğini söyledi."

Ne diyeceğimi bilemiyordum.Haklı olduğu için sadece abisine kızgındım.
Hoşlanmıyordum böyle yerlerden ve sahiplerinden,hatta NEFRET ediyordum.

Ama bunları bir kenara bırakmalıydım.
Bu çocuğun bir suçu yok olanlarda.
Geçmişin suçunu yükleme geleceğe aklımdan bunları geçirerek iç geçirdim.

"Abin haklı Junghwanie eve gidince ona sorunun siz olmadığını sadece geçmişin izlerini taşıdığımı şöyle ona."diyerek gülümsedim.

Yemek faslı bitip çocuklar odasına çekildiğinde bende mutfağı yaptım.

make love with me ~hoonsuk~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin