iki şarkı önerdim dinleyin lan lütfenn
🥺🥺🔫🙃🩵💙HYUNSUK
"DOĞRU MUUU??"
Telefonu kulağımdan hızla uzaklaştırdım.
Doyoung heyecandan habire bağırıp saçmaladığı için(aslında içten içe bende öyleydim)kulağım ağır hasar almıştı."Junghwan mı söyledi?Alacaĝı olsun ya!"
diye yakındım.Hava atar bir sesle "Benim sevgilim benden bir şey saklamaz canııım."dedi.
"Senin sevgilinin kalıbına
tüküreyim." sövdüm çünkü hakediyordu."HYUNSUUK!"
Uzaktan duyduğum sesle gözlerim korkuyla açıldı.Şimdi yanmıştım işte.
"Bana sakın..."diyemeden Dodo söyledi.
"Evet,çoktan hyunglara söyledim bile."
"Doyoung anneni çok seviyorum iletirsin."diyip telefonu kapattım ve odama öküz gibi giren iki şapşalla bakıştım.
《💎》
"Söyle ne zamandır Jihoon ile böylesine yakınsınız?" Jaehyuk'un omzumdaki eli mengene gibi yapışmıştı.
Ona bakmak için gözlerimi kıstım.
"İlk önce şu feneri gözüme tutmayı bırakın."
Yoshi feneri gözüme tutmayı bırakıp "Burada emirleri ben veririm."dedi havalı bir tavırla.
Bir adım yaklaştı.
"Ah lanet!Ayağımı niye basıyorsun lan?" Jaehyuk ayağını ovuşturdu.
İç çektim.
"Enayi misiniz olum.Işıkları ve perdeyi kapatırsanız böyle olur işte."
"Hep Jaehyuk'un başının altından çıktı."
"Hadi lan ordan!"
Oturduğum sandalyeden kalkıp perdeleri açmaya gittim.
"Dur sana ışık tutayım."dedi Yoshi ama aldığı fener dandikti herhalde söndü hemencicik.
"Durun açayım perdeyi."diyip tam bir adım attımki.
"Ay dur benide bekle ben karanlıktan korkarım!"diyen Yoshi kolumu tuttu.
"Lan bırak beni,iki saniye sürecek zaten.Jae al şunu başımdan."
Bana ahtapot gibi sarılmış olan Yoshi'yi ayırmaya çalışan Jaehyuk ile beraber savaş verirken hep beraber koltuğa takılıp yere yuvarlandık.Öyle bir patırtı kopmuştu ki öldüm sandım bir an.
Hızla kapı açıldı.Çalışanlarımdan birini görmeyi beklerken Yedam'ın odaya girmesini hiç mi hiç beklemiyordum.
Işığı açtı ve göz göze geldik."BU DA NE LAN?"
Yoshi sesi duyduğu gibi Jaehyuk'u üstünden fırlatıp(evet fırlattı baya) ayağa kalktı.
"H-hiçbir şey."
"Evet hiçbir şey sadece sevgilin haşatımızı çıkardı."dedim bende yerden kalkıp.
"Ben iyi değilim arkadaşlar sanırım kaburgam kırıldı."dedi yerde hareketsiz yatan Jaehyuk.
"İyisin iyisin hadi kalk."diye ayağıyla dürttü Yoshi.
Güldüm.Aptallardı ama çok seviyordum.
Hadi toparlanın da güzelce oturalım.İçecek ne istersiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
make love with me ~hoonsuk~
Fiksi PenggemarÇeteler ve barlar gibi yerlerden nefret eden Hyunsuk ve bir motorcu çetesinin başı olan Jihoon... Hyunsuk'un nefretinin nedeni ne? "Seviş benimle."diye fısıldadı kulağıma. Öylece orada kalakaldım.Aklıma dolan anılar gözlerimin dolmasını sağlarken, h...