Bu güzel haberleri kutlamak için yemek yemeye gittik topluca.Yemekte her zamanki gibi eğlendik.Bu kişiler hayatıma aniden girmişti ve büyükçede bir yer edinmişti.Hepsini çok ama çok seviyordum.
Artık eve dağılma vakti geldiğinde Jihoon'un kırık olmayan elini tutup "Bizim Jihoon ile bir işimiz var.Siz dağılın arkadaşlar."dedim.Herkes meraklı bir şekilde baksada beni onayladı.Jihoon'da bana merakla bakıyordu.Çünkü o da bilmiyordu ne yapacağımızı.
"Gel bakalım benimle."
JIHOON
Hyunsuk bir anda böyle bir şey söyleyince lan acaba evlenme teklifi mi edecek diye bir sorgulamıştım ama olay çok farklıymış sonradan kendime sövdüm.
Beni ara sokaklardan geçirip neredeyse 15 dakika kadar yürüdüğümüzde önümüze bir mezarlık çıktı.Hyunsuk mezarlığa girip de benim gelmediğimi görünce "Hadi gelsene ne bekliyorsun,öpücük mü?"dedi.Tabi ben bunu duyunca "Neden olmasın,bir öpücükle hemen yanında olurum ama önce öpücük."diye karşılık verdim.
Yanıma gelerek alnıma bir fiske attı.Bir yandanda gülümsüyordu ama.
"Cidden şu hayatta beni bu kadar güldüren senden başka kimse yok."diyip dudağıma küçük bir öpücük kondurup elimden tuttu ve beni mezarlığın içine sürükledi.
En sonunda bir mezarın yanında durduk.
Karanlık olduğu için çok göremesemde kimin mezarına geldiğimizi az çok tahmin edebiliyordum.Hyunsuk konuştuğunda dahada emin oldum."Eunji-ah,umarım orada iyisindir.Bugün sonunda rahat bir şekilde yatabileceksin.
Artık kemiklerin sızlamayacak.Öcünü aldım birtanem.Hepsi Jihoon abin sayesinde.Umarım yukardan izliyorsundur bizi.Sonunda abini mutlu eden biri çıktı karşısına.Çok yakınırdın ya benden bir sevgili bul artık diye.Buldum hemde en iyi kalplisinden.Onu çok ama çok seviyorum...
Seninde onunla tanışmanı istediğim için buraya getirdim."Gözlerindeki yaşlarla bana baktı Hyunsuk.
İçimde bir şeyler parçalandı.Hyunsuk'un yanına oturup "Merhaba Eunji!Ben Jihoon abinin biricik koruyucu meleği."Kıkırdadı.Bende derin bir nefes aldım.
"Abin bana emanet merak etme sen.Ona çok güzel bakacağım."Sözlerimi Hyunsuk'un gözlerinin içine bakarak sonlandırdım.
Yüzünü avuçlarım içerisine alarak alnını öptüm.Sonra yanaklarını,burnunu ve en son dudaklarını.
"Söz veriyorum sana en iyi şekilde bakacağım."
"Ve bende sana söz veriyorum bu yolda sana hep eşlik edeceğim."
《💎》
O günden sonra herşey aşırı günlük gülistanlık geçti.Beraber pubın restorasyonuna yoğunlaştık.Hyunsuk ve diğer enayilerimde bana oldukça yardım etti.Pub'ın ismini 'Hoonsuk' koyduk.Bir gün yolunuz düşerse bekleriz.^^
woo.04
ŞİMDİ OKUDUĞUN
make love with me ~hoonsuk~
FanficÇeteler ve barlar gibi yerlerden nefret eden Hyunsuk ve bir motorcu çetesinin başı olan Jihoon... Hyunsuk'un nefretinin nedeni ne? "Seviş benimle."diye fısıldadı kulağıma. Öylece orada kalakaldım.Aklıma dolan anılar gözlerimin dolmasını sağlarken, h...