Selamun aleyküm, nasılsınız bebeklerim, I am hasta oldu😌. O yüzden bölüm gelmedi. Bir kaç gündür şafak operasyonu yapar gibi hastaneye gidiyorum. Bölümler hızlı gelemeyecek kusura bakmayın. Umarım bölümü beğenirsiniz. Sizi seviyorum Allah'a emanet olun.❤️
..........................
Afra'nın başımda "Kalk lan saat 1 oldu hacımwater" diye bağırmasıyla uyandım. Bok var beni sabahın köründe uyandırıyor. Salın beni ya. Salın ya beni. Beni salın ya. Beni ya salın. Ya salın beni. Ya beni salın. Kendine gel Mira. İç sesimi dinleyip kendime geldim. Boş boş odaya baktım. Afra siyah kot şort giymiş ve üstüne sarı tişört giymiş, makyaj yapıyor anasını satayım. Sen daha yataktan kalkmadın Mira. Yine iç sesime hak verdim. Haklı sonuçta hacım. 5 dakika kadar daha yattım. Afra'nın üstüme zıplamasıyla yataktan kalktım.
Zorla Afra'nın odasındaki lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadım. İşim bitince lavabodan çıktım. Afra odadan çıkmıştı. Afra'nın dolabını açtım. Beyaz bir tişört giydim. Üstüne de şort tulum giydim. Topladığım saçlarımı saldım. Toplamadığın bir saçı salamazsın Mira. İç sesime hak vermekten nefret ediyorum hacım.
Telefonu açtım. Halamların internet sonunda gelmişti. Hacımwater adlı şahısın engelini kaldırdım. Çevrimiçiydi. Bende konuştuğumuz mesajları okumaya başladım. O sırada mesaj attı.
Hacımwater: Günaydın.
Telefonu direk kökten kapattım. Neden öyle yaptım bende bilmiyorum. Napcağımı şaşırdım. Telefonu boş verdim. Makyaj masasının üstüne bulduğum pembesi ruju sürdüm. Telefonu arka cebime koyup aşağı indim. Saate bakmak aklıma gelmemişti. Telefonu açmaya karar verdim. Telefon açılırken arka cebime koyup mutfağa girdim.
Afra çay yapmıştı. Halam kafeye gitmişti. Anıl uyuyordu büyük ihtimalle. Afra'nın yanına gittim. Domates doğruyordu. "Günaydın kuzum" diyip yanağımı öptü. "Günaydın bebeğim" diyip Afra'ya sarıldım. Sonra yemek yemek için masayı kurduk. Afra "Ben çayları koyayım sende Anıl'ı uyandır" diyince koşarak yukarı çıktım.
Kapıyı tıktıkladım. Normalde kapı çalan biri değilim. Asla kapı çalmam. Zaten Anıl üstünü değiştirirken kapıyı kilitler veya banyoda giyinir çünkü beyefendi banyo yapıp duruyo. Ben halamların yerinde olsam batardım. Abartma Mira çocuk her gün yıkanıyor sanki. Tamam da yani iki günde bir yıkanıp duruyo. Salak Mira sende iki günde bir yıkanıyorsun. O kırk saat banyoda yaşıyor. Sus artık Mira. İç sesime siktir çekip kapıyı açtım. Anıl uyuyordu. Yatağa doğru koşup üstüne atladım. Üstüne atlamak için balkona koşman gerekiyordu Mira. Çok komiksin iç ses. Anıl ben üstüne atlayınca uyandı. Normalde ölmesi lazımdı. "Yawrum az sakin mi olsan" diye söylendi. "Anıl hadi çaylar soğudu" diyip yataktan kalktım. "Sen in aşağı geliyorum" dedi. Anıl tişörtle yatamıyor. Çok saçma ama yatamıyor, çok sıcak oluyor diyip duruyor. Ben aşağı indim. O da gelirdi herhalde. Afra çayları yeni koyuyordu. "Hayırdır kız niye çayları yeni koyuyon" dedim. "Anıl bey hazretleri hemen gelemez" dedi. Biz gülmeye başladık o sırada Anıl geldi. "Ne gülüyonuz yine" dedi. "Sanane" dedim. Yüzüme boş boş bakıp sabır çekti. Yemek yemeye başladık.
...........................
Kafeye gitmek için evden çıktık. Anıl arabayı çalıştırdı. Canım internetimi açtım. Lan ben Hacımwater adlı şahısa görüldü atmıştım. Bildirim yağmaya başladı. 30 tane bildirim gelmişti.
Hacımwater: Lan benim mesajlarıma mı bakıyordun?
Hacımwater: Hey.
Hacımwater: Mira.