3. bölüm

54 6 3
                                    

Selamun aleyküm, bölüm biraz gecikti. Özür dilerim, sınav stresi var üstümde. Bölümler o yüzden gecikiyor, çok özür dilerim. Daha iki bölüm olmasına rağmen 70 okuma beni mutlu etti teşekkür ederim :)

Neyse çok uzatmadan bölüme geçelim. Sizi seviyorum, Allah'a emanet olun ❤️

Mira: Thylane Blondeau
Afra: Barbara Palvin
Anıl: Froy Gutierrez
Arın: Alex Lange
Acar: Matthieu Lange
Arya: Victoria Justice

Kesin olarak bu karakterler değil sadece aklınızda canlansın diye belirttim, yani çünkü benim düşünceme göre Arın, Acar ve Anıl daha yakışıklı ve kaslı PAJSKSGİSHZKAHAKSHSKHZJZN.

.........................

"Mira, kalk kızım akşam babaannenler geliyor" diye bağıran annemi umursamadan yatmaya devam ettim. Kafama yediğim yastıkla kalkmak zorunda kaldım. "Sana da günaydın anne" diyince annem güldü. "Günaydın Mira hanım, saat 12 oldu hadi" diyip odadan çıktı. Telefonumu elime alıp saate baktım. Saat 11.48'di. Telefona gelen mesajlara baktım. Diğer mesajları es geçip anonimin mesajlarına baktım.

Hacımwater: Günaydınnn, güzelim günün de senin kadar güzel geçsin, seni çok seviyorum. (09.47)

Hacımwater: Hala uyuyor musun?(10.38)

Hacımwater: Mira. (11.20)

Hacımwater: Mira. (11.27)

Hacımwater: Hah haber aldım uyuyormuşsun. (11.37)

Hacımwater: Lan kaçta yattın? (11.45)

Hacımwater: Hah, sonunda çevrimiçi oldun.

Hacımwater: Günaydın bebeğim.

Mira: Günaydın anonim bey.

Hacımwater: OQHWGSALASAWUSSRAYSGS.

Mira: AOWJSİDGDHÖOWSHŞİSGSĞÖ.

Hacımwater: Gacımwater?

Mira: Hacımwater?

Hacımwater: Benim işim var sonra yazarım sana.

Mira: Tamam, benimde işim var.

Konuşmadan çıkınca odamdaki lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadım, işimi halledip lavabodan çıktım. Pijamalarımla aşağı indim.

"Kızım babaannenler 2 saate gelirler" diye bağıran anneme yüzümü ekşiterek baktım. "Lan hani akşam geliyorlardı" diye bağırdım. "Misal veriyorum be kızım" dedi. "Afra ne zaman gelir" dedim. "Sen bilirsin onu kızım ara gelsin" dedi.

Annemi dinleyip yukarı odama uçtum. Telefondan Afra'yı aradım. Bilgisayardan araman lazımdı Mira. Bi sen dalga geçmiyordun zaten iç ses sende dalga geç benle aferin. İç sesimi boşverdim ve Afra'yı aradım.

Mira: Hacım?

Bacımwater: Efendim hacım?

Mira: Ne zaman geliyorsun?

Bacımwater: Yarım saate gelirim.

Mira: Tamam hacım.

Bacımwater: Lazım bişey var mı?

Mira: Yok bebeğim, salak ikizin Anıl'ı da getir.

Bacımwater: Okey hacım.

Mira: Kapıyom kapa.

Bacımwater: Kapa.

Telefonu çalışma masamın üstüne koyup aşağı indim. Sonra yine yukarı çıktım. Afralar gelmeden duş almaya karar verdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

WhatsApp Bekçisi AnonimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin