🦋12🥀

627 13 0
                                    

Pohľad Twyla

"Čo tak pozeráte?" povedali sme s Benjim. "Skoro ste sa zjedli" povedala Carine, pozrela som sa na Paytona a dala na náznak nech to urobí tiež. On neváhal a urobil to s Benjim sme sa na seba iba usmiali. "vidíš aj vy ste sa skoro zjedli" povedala som, začala búrka a ja s Carine sme boli namačkane na Paytona a Benjiho, pretože sme sa báli. Keď to prestalo "Vankušova bitka?!" zakričala som a hneď sme si zobrali vankúše ktoré boli na našom roztiahnutom gauči. Ráno sme sa všetci zobudili na gauči, stále sme boli všetci na sebe namačkany ako nejake sardinky. Keďže ešte všetci spali rozhodla som sa urobiť pre mňa dobrú vec. Na pustila som vodu do 3 kyblov a nasypala tam ľad, ved čo gauč uschne. Prišla som tam a rozhodovala sa kto pôjde prvý, hhh jasne že Carine ale musím to urobiť rýchlo. "Aaaa" zapištala Carine a hneď to schytal payton "ja ta zabijem!" a hneď ako to odpovedal benji už bol tiež mokrý a zabíjali ma všetci pohľadom, no ja som sa iba zákerné zasmiala. "raňajky sú na stole" usmiala som sa a odišla. "To chce pomstu!" povedala Carine aby to počuli iba oni. "súhlasím" povedal Payton a Benji prikývol. Po raňajkách som si šla urobiť hygienu dala som si šedé tepláky a šede tričko. Keď som šla dole nikto tam nebol. Bolo to zaujímavé ved pred chvíľou tu boli. Išla som a zpoza rohu na mňa vybafli a začali po mne hádzať rajčiny.
Rýchlo som utekala do izby. "Ste normálny?!" hovorím keď som prišla dole k nim po sprche "karma je zdarma" hovorila Carine, Payton prikývol a Benji sa usmial. "Inak čo keby ste šli s nami na Light Tour do Toronta" povedal payton "ak vám to nebude vadiť" povedala Carine a ja som prikývla za pravdu. "Nie nebudete, pretože ste to vy" povedal Benji a my sme sa s Carine na seba pozreli a hneď sme vedeli čo máme urobit. Objatie vrhla sa na Paytona a ja na Benjiho "veľmi radi pôjdeme" povedala som "a kedy?" pýtala sa Carine

Prepáčte za chyby sme veľmi radi že vás to baví ✨😃
Baja😻

𝑻𝒘𝒐 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 [DOKONČENÉ] Where stories live. Discover now