🦋36🥀

372 6 0
                                    

Pohľad Twyla

"Môžem sa vás niečo spýtať?" povedala som na všetkých. "Aj mňa?" povedal prekvapene Benji. "áno". "Takže ide o to že by som chcela Carine, a Paytona s Benjim raz zobrať na Slovensko. Súhlasili by ste?" povedala som a znervoznela. "omgg, Slovensko! To bude super" radoval sa Benji a objal ma. "Kľudne my s tým nemáme problém. Payton bude určite rád" povedali paytonovi rodičia. "Ďakujem" a usmiala som sa. Už bol večer a Paytonovi rodičia už odchádzaju. "Majte sa" pozdravili sme s Benjim. "Ahojte, a Twyla toto daj Paytonovi a povedz mu že sme ho nechceli budiť tak toto ma ako takú rozlúčku" povedala Joanne. "dobre" a zatvorili sme dvere. Vtedy prišli za nami do obývačky Carine a Payton. "sadnite si prosím" povedala som. Oni si sadli "Takže ehem. Payton toto ti tu nechala Joanne že vás nechceli budiť" a dala som mu tu vec. "o môj bože, to je ta mikina ktorú chcem už niekoľko rokov" povedal payton a objal mikinu "A ta druha vec je inak už to vedia aj Payovi rodičia aj Benji že pôjdeme na slovensko!" povedala som a Carine ma objala. "to bude super" zajasala Carine "Slovensko? Tam som chcel ísť s Benjim" povedal prekvapene Payton. "A ideme tam už pozajtra" povedala som "Čo tak pozeráte?" pozerali sa na mňa ako na zjavenie. "čo? Nič?" povedal Benji a objal ma. Keďže bolo niečo 22. Ráno som si obliekla sukňu a mikinu. Šla som de kde už bola iba Carine "ďobeee ráno" pozdravila som a objala ju. "dobre" odzdravila ma.
"Si pripravená na dnešné balenie?" povedala som "Ehh nie" povedala znechutene

Ahojky nová časť ďakujeme za podporu ily 💘a prepáčte za chyby
Baja 😻

𝑻𝒘𝒐 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 [DOKONČENÉ] Where stories live. Discover now