Pohľad Carine
Odomkla som dvere a spoločne sme vošli dnu. V predsieni sme sa vyzuli a vošli do obývačky kde tato čítal nejakú knihu.
,,už ste tu?" pozrel sa na nás a usmial sa.
,,hej, tatino máme niečo s čoho by som mohla spraviť obed?" položila som si kabelku na operadlo z kresla.
,,jasné, môžete niečo uvariť spolu." usmial sa a ďalej sa venoval knihe.
Chytila som Paytona za ruku a potiahla som ho do kuchyne. Umyla som si ruky a Payton po mne zopakoval.
,,čo by si si dal?" otočila som sa naňho a postavila sa na špičky.
,,hm, aké mate tradične jedlo?" naklonil sa že mi ide dať pusu lenže ja som sa zaklonila do zadu.
,,takže halušky." usmiala som sa a dala som mu už tú pusu.
***
,,bolo to výborné." povedal Payton a dal mi pusu na líce.
,,súhlasím s Paytonom. Si vážne dobrá kuchárka." pochválil ma tatino.
Som rada že tatino prijal Paytona do rodiny. Ak by boli nejaké otázky o tom ako sa rozprávame tak tým že môj tatino je podnikateľ musí vedieť aj po anglicky.
,,inak ako sa má Twyla?" opýtal sa.
,,dobre." usmiala som sa a naložila špinavé taniere do umývačky.
,,dlho som sa s Patrikom nevidel keďže si bral dovolenku. Čo keby som ich zavolal na večeru?" usmial sa a podal mi takú tú tabletku do umývačky. Zapla som ju a postavila sa za Paytona ktorý ešte stále sedel na stoličke.
,,môžeš ak ti nebude vadiť že má aj ona priateľa zo sebou."
,,neboj nebude."
,,no dobre, my si asi pôjdeme ľahnúť pane."postavil sa Payton.
,,prosím ťa týkaj mi niesom až taký starý. Mám len tridsať šesť." tatino mu podal ruku ,,Michael."
,,Payton. No tak ja som unavený potom my prídeme keď si trochu zdriemneme." usmial sa a odisiel.
,,z mohlo ho to slnko." odišla som za ním.
,,čo sa deje chrobáčik?" ľahla som si na neho.
,,nič, len sa bojím že ak ťa ukážem svetu tak ťa budú hateovat (idk jak sa to píše)." pohladil må po vlasoch.
,,neboj, ja to zvládnem." usmiala som sa naňho a pobozkala ho.
YOU ARE READING
𝑻𝒘𝒐 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 [DOKONČENÉ]
FanfictionDve najlepšie kamarátky idú za svojimi idolmi... Ďalej už čítaj a dozvieš sa 2.3.2021-9.4.2021 37 in #fanfiction 1 in #paytonmoormeier 1 in #fans 100 in #love Story by: MimiandKjaere