🦋19🥀

523 7 0
                                    

Pohľad Carine

Payton tu so mnou ostal a som za to rada. Doktor odišiel z izby a ja som sa rukami nadvihla a posunula na kraj. Payton sa na mňa pozeral veľmi divným pohľadom. Možno sa bál že jeden z nás spadne. Alebo to jednoducho nepochopil.

,,už si ľahneš alebo budeš tam stať jak taky somár?"zasmiala som sa.

,,Em... Jasné." ľahol si a ja som sa k nemu okamžite pritulila. Zasmial sa a začal sa hrať s mojimi vlasmi.

,,inak zajtra ideme do toho Toronta." povedal len tak z ničoho nič.

,,fajn...tak im napíš nech nás zbalia." povedala som a usmiala sa aj keď to vidieť nemohol.

*cink, cink, cink, cink*

,,tak to asi potrebné nebude." zo smiechom mi podal môj mobil zo stolíka.

Twyla🖕🏽😂: ja

Twyla🖕🏽😂: chodím

Twyla🖕🏽😂: s

Twyla🖕🏽😂: Benjim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja: úchvatné... Prosím vás keď prídete domov tak nás zabaľte.

Twyla🖕🏽😂: a na čo? 😅

Ja: spýtaj sa Benjiho😑

,,takže sú už spolu?" spýtal sa keď som mu podala mobil aby mi ho dal na stolík.

,,hej... Niekedy je fakt hrozná." pretočila som očami a natlačila sa na neho.

,,si hrozne zlatá." začal sa mi hrať znova s vlasmi. ,,inak som si tak všimol že Twyla má Benjiho všade a ty mňa nikde a to Twyla hovorila že si mnou posadnutá."

,,true... Posadnutá v jej jazyku znamená keď ma niekto niekoho rád. Ona má na to iné slovo."zasmiala som sa. Trošku som mu aj za klamala. Nemám ho rada ale ja ho milujem. Ale to vedieť nemusí.

,,takže ma maš len rada?" posmutnel. Bolo mu to počuť v hlase.

,,to som nepovedala." a teraz som cítila ako sa usmial.

Má krásny úsmev... To som ešte nevedela že ho o ten úsmev budem prosiť.

Bum. Nová časť.
Ako to dopadne? Budú spolu?
Nikto nevie.

❤️🥺❤️
Kristie

𝑻𝒘𝒐 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 [DOKONČENÉ] Where stories live. Discover now