🦋13🥀

580 13 0
                                    

Pohľad Carine

Twyle s Benjim sa zavreli v izbe a ja s Paytonom sme ostali v obývačke. Obydvaja sme boli na mobile od seba dosť ďaleko. Zacítila som ako sa Payton postavil ale niako som nereagovala a ďalej scrorovala Instagram. Práve som písala mame správu že sme v poriadku a ze neviem kedy sa vrátime na slovensko keď v tom má niekto chytil za ruku a vytiahol ma na nohy. Ten niekto bol konkrétne Payton. Všimla som si jeho mobil na parapete a natáčal video. Chytil ma za boky, pritiahol si ma k sebe a začal tancovať zumbu. Usmiala som sa a hlavu som si položila na jeho hruď a smiala som sa. Keď video bolo natočené tak sme si sadli na gauč a znova boli na mobile. Očividne sa to Paytonovy nepáčilo. Postavil sa, chytil ma pod pazuchami položil ma na chrbát, zobral si mobil a ľahol si na mňa. Neriešila som to a scrolovala tento krát už tiktok. Narazila som na jedno zaujímavé video ktoré som hneď ukázala Paytonovy. Bol tam Benji ktorý zo zadu objímal Twylu a spievali nejakú zamilovanu pesničku.

,,myslíš že spolu chodia?"spytal sa keď od toho odtrhol oči.

,,neviem necháme ich nech sa priznajú samy." mikla som plecami a ďalej sa venovala tiktoku.

Vypol mobil a zobral aj ten môj a odložil ich na stolík. Pohodlnejšie si na mňa ľahol, zobral moje ruky a zahrabal si ich do vlasov.

Hei, ny del
Znova odomna.
A spoločne by sme vám chceli poďakovať za toľko reads. Táto kniha tu nieje ani deň.😻

❤️🥺❤️
Kristie

𝑻𝒘𝒐 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 [DOKONČENÉ] Where stories live. Discover now