🦋44🥀

322 5 0
                                    

Pohľad Twyla

Bolo asi 2:12 a my sme sa rozhodli ist konečne spat. Samozrejme sme sa museli ist prezliect lebo sme bolu mokrý. Rano bolo asi 10 hodin a mna zobudili slnečnie lúče. Išla som sa prezliect

 Išla som sa prezliect

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Čo ine ako sukňa. Dneska som sa rozhodla si urobit starost o svoju tvar a vlasy. Urobila som si ryžovu vodu a nechala som ju odstáť. Zatiaľ som si prichystala všetky potrebné veci ktore potrebujem na tvár a vlasy. Najprv som sa ešte poriadne odlíčila umyla tvar,vyčistila zuby medzi tym sa zobudil Benji. "Dobre rano" povedali sme a objali sa. Benji si umyl zuby a šiel za Griffinom lebo sa dohodli že dnes budu hrat xbox. A maju prist aj nejaky Griffinovi kamarati. "Pod ideme na ranajkyy" zakričal na mna Benji a šli sme dole "Dobre rano" pozdravili sme s Benjim "Dobre rano, ako ste sa vyspali?" povedala mama. "Vyborne" povedal Benji "moje slová" prikývla som. "Kde je tata a griff?" spytala som sa "Tata šiel do roboty a Griffin ešte spi" povedala mama a položila pred nas taniere s toustami. "Bolo to dobre" povedal Benji "Dakujem" povedala mama a usmiala sa. "Dobre rano" povedal Griffin ako šiel dole schodmi a pritom si utieral oči. Ja viem co to znamena. "A teraz pozor" povedala som trošku hlasnejšie a zrazu BUM. "Auu" povedal griffin ktory ležal na zemi. Aby ste pochopili vždy ked siel dole schodami Griffin a pretieral si oci spadol. Vsetci sme chytili vybuch smiechu. "ha ha ha" povedal Griff ked sa zdvihal zo zeme. Ked sme mali po ranajkach tak Benji a Griffin šli do obývačky hrat xbox. "Mami chceš si urobit dnes skin care a taku menšiu starost o vlasy že im urychlis rast vlasov a takk?" povedala som a pomahala mame. "dobrý napad to som nerobila už dlho" povedala mama a šli sme do mojej izby. Tam už som mala nachystanu ryžovu vodu. Šli sme do mojej kúpelky "Tak mami sadni si ja ti to budem striekat" urobila ako som jej povedala. Začala som jej to tam striekat a masírovať. Asi po nejakej pol hodiny uz mala mama hotove vlasy. "Teraz si ich chvilku nechaj a potom si ich musime poriadne umyť" povedala som a začala si striekat ryžovu vodu na svoje vlasy. Tiež po nejakej pol hodiny som mala hotove vlasy. Zatial sme pozerali film a rozpravali sa. "Už si to môžme zmyt" povedala som a kazda sli do svojej kupelky. Umyla som si vlasy šamponom a kondicionerom. Vychadzala som z izby a akurat prišla mama. "Teraz je čas na masky!" zapištala som pretože s mamou milujeme masky.

Ahojky po dlhej dobe diel 💕prepacte za chyby💓
Baja💜

𝑻𝒘𝒐 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 [DOKONČENÉ] Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon