51 Bölüm

444 37 50
                                    

Geri kalan 50 Bölüm @ikranurkb hesabında canlar
.......
Nefesten
Akşam denizin ağlamasıyla uyandım yorganı üstüme çekip yataktan doğruldum tahir bir eliyle benim yastığımı tutmuş diğer elinde karnının üstündeydi yerde olan tahirin tişörtünü alıp üstüme geçirdim ve yavşca yataktan kalkıp ağlayan denizin yanına gittim yoksa hem babasını hemde abisini uyandıracaktı ve bu olursa sabaha kadar kimse uyuyamazdı.
Denizi beşiği den alıp ağzına emziğini verdim sırtına baktığımda çok terlemişti sırtına battaneyesini örtüp odadan çıktım aşağıya mutfağa inip bardağa su doldurdum bardağı alıp sandalye oturdum gögsimğ açıp denizin ağzına verdim işaret ve orta parmağımla denize destek veriyordum deniz emerken suyu yavaş yavaş içmeye başladım bunu bana denizin doktoru önermişti ayrıca bu yöntemle sütüm artıyordu ve buda deniz hanımın işine yarıyordu.
Denizle bi o tarafa bi bu tarafa dönüp duruyordum yavaş yavaş uykuya dalıyordu onu alıp sesiz ve yavaş bi şekilde yukarıya çıktım onu beşiği ne yatırıp üstünü örttüm uavaşca kapısını kapatıp odasından çıktım.
Karşı oda olan urazın odasına girdim  yatağına eğilip sarı kıvırçık şaçlarını öpücük kondurdum ve okşadı bu hareketi çok seviyorum oğlum ve kızım benim herhleyimdi siz şimdi diyiceksiniz ee tahir paşam hemen cevaplıyorum onun yeri ayrı tahir benim dünyam biz birbirimizi olmadan yaşayamıyoruz bunu bildiğimiz için herzaman huzurluyuz işallah istediğiniz cevabı vermişimdir.
II neyse ben enson çoçuklarıma ve kocama şükrediyordum.
Urazın üstünü örtüm sonra da odamıza geçtim tahir istifini bozmadan uyuyordu bende ses çıkarmadan banyoya gittim.
Su açıp ısınmasını bekliyordum o arada şaçlarımı açtım elimi suya koyup sıçaklığına baktım tam istediğim gibi olunca da üstündeki tişörtü çıkartıp kirlere attım sonrada kendimi suya bıraktım.
.....
Duşumu bitince kabineden çıktım kapanın arkasında olan havlıçuyu alıp vucudumu kuruladıö sonlarda havluyu vucüduma sarıp şaçlarımı kurutmaya başladım,şaçlarımı kuruttuktn sonra gerekli bakımı yapıp banyodan çıktım.
Tahir yüz üstü yatıyordu bu haline kıkırdayıp yavşca dolabı açtık önce iç çamaşırımı giydim sonrada üstüme tayt ve bi tişört geçirip şaçımı dağınık topuz yaptım sonrada dolabin kapağını kapatıp yatağa geçtim.
Tahir beni hissetmiş olacakki direk bana sarıldı ve saçıma öpücük kondurdu.
Tahir :nefes
Nefes :efendim hayatım
Tahir :sen duş mu aldın?
Nefes :evet sevdiğim
Tahir :hımm bunun cezasını sabah vericem hayatım
Nefes :peki tahir beyciğim diyerek kıkırdamaya başladım ama bu kıkırdamam çok sğrmemişti tahir bir anda beni altına almıştı.
Nefes :hih tahir napıyorsun
Tahir :karımı özledim
Nefes :tahir az önce şey yaptık nasıl özledin
Tahir :ben seni yanımdayken özlüyorum herzaman özlüyorum yanlız nefesim bu nasıl bi sorudur kocanı bilmiyo musun sen
Nefes :hiç bilmez olur muyum zaten benimkide soru olsun diye aşkım
Tahir :haha gel kız buraya diyerek benim heryerini öpmeye başladı.
........
Tahirden
Sabah birinin kafamda zıblamasıyla uyandım kimdi acaba zıblatan diye merak ediyordum ama bunun tek bi cevabı var oda tabiki Benim prensesim küçük sincabım yani deniz bazen gelip beni uyandırmak için böyle yapardı ki işede yardı ben daha çok sarılmadan küçük sincabımı kapamdam alıp karnıma oturttum
Tahir :minik sincabımı günaydın
Deniz:ıöxblzbzşns
Tahir :ne anlatıyorsun kızım
Deniz:ıııı aaa eee
Tahir :ne dertlisin kızım altı üstü 6 aylık bebeksin ama sende dert çok evet babacım haklısın sen hep haklısın kızım
Deniz:ıııı aaa eee ııı
Tahir :evet babacım diyerek öptüm denizi yanıma baktığımda nefes yoktu ama aşağıdan sesler geliyordu deniz tutup yavaşça baş ucumda olan telefonu elime aldım açıp saate baktım saat daha 10:00 du denizi gögsüme  yatırıp yavaşca yataktan kalktım oturur pozisyonu alıp yerde olan tişörtümü giydim ve denizle birlikte aşağıya indim urazım mama sandalyesinde oturmuş ağzında bişeyler yiyordu nefesim ise ocakta bişeyler pişiriyordu denizi mama sandalyesine koyup nefesimin arkasından sarıldım karım diye demiyorum her konuda marifetlidir ve buda benim çok hoşuma gidiyor nefesi öpüp kokladım gene ve gene çok güzel kokuyordu üstünde beyaz çiçekli Elbisesi vardı ve nefesine beyaz çok yakışıyordu aslında beyaz bütün kadınlara çok yakışıyor ama bazı insanlar bunu göremiyor neyse ama keşke herkes görse bütün kadınlara beyaz yakıştığı kadınlarımız neden eziyor neden çoçukları nın önünde öldürülüp üstüne toprak atılıyor nedem çoçuklar istismara uğruyor bunların nedeni ne yada bunu önlemedin nedeni ne çok merak ediyorum ben hiç bi zaman nefesimi üzemem ki ona nasıl kıyarım onuno gülmesiyke dünyada çiçekler açar kalbim çok hızlı atar iyi ki nrfem ben bu düşünceden minik oğlumun sesiyle çıktım.
Uraz:baya uu isyoyum men
Tahir :tamam babacım al suyunu diyerek biberonla su koyup Uraz verdim nefesim so eskileri tamamlarken çoçuklar gülüşüyordu iyi ki gelmişlerdi daha dün resimlerini öperken şimdi yanımdalar allahım sana şükürler olsun diyip aileme baktım biz böyle otururken bianda kapı çalmaya başladı bende yerimden kalkıp kapıya gittim.
Tahir :patlama da geldim geldim
Diyerek kapıyı açtım ama karşımdaki. Kişilerle şok oldum

.......

BÖLÜM BUKADAR SINIR YOK LÜTFEN YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN OY ATMAYIDA SİZİ SEVİYORUM KENDİNİZE DİKKAT EDİN 💋💋

Bölümü yazarken hep şu aklıma geldi neden hep kadınlar Acı çekiyo niye onlar ölüyo işallah bu son bulur bian önce işallah😟😟

Yarın sevduğuma bölüm atıcam yarın görüşürüz 😘😘

Sizi seviyorum kendinize iyi bakın 😉😉

İki delinin aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin