53 Bölüm

256 38 20
                                    

Canlar fazla beklettim biliyorum ama biraz farklı fikirler arıyorum yeni kitapta az kaldı şimdiden onuda söyliyim kapak arıyorum bana kapak yapabilecek varsa bana mesajlardan yazsın lütfen 🌼🌼

O zaman Hayde bölüme ✨✨
......

Tahirden
Lojmana gidrğimde koşarak bizim bloga doğru koştum belimden tabancamı çıkarttım diğer askerlerden benle koşuyordu onları aldırmadan merdivenleri ikişerli üçerli çıkıyordum kapının önüne gelince kapı sonuna kadar açıktı içersen nefesin çığlıkları duyuluyodu durdum sadece durdum nolmuştu kime nolmuştu herkes içeri giriyordu bi elimde telefon bi elimde tabanca öylece bekliyordum sadece beyaz duvara odaklsnmuştım içeriden nefesimin çığlıkları geliyordu ams ben hareket edemiyorum öyle kalmıştım ama bian yanağıma yediğim sert tokatla içeriye koşmam bir oldu yere çökmüş ağlayan nefesime baktım direk yanına fırlayıp içime sokarcaauna sarıldım ilk defa başına geliyordu böyle bişey keşke korkuları arttırdatsum ah ah ben bunları düşünürken nefesin dediğiyle ikinci sert tokattıda yemiştim.
Nefes :ta-hi-r ta-hi-r oğ-lu-mu oğlumuzu götürdü bişey yap bişey yap
Ben ise yepkisizce duruyordum oğlumu urazı mı ilk göz ağrımı o kadını bulup bu yaptıklarıns pişman edicek Tim ama önce karımı sakinleştirmek lazım
Tahir :nefesim aşkım bana bak
diyerek yüzünü iki elimin arasına aldım.
Tahir :sakin ol hadi bak benim karıma güçlü nefesime ihtiyaçım var hadi kendime gel
Nefes :oğlum oğlum tahir oğlum
Tahir :getirecek oğlumuzu ama hadi bak deli tahire güç lazım sevduğum oğlumuza annesine ihtiyaç var hadi nefes kaleli kendine gel
Diyerek onu kendime çektim ve sıkıca sarıldım nefese sarılırken minik kızımın baba dolu gözlerle baktığımı gördüm nefesi koltuğa oturdum ama o boynumu bırakmıyordu.
Tahir :bak denizim orda onu alıp gelicem dur sevdiğim nefes beni yavşca bırakıp ağlamaya devam etti bende hızla çöktüğü yerden kalktım güler annemin kuçağına olan kızımı kuçağıma alıp boynunu öptüm oh mis kokulu kızım benim ama oğlum onunda kokusu burda olmalıydı onun bize ihtiyaç vardı biliyorum ama bende deli komutansam oğlumu bunu yapanı bulup cezasını çektiricem karımın göz yaşını akıtan minik kızımı korkutan bulup cezasını güzelce çektirecektim.
Cama yaklaşıp gökyüzüne baktım güneş çok güzel görünüyordu ama benim güneşim sarı oğlum kıvırçığımla yoktu şimdi olsa nefesime sarılır beni kıskandırırdı oh canım oğlum diyerek ağlamaya başladım benim göz yaşlarım küçük kızımın zıbınına düşüyordu bunu hissetmiş olacak ki oda benimle ağlamaya başladı bende onu boynuma yerleştirip ağlamaya devam ettik bian arkamdan belime  biri sarıldı bu tabikide güzel yeşilim canım karımdı.
Nefes :bulucaz oğlumuzu çok mutlu olucaz değil mi tahirim
Tahir :ahh evet yeşilim söz sana sarı oğlumu getiricem küçük güneşimiz eve getiricem gene mutlu olucaz sen hiç merak etme diyip onuda diğer boynuma koydum iki aşkım etrafımdaydı ya peki güneşim sarı oğlum urazın nefes ve denize sıkıca sarılıp gökyüzemr baktım.
"sana söz baban seni bulucam oğlum söz"
.....
Denizi yaptırmıştı nefese de yemek yedirmiştim diğerleri karakaha gitmişlerdi haber olursa direk operasyona çıkıp getirecekti urazımı gökyüzünde ay kendini yavaş yavaş belli ediyordu benim minik oğlum işallah o ayı görüyordur.
Nefes :bizim oğlumuz iyi anneler hisseder
Tahir :tabi iyi ya kimin oğlu o
Nefes :bizim oğlumuz
Tahir :aynen öyle benim urazımı çok güçlü onu bulduğum zamanı hatırlıyor musun? Sana anne demesini
Nefes :hiç unuturmuyum o bizi anne baba şeçti denizi kardeşi şti bizim kalbimiz attıkça o çok güçlü biliyorum ben oğlumu
Tahir :nefesim bizim oğlumuz güçlü çünki deli babası ve cesur annesi var onun minik deniz kızı var onun o çok güçlü ve emin bu gece yada yarına yakın oğlumuz burda beni senle kıskandıracak ben bunu biliyorum
Nefes :yapacak değil mi diğerek yanağından iki damla düşürdü
Tahir :tabi yapacak nefesim mutlu olucağımız o kadar günler aylar yıllar varki bunlar küçük sınavlarımız biz o sınavları umut ve inat olarak geçicez anladım mı?
Nefes :seni seviyorum sevgilim beni sakın ama sıkn bırakma
Tahir :bende seni seviyorum ama ben zaten seni bırakırsam ölürüm bunu unutma
Nefesim bian dudaklarıma yapıştı birbirimizi öpüp ayrıldık çok korkmuştu hayla da korkuyordu ama anca böyle sakin olur nefes korktuğu zaman kendini kitler hiç bişey yapmaz buna izin veremem o yüzden nefesimi böyle ayakta tutuyordum.
Akşam saat 20:00
Saatler geçmiyordu öylece oturuyorduk güler anneler gelmişti onlarda hüzünlüydü annelerde öğrenmişti gelmek istemişlerdi ama şuan zamanı değildi.
Nefesi uyumuştum denizde bi kere uyanmıştı ama sonra onuda yatırmışrım yine şimdi ikisi uyuyordu benle onları izliyordum bi taraftanda oğlumu merak ediyordum acaba ne yapıyor yemek yedim susadım mı uykusu var mu ben bunları düşünürken telefon çaldı arayan Erdem babamdı hızla telefonu alıp mutfağa geçtim amerikan tarzı mutfak olduğu için içerdekileri görüyordum o yüzden sessizce konuşmaya başladım.
Telefon konuşması:
Erdem :alo oğlum
Tahir :efendim baba bi haber mi var he
Erdem:evet var sizin evden çıkarken yere düşmüş bi kağıt buldum içinde bir adres vardı araştırdığımızda sizin görece gittiğiniz yer çıktı bu kadında zaten sizin öldürdüğünüz adamın sevdiğiydi o yüzden hızlıca karakaha gel izin aldık timinin başına geç ve bana yorumumu getir getirmeden kendini ölüdür asker!
Tahir :emredersiniz komutanım
Telefon konuşması son
Telefonu kapatıp içeriye geçtim kafamı sallayıp telefonda konuştuklarımızı söyledim nefes ve denizi öpüp üstlerini örttüm onların kulaklarına eğilip.
"SÖZ SİZE URAZIMIZI ALIĞ GELİCEM"
onları dön defa öptüm üstümde üniforma vardı hızla potlarımı giyip çıktım.
Tahir :annem kapının önüne asker koyucam nefese bişey deme şimdilik ben seni ararım kendinize dikkat edin tamam mı
Güler:sen bizi merak etme oğlum sen yorumumu bana getir başka bişey istemem diye bana sarıldı bende ona sarıldım.
Tahir :emredersiniz annem söz dana torununu getiricem
Diyerek onun ellerini öptüm ve aşağıya indim askerler beni görünce saygı duruşuna geçtiler.
Tahir :rahat asker
Hepsi rahat gip beni dinlemeye başladı.
Tahir :bizim evin önünde nöbete geçim gözünüz açık olsun lojmanda kimlik sormadan kimseyi almayın şimdilik
Asker:emredersiniz komutanım
Kafamı onaylar şekilde sallayıp karargaha doğru yola çıktım.
.......
Tim de herkes hazırdı planlaro yapmıştık helikopter alanına gelip hazırola geçtik Erdem babam da gelip konuşmaya başladı.
Erdem:aslanlarım bu zamana kadar milyonlarca göreve çıktınız buda onlardan biri ama bu sefer işin içinde minik bir can var o yüzden herkes çok dikkatli olacak anlaşıldım asker
Tim:anlaşıldı komutanım
Erdem :torununu almadan gelmeyin diyerek kafasını onaylar şekilde salladı.
Tahir :helikoptere bin
Herkes teker teker helikoptere bindik ve sınır bölgesine doğru yola çıktık.
Helikopter bizi iniş alanına bırakıp yükselmeye başladı sınırda gelmemiz sabahı bulmultu bütün zaman nefesi ve denizi, urazı düşünmüştüm onları bi kenera bırakıp konuşmaya başladım.
Tahir :aşık buranın haritasını ver
Aşık haritayı açıp yere serdi bende çömelip herkese yerini anlatmaya başladım.
Tahir :aşık ateş siz arkadan alanı kontrol edin
Aşık, ateş:emredersiniz
Tahir :hafız ve mücahit sizde sağ tarafı alın
Hafız, müc:emredersiniz
Tahir :yavuz bizde bu tarafı kontrol edicez çaylak sende f16 sinyal göndermek için bura kal avcı sende merakı iyi gören biyer bul
Tim:emredersiniz
Tahir :hadi herkes yerlerini giyerek işaret ve orta parmağımla ileriye doğru işaret ettim.
Herkes yerlerini almıştı tam tahmin ettiğimiz gibi alan burasıydı ama urazı görmemiştim bu yerde bomba üretiyolardı o yüzden sadece 40 dakikamı vardı.
Tahir :Uraz bir Uraz dör  
Hafız:Uraz 4 dinlemede Uraz 1
Tahir :sağ tarafta bişey var mı
Hafız:temiz komutanım
Avcı:komutanım sol taraftan bi araç geldi baksanız iyi olacak
Avcının dediği tarafta beyaz bikap bi araç vardı herkes o araca bakıyordu bian içinden inen kişilerle şok oldum o kadın ve kuçağına ağlayan oğlum.
Uraz:ayye ayye baya baya
Diyordu dayan oğlum baban geldi az dayan o kadın urazı alıp içeriye soktu.
Tahir :çaylak f16 sinyal ver Tim beni dinleyin sibta gidince totelde 40 dakika olucak urazı alıp buraya getiricez herkes çok dikkatli olsun o kadını sağ istiyorum.
Tim:emredersiniz komutanım
Çaylak :sinyal gönderildi komutanım
Tahir :çok iyi Erdem komutanı arayıp direk başlıyoruz aşık telefon
Aşık:buyrun komutanım
Tahir :saol diyerek Erdem babamı aradım
Tahir :komutanım urazımı buraya getirdiler f16 sinyal gönderildi biz girip urazı alıcaz
Erdem:.....
Tahir:tamam tanam komutanım
Diyerj telefonu aşığa verdim.
Tahir :beni dinleyin f16 fazla duramzmış o yüzden sade 20 dakimamız var yolumuz açık olsun hadi
Diyek alana doğru gitmeye başladık avcı kapının orda kişileri indiriyordu bizde bize doğru gelenleri herkes yavaş yavaş indiriyordu yavuzla kapıya yaslanıp ellerimle yapacaklarını anlattım.
O silahını kapıya tutarken ben tekmeyle kapıyı kırıp içeriye geçtim önümüze geleni indiriyorduk.
Çaylak:komutanım süremiz azalıyor hızlıca urazı alıp çıkın ordan
Mücahit:hadi bizde gidelim yürüyün
Büyük ihtimalle hepsi buraya koşuyordu biz ise hayla adamları indiriyorduk.
Mücahit :allahım sonunda şehitliği bu sefer yatıcam işallah
Tahir :öyle bişey olmıycak diyerek önümdeki ağamı yumruk attım timle herkesi indiriyorduk içeriye geçtiğimizde Uraz yerde oturuyordu beni görünce sessizce bana gelmeye başladı içerdr bissürü adam vardı ve hepsi bomba için hazırlanıyordu urazı kuçağıma alıp koşarak çıktık ordan son iki dakikanız vardı.
Tahir :koşun hdi koşun
Arkamızdan sıkıyolardı.
Biz ise koşuyorduk ki güzellerin bıraktı f16 lar bian patlamasıyla yere savruldu sonrası karanlık.

BÖLÜM BUKADAR SINIR YOK LÜTFEN YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN OY ATMAYIDA SİZİ SEVİYORUM KENDİNİZE DİKKAT EDİN

En uzun bölüm rekor bölüm yarın bekletin bölüm için aşkaöfa bölüm atıcam gerçek aşka

Hadi bakalım yorumları ve oyları bekliyorum canlar, 💕💕🌼🌼✨✨

1430 kelime 😂💪💪😘🎇🎆🎊🎉🎈✨🎀🎁🌿🌿🌻🌻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İki delinin aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin