Selam canlar 🍫🍫
.....
Tahirden
Kapıdaki kişilerle lşok oldum bunlar niye burdaydıki
Nefes :hayatım kim gelmiş
Tahir :......
Nefes :tahir kim geldi diyerek bir da kapıya geldi gelenleri görünce şaşırdı çünki gelenler mücahit ve deryaydı bunların burda ne işi var
Mücahit :komutanım
Tahir :mücahit senin burda ne işin var sen bir haftalığına memleketine gitmedin mi?
Derya :şey komutanım ı-ı şey mücahit:valla benden günah gitti söylüyorum komutanım ben deryayı kaçırdım
Tahir :naptın naptın
Mücahit :kaçırdım komutanım
Tahir :olum sen kafayımı yedin
Mücahit :komutanım kaçırmasaydım babası bana vermiycekti benimde aklıma direk siz geldiniz.
Tahir :olum babası vermemiş ben ne yapyım şimdi
Nefes :tahir bi sakin ol önce mücahit sende babasının niye vermediğini anlat ayrıca yukarıda çoçuklat uyuyo sesüz olun sende anlat
Mücahit bize anlatmıştı deryanın babasıyla tanışmadan önce biyerde karşılaştık kavga etmişler bizim delide buna karşılık adama bağırmış sonrada deryanın babasıyla tanışıncada olanlar olmuş şuan napıyoruz diye merak ediyosunuzdur şuan komutanlığı gidiyoruz bakalım nolucak.
Nefesten
Tahirler evden çıkınca bende önce kahvaltıyı hazırlamaya başladım sabah biraz hareketli uyanmıştık ama inanın nolucapını çok merak ediyorum ama en çok babamın yapacağı şeyi merak ediyorum ben sofrayı kurarken kapı çaldı gidip açtığımda Annemlerdi tahir evde tek kalma diyince bende Annemlerdi arayıp çağırmıştı bu sabahki olaydan akılmı kaldı size söyliyim ah neyse işte Annemlerdi içeriye davet ettim eylem, bahar, su, nazlı, annem ve ben çoçuklar uyuyordu bizde o ara mutfakta kahvaltı yapıyorduk derken aşağıya ağzında emziği şaçları karışmış sadece bezi ve bızını olan elindedir küçük ayısı olan oğlum içeriye girdi. Hemen yanına geldi ve emziği ağzından çıkarıp kollarını bana uzattı bu onun dilinde anne meme demekti ve açıkmıştı Uraz 2 yaşında olmasına rağmen arada bi emziriyordum ve bu emzirmelerim genelde akşam olurdu ama galiba biraz anneyi özledik Uraz emerken bi taraftan annemin anlattıklarını dinliyordum.
2 saat sonra
Annemler çoçukları severken bende çay içiyordum derken kapı çaldı ama kimdi bu saate kimsryide beklemiyordum çünki tahir bu kadar erken gelmezdi gelse bile arayıp bişey lazımmı diye sorardı merakla kapıya gittim kapıyı açtığımda karşımda bi kadın vardı şaçı başı dağınık korku filmden çıkmış gibiydi onu görünce küçük bi çığlık kaçtı ağzımdan kızlar hepsi gelmişti kadın yavaşca içeriye girdi bian elli beline gitti ve silah çıkartıp bana uzatıp konuşmaya başladı.
X:geç geç içeriye yürü sizde hadi yürüyün
Bütün hepimiz içeriye geçtik çoçukları annemden alıp gögsüme yasladım onlara bişey olursa yaşayamam ben derken kadın kapıya gidip kapıyı kitledi ama anlamıyorum lojmanda o kadar asker varken nasıl içeriye girdi bu kadın bwm bunları düşünürken bian titremeye başladım ama korkudan diğildi telefon çalıyordu kadını kontrol edip gizlice telefonu açtım aratan babandı.
X:NAPIYORSUN LAN SEN
Nefes :hiç bişey diyerek dğzgünleştiö lüften babam anlayıp hemen gelsin diye dua ediyordum o kadın ise evin perdelerini çekiyordu kimse onu görmesin diye telefon hayla açıktı büyük ihtimalle babam anlamıştı.
Erdem yarbaydan
Heraket merkezinde görevi beklerken bian torunlarını özlediğimi fark ettim güler ve kızlar bugün nefesim gile gidicektik o yüzden bende direk nefesi aradım ilk arayışa açmadı ikinci kez densyince açtıama bi terslik vardı çünki alo dediğimde bağırmış sesleri geliyordu.
X:NAPIYORSUN LAN SEN ORDA
Nefes :hiç bişey
Bı sıkıntı vardı sesi çıkarmadan telefonu höberlere aldım time elimle sus işareti yaptım ve dinlemeye başladık.
Herkes merakla bakıyordu telefona ben ise elime bi kağıt ve kalem alıp olanları yazdım ilk tahire verdim okuyup yavuxa verdi kağıt masayı dolaşınca hem sinirli hemle korkuyla telefona bakıyolardı.
Nefesten
Kadın pencereleri kapatıp yanımıza geldi silahını sehpanın üstüne koydu ve şaçını topladı sonrada baba bakarak konuşmaya başladı.
X:senin o kocan benim sevdiğimi vurdu onun bedelini siz ödeyeceksiniz
Nefes :iyi yapmış sizin gibi pisliklerin soyu anca böyle kurur
Bu dediğime sinirlenmiş olacakki ellerini sıkmaya başladı.
Bianda bahara dönüp yüzündeki kesiği göstererek yeniden konuşmaya başladı.
X:bu izide o sarı komutan yaptı biri benim sevdiğimi aldı biride bu izi yaptı bunun cezasını çekecek olanda sizsiniz dedive silahına dayanıp sıktı korkulu gözlerle çoçuklar bakıyordum.
Tahirden
Hareket merkezinde göver beklerken bian Erdem babam telefonunu masaya bıraktı ve eliyle sesiz olun yazdı ekranda "nefesim" yazıyordu ama kadın bağırmış sesi geliyordu Erdem babam kağıda biletler yazıp ilk bana verdi okuduğumda bi kadın bizim evinizdeymiş ama neden diye düşünürken bütün kağıt masayı dolaşmıştı ve herkez sinirli bi o kadarda korkuyla dinlemeye başladık.
X:senin o kocan benim sevdiğimi öldürdü
dedi sesini bilmediğim kadın ondan sonrada nefesim konuşmaya başladı
Nefes :iyi yapmış sizin gibilerin soyu böyle kurur demişti grurle nefesimi dinlerken o kadın konuşmaya devam etti.
X:bu ikize sarı komutan yaptı yazuzla birbirimize baktık ana sonra bian silah sesi kime ne olmuştu dayanamıp yerimden kalkıp lojmanda doğru koşmaya başladım.
İşallah çoçuklarım ve sevdama bişey olmamış arkamdan ayak sesi geliyordu Tim ve erdem babam geliyordu lojman burdan 10 dakikayı koşarken dua ediyordum
........Evettttt ben geldim canlar biraz aksiyonlu yazdım 😉😉
Bakalım kim vuruldu 🤔🤔sizce kim yoruma yazın
BÖLÜM BUKADAR SINIR YOK LÜTFEN YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN OY ATMAYIDA SİZİ SEVİYORUM KENDİNİZE DİKKAT EDİN ❤️❤️🦋🦋
Bu hafta içinde kitapların diğerlerine de bölüm attıcam sonraki hafta sınavlarım var yokum ana ondan sonra bolca bölüm ve yeni kitap sizi bekliyor, 😉😉😘😘💋💋
Yorum yapmayı unutmayın oy atmayıda sizi seviyorum kendinize iyi akşamlar 👋🏻👋🏻
850 kelime 😉😘🦋😂❤️😎🍫💋👋🏻👌🏼🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki delinin aşkı
Romanceİlk 50 Bölüm ilk hesapım olan @ikranurkb da ordan okuya bilirsiniz devamı burdan gelicek