Κεφάλαιο 8

28 3 0
                                    

Anastasia's Pov

"Καλημέρα παιδιά!" Λέει η καθηγήτρια μπαίνοντας στην τάξη.

"Καλημέρα"

"Αναστασία, κορίτσι μου, βγάλε τα πόδια από την καρέκλα, μπορεί κάποιος να θέλει να κάτσει" μου λέει αφού κάτσει στην έδρα της.

"Ναι αλλά εγώ δεν θέλω να κάτσει κανείς" της απαντάω και δεν βγάζω τα πόδια μου από εκεί.

Νιώθω πολλά βλέμματα πάνω μου, και γελάω από μέσα μου.

Βάζω τα χέρια μου στο θρανίο ενώ το κεφάλι μου είναι ανάμεσα τους κλείνοντας τα μάτια μου και προσπαθώντας να κοιμηθώ.

1 ώρα πριν

Έφτασα στο σχολείο μια ώρα νωρίτερα για να τοποθετήσω τις κάμερες στο μπάνιο των  αγοριών σε σίγουρα μέρη που δεν φαίνονται.

Έβαλα μια πάνω από τον καθρέφτη και μια στην πάνω από μια ντουλάπα.

Τώρα

Χτυπάει το κουδούνι, πέρασαν κι όλας δύο ώρες μαθημάτων.

Τώρα ξεκινάει η δράση.

Πάω κοντά στον Άρη, και διώχνω τους φίλους του που ήταν εκεί.

Τυλίγω τα χέρια μου γύρω του και του παίρνω το κινητό που είχε στην κωλότσεπη του τζιν του.

Φεύγω γρήγορα από εκεί μαζί με το κινητό του, με προορισμό τις τουαλέτες.

"Μαλακα σου πήρε το κινητό!" φωνάζει ένας φίλος του που ήταν κοντά του.

Τον βλέπω να τρέχει από πίσω μου, αλλά βλέπω και τους φίλους του.

Τελικά δεν θα γίνει έτσι όπως το είχα προγραμματίσει...

Μπαίνω μέσα σε μια τουαλέτα, κρύβω το κινητό του μέσα από την μπλούζα μου και περιμένω.

Τον ακούω νευριασμένο να ανοίγει όλες τις πόρτες ψάχνοντας το κινητό του και τους φίλους του να μιλάνε δυνατά.

Ανοίγει την πόρτα που ήμουν εγώ μέσα, μπαίνει και με εγκλωβίζει στα χέρια του κάνοντας με να κολλήσω στον τοίχο, κάτι που επίσης δεν ήταν μέσα στο σχέδιο μου.

Φέρνει τα χείλη του στο αυτί μου και μου ψιθυρίζει

"Φέρε μου το κινητό μου"

Όλα Ξεκίνησαν Από Μια ΦάρσαTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang