Κεφάλαιο 3

48 5 0
                                    

Anastasia's Pov

[...]

Με πήρε ο ύπνος ακούγοντας μουσική.

Η ώρα είναι 17:20 και σηκώθηκα να διαβάσω λίγο.

[...]

Βλέπω την ώρα 19:00 το απόγευμα

Ωχ πρέπει να ετοιμαστώ για kick boxing, ξεκινάω σε 30 λεπτά

Το καλό είναι ότι είναι δίπλα μου ο σύλλογος και δεν χρειάζεται να τρέξω.

Σηκώνομαι βαριεστιμένα από το κρεβάτι μου και πάω στην μπαλκονόπορτα να δω τι γίνετε.

Ωωω οκ απλά κάτι ηλίθιοι κάνουν σούζες με τις μηχανές τους στον απέναντι δρόμο από το σπίτι μου και μου τα χουν κάνει πλανήτες.

Έχεις ακόμα 27 λεπτά και δεν έχεις ετοιμαστεί ακόμα.

Έχεις δίκιο πρέπει να πάω στο μπάνιο να ετοιμαστώ.

Αφού αποφασίζω να πάω στο μπάνιο να πλύνω τη μούρη μου, πάω πάλι στο δωμάτιο μου κι διαλέγω από την ντουλάπα μου ένα καθημερινό συνολάκι, που αποτελείται από μια γκρι φόρμα, και μια κοντομάνικη Nike μπλούζα.

[...]

Μπαίνω μέσα και βγάζω τα παπούτσια μου και τις κάλτσες μου για να κάνω προθέρμανση.

Κάνω 10 κύκλους jogging και όταν τελειώνω πάω στη μέση για να κάνω διατάσεις.

"Αναστασία βάλε γάντια και κάνε 3 λεπτά πυγμαχία στο σάκο" με βγάζει από τις σκέψεις μου, λέγοντας μου, ο δάσκαλος.

"Οκ"

[...]

Μετά από αρκετή προπόνηση και κούραση τελειώνω πάω στα δοκιμαστήρια των γυναικών βάζω με γρήγορες κινήσεις κάλτσες, παπούτσια, χαιρετάω και φεύγω.

[...]

Με το που μπαίνω στο σπίτι εξουθενωμένη, χαμογελάω βλέποντας τους γονείς μου αγκαλιά να βλέπουν ένα σίριαλ στην τηλεόραση.

Με βλέπουν και σηκώνονται και οι δυο.

"Αγάπη μου τι κάνατε σήμερα;" Με ρώτησε με περιέργεια ο μπαμπάς μου

"Τα ίδια κάναμε γιατί πρέπει να προετοιμαστώ για τους αγώνες και πρέπει να εξασκηθώ καλά" του απαντάω κάπως ταλεπωριμένα.

"Κορίτσι μου τι έχεις;" με ρωτάει αφού με βλέπει από την κορυφή ως τα νύχια η μαμά μου.

"Δεν έχω κάτι, απλά είμαι πολύ κουρασμένη και θα πάω να κάνω μπάνιο γρήγορα και θα κοιμηθώ, για κάποιο λόγο νυστάζω πολύ σήμερα"

"Κορίτσι μου, εγώ θα στο ξαναπώ, αυτό το πράγμα πως το λένε που κάνεις δεν είναι καλό, δεν βλέπεις πόσο κουρασμένη είσαι συνέχεια;" Λέει η μητέρα μου για χιλιοστή φορά και έχει αρχίσει να με εκνευρίζει.

Ωχ ωχ ωχ άρχισε πάλι το παραλήρημα

"Δέσποινα, δεν έχεις δίκιο αγάπη μου, το kick boxing που κάνει η κόρη μας είναι πολύ καλό και το ότι είναι κουρασμένη σημαίνει ότι γυμνάστηκε καλά, δεν πρόσεξες πόσο ιδρωμένη είναι;" Με υπερασπίζεται ο μπαμπάς μου

"Εγώ πάω στο δωμάτιο μου και θα πάω να κάνω μπάνιο" τους ενημερώνω

"Οκ πριγκίπισσα μου, όταν τελειώσεις έλα να δούμε καμία ταινία αν θες" συνεχίζει λέγοντας ο πατέρας μου

"Θα δω, μπορεί να κοιμηθώ αμέσως" λέω πηγαίνοντας στο δωμάτιο μου.

Παίρνω τα πράγματα μου και πάω στο μπάνιο.

Χρησιμοποιώ ένα σαμπουάν με άρωμα μπύρας και αφρόλουτρο με άρωμα βανίλιας με κανέλα.

Όταν τελειώνω, βγαίνω από την μπανιέρα και παίρνω την πετσέτα μου σκουπίζοντας το βρεγμένο σώμα μου.

Βγάζω την πετσέτα από το σώμα μου και την τοποθετώ στα υγρά, καστανά μαλλιά μου σκουπίζοντας τα καλά και την δένω πίσω

Βάζω το εσώρουχο και την πιτζάμα μου και βγαίνω από το μπάνιο πηγαίνοντας στο δωμάτιο μου.

Ξαπλώνω λίγο στο κρεβάτι και μπαίνω στο κινητό μου.

Έχω να ανοίξω το κινητό μου τουλάχιστον 5 ώρες.

Έχω μια αναπάντητη κλίση από τον αδερφό μου, τον Κωνσταντίνο.

Ο αδερφός μου είναι 4 χρόνια μεγαλύτερος από εμένα.

Έχω να τον δω 2 μήνες. Σπουδάζει στο Χάρβαρντ το καμάρι μου.

Τέλος πάντων, θα τον πάρω τηλέφωνο αύριο γιατί είμαι πτώμα.

Πάω στο σαλόνι που είναι ακόμα οι γονείς μου και τους δίνω και στους δύο μια αγκαλιά για καληνύχτα.

Μπαίνω γρήγορα στο υπνοδωμάτιο μου και ξαπλώνω κατευθείαν στο κρεβάτι μέχρι που με παίρνει ο ύπνος σχεδόν αμέσως.

+++++

Αν σας αρέσει αυτό το κεφάλαιο πατήστε το αστεράκι κάτω αριστερά και αφήστε σχόλια.

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.

Bye bitches 💩💣

Όλα Ξεκίνησαν Από Μια ΦάρσαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora