Yetenek Canavarı Justin!

485 16 4
                                    

Justin'in şarkı söylemesinin dışında birçok yeteneği var. Kimisi gizli, kimisi aşikâr... 6 yaşından beri gitar, 12 yaşından beri de trampet çalıyor. Bunların dışında bateri ve piyano çalmayı da biliyor. Çok güzel Beat Box yapıyor. Golf konusunda da oldukça yetenekli. Hatta küçükken golf arabasının altında kalmış ve yara almadan kurtulmayı başarmış. Basketbol ve hokey konusunda da başarılı olan Justin, yaratıcılığına da güveniyor. Çizim yapmayı seviyor...

Peki sihirbazlık konusunda da yeteneği olduğunu biliyor muydun? Şaşırtıcı numaralar yaparak arkadaşlarını eğlendirmek Justin'in en sevdiği şeylerden biri. Edebiyat konusunda da son derece yetenekli ama biyolojiyi pek sevdiği söylenemez. Abur cubur yemeyi çok seven Justin, yemek yapmak konusunda pek de kabiliyetli değil. Kıvrak zekasına güvenen starımız, okulda da satranç takımında yer alıyordu. Gördüğün gibi o sadece dünyaca ünlü bir şarkıcı değil, birçok farklı yeteneği bünyesinde barındıran bir yetenek kumkuması! Onu sevmen için ne kadar çok neden var değil mi?

"Kollarım gitar çalmak için yeterli uzunluğa geldiğinde, onu da kavramaya başladım. Parmak uçlarınız nasırlaşıp zımpara kıvamına gelene kadar uğraşmanız gerekiyor. Bu muhtemelen birçok kişiyi korkutuyordur. Genelde şöyle başlar; 'Gitar çalmak keyifli olabilir. Kolay da görünüyor.' Yaklaşık yarım saat sonra; 'Bu gerçekten canımı yakıyor,' haline gelir. Sonrasında da ne kadar eğlenceli olacağını unutup gitarı bırakırlar..." (Justin Bieber'ın "Sonsuzluğa Doğru İlk Adım" adlı kitabından...)

Mr. BieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin