Justin'in Hayatında Olsan...

613 17 9
                                    

Koç (21 Mart-20 Nisan)
Cana yakınsın ve ilginin merkezinde olmayı seviyorsun. Aklına bir şeyi taktığın zaman da, muhakkak başarıyorsun.

Ezeli Rakip
Eğer bir müzisyen olmaya karar verirsen, en iyi noktalara gelebilirsin. Justin de, senin bu başarını göz ardı edemez.
*****
Boğa (21 Nisan -21 Mayıs)
Güvenilirsin ve sır tutmayı iyi biliyorsun. Oldukça cömertsin ve arkadaşlarınla olmayı da çok seviyorsun.

Akıl Hocası
Dinleme kabiliyetinle ve şahane tavsiyeler verebilme yeteneğinle, kötü hissettiği anlarda bile Justin'i keyiflendirecek tek kişi olabilirsin.
*****
İkizler (22 Mayıs - 21 Haziran)
Yoksa bir büyücü müsün? En zor durumlarda bile sivri dilinle kendi istediğini yaptırmayı başarıyorsun.

Basın Danışmanı
Kendine güvenin ve konuşkanlığın sayesinde, karşılaştığın herkesi kısa bir süre içinde bir Belieber'a dönüştürebilirsin.
*****
Yengeç (22 Haziran - 23 Temmuz)
İnsanları ayak parmakları üzerinde tutmayı seviyorsun. Rutinlerden nefret ediyorsun. Seni önemseyen insanlara karşı çok vefalısın.

Bodyguard
Eğer biri senin koruduğun kişiyi üzerse, çok büyük bir felaketin içinde demektir. Sen etrafındayken hiç kimse Justin'e zarar veremez.
*****
Aslan (24 Temmuz - 23 Ağustos)
Şen şakrak ve eğlencelisin. Yaratıcı işler yapınca ve etrafındakileri güldürünce çok mutlu oluyorsun.

Stilist
Justin her zaman çekici görünmeyi seviyor. Sen de ona en havalı kıyafetleri bularak, yapabileceğin en iyi mesleği yapabilirsin.
*****
Başak (24 Ağustos - 23 Eylül)
Mükemmelliyetçi bir yapıya sahipsin. Tüm detayları düşünerek sana verilen işleri en iyi şekilde yapmayı başarıyorsun.

Geri Vokal
Desteğin ve detayları önemseyen yapın, Justin'in şarkı söylerken kendini güvende hissetmesini sağlayacak.
*****
Terazi (24 Eylül - 23 Ekim)
Uysal ve arabulucusun. Etrafında kaygılı ve üzüntülü insanlar görmeyi hiç sevmiyorsun.

En İyi Arkadaş
Justin'in kötü zamanlarında evde oturmaktansa, onunla birlikte dışarıda takılmaktan daha çok mutlu olursun. Onu şovlarında da destekleyebilirsin.
*****
Akrep (24 Ekim - 22 Kasım)
Zeki ve azimlisin. Seni üzecek şeylerin olmasına izin vermiyorsun. Bağımsız bir yapın var ve sorumluluklarının farkındasın.

Muhabir
Kıvrak zekan ve güçlü sorularınla Justin'in hayatına dair haberleri herkesten önce veren kişi olabilirsin.
*****
Yay ( 23 Kasım - 21 Aralık)
Bazı zamanlarda seni bir çizgi üstünde tutmak zor. Çünkü özgür bir ruha sahipsin. Her zaman hareket halinde olmayı seviyorsun.

Spor Koçu
Mizah yeteneğin ve enerjinle Justin'i parmaklarının ucunda sahanın dışına götürebileceğine emin ol.
******
Oğlak ( 22 Aralık - 20 Ocak)
Güvenilir, düzenli ve pratiksin. Çok kolay bocalamıyorsun ve senin için kriz yaratan insanları buluyorsun.

Asistan
Düzenli yapın ve sorunları kolaylıkla anlayıp, çözüm bulabilme yeteneğinle Justin'e hayatını düzenlemesi için yardım edebilirsin.
******
Kova (21 Ocak - 19 Şubat)
Hayalperest ve sabırlısın. Yaratıcı ruhunu hayatının büyük kısmına yansıtıyorsun.

Koreograf
Mükemmel ve yeni dans hareketleriyle Justin'i şaşırtabilirsin. İlham verici yapın, denediği zor figürlerde ona yardım edecek.
******
Balık (20 Şubat-20 Mart)
Muhteşem bir hayal gücüne sahip olan bir hayalperestsin. Çekingensin ama kendini rahat hissettiğin zamanlarda gerçek bir parti insanısın.

Mükemmel Eş
Justin de senin gibi Balık burcu. Yaratıcılığınız ve nezaketinizle, bir elmanın iki yarısı gibisiniz .

Mr. BieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin