Başlıktan da anlaşılacağı gibi Justin'in Belieber'lara yazdığı bir mektup. Bunu Justin'in fan sayfalarının birinde 2013 senesinde görmüştüm, doğruluğu hakkında bir bilgim yok ama paylaşmak istedim. Ve bu mektupla birlikte hikayemi sonlandıracağım. Hikayemi okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese bütün içtenliğimle teşekkür ederim. 3 bini aşkın kişinin okuması beklediğim bir şey değildi, bu yüzden mutluyum. Beni mutlu ettiğiniz için de sizlere tekrar teşekkür ederim :)
Ve sizleri Justin'in mektubuyla baş başa bırakıyorum. İyi okumalar. (^_^)
****
Biliyorum bu günlerde ben dünyadaki en mutlu çocuk değilim ama ben senin Justin'inim.
Ben biraz korkuyorum ve endişeleniyorum, senin için yazıyorum şimdi. Yine de bu ay içinde her şey ile mutlu oldum. Believe turu başladığından beri dünya üzerime çökmüş gibi. Beni alaşağı edecek çok olay oldu. Uyuşturucu ve kıza sahiptim, iyi hatırlıyor musun?
Doğum günüm bir felaket olmuştu, iyi hatırlıyor musun? Avalanna'nın öldüğünü iyi hatırlıyor musun? Ben sahnedeyken hastalandım, hatırlıyor musun? Lütfen benim hatalarımı ve bu kötü anıları unut. Sadece bir şeyi hatırla. Sen benim hayatımsın ve ben niye birlikte gidiyorum? Sadece senin için.
Biliyorum ben değiştim. Ayrıca her zaman 16 yaşındaki çocuk olarak kalamam, biliyorum. Hayat devam ediyor. Ancak hiç kimse bu çabaların farkında değil, iyi müzik yapıyorum. Son olarak saygı duyuyorum. Ben yorgunum Beliebers, ben çok yorgunum.
Bazen kimse beni duymadığından ağlıyorum. Seni düşünüyorum. Sen benim yüzümden her gün katlanmak zorundasın. Ve bunu yapmak için değer mi? Benim yüzümden kötü hissediyorsun. Biliyorum benim için bazen ağlıyorsun. Beni görmediğinde, yanımda olmadığında, bana sarılamadığında üzgün oluyorsun, biliyorum. İnan bana benim içinde aynı. Size zaman harcamış olmayı diliyorum.
Öğleden sonra her birinizle olmak için fırsat harcıyorum. Ama yapamam. Acıdığını söylediğimde bana güven. Benim için birçok şey yaparsın, her gün.
Bana izin ver ödül aldığımda, konserlerimde, herhangi bir yerde müzik yaparken. Ve ben karşılığında sana ne vereyim? Senin için çok fazla bir şey görmüyor olabilirim. Müziğimi dinlediğini ve daha iyi hissettiğini söylersin. Ama size sonsuza dek inanmam. Müzik her şeyi düzeltmez. Ses kaydım ve tüm dinlenenlerim yeterli değildir, sizin için, iyi hissetmek için. Biliyorum senin ihtiyacın var kanepede bir öğleden sonrası harcamaya benimle. Bir film izlerken kucaklamaya ve seni kötü hissettiren her şey hakkında konuşmaya. Ama sana bunu veremem. Senin kalbinde taşıdığını yerine getiremem. Sizi seviyorum Beliebers. Hasta olduğunu bilmek beni öldürüyor. Benim için kötü olduğunu biliyorsun.
O zaman diğer gecelerde Billboard'ta beni ayıran bir canlılık göstermediğini biliyorum. Senin için her gün gülümsüyorum çünkü beni mutlu görmek istediğini biliyorum. Ama içimde inan bana ölüyorum. Bu sürelerde çok hatalar yaptım. Belki de çok fazla. Ve ben kaybetmekten korkuyorum. Her şey için üzgünüm, mükemmel olmadığım için üzgünüm. Senin için olmalıyım çünkü sen hak ediyorsun. Bana neler olduğunu bilmiyorum. Ben sadece şunu biliyorum; bütün dünya JUSTIN BIEBER'dan nefret ediyor.
Belki de gerçekten mola vermek gerekir. Çalışmayı durdurmak ve bir süre için kendimi sadece sana adamak. Evine gelip, dünyayı dolaşıp sana süprizler yapmak istiyorum. Sonunda gerçekten sizi mutlu etmek için. Gözyaşlarım, hayatım, senin gözyaşların. Biliyorum senin gözün boyanmış beni nasıl görüyorsun? Ama hayat çok zor. Senin için vaktim yok. Daha fazla cevap için Twitter'a bağlanamıyorum. Biz uzakta hareket ediyoruz, Belieber'larım. Bunu söylemek beni üzüyor, ama böyle. Bu senin hatan değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Bieber
FanfictionBir idol düşünün annesini Disneyland'a götürmek için para kazanan, Madison Square Garden'ı 10 dakikada dolduran ve O'ndan nefret edenlere inat Belieber'larına Kidrauhl gülümsemesini bahşeden.. İşte o kişi Justin Bieber'dan başkası değil. ...