Justin'in Kasabası!

982 21 0
                                    

1. Avon Tiyatrosu
99 Downie Street- Hemen bu sokaktaki merdivenlerde Justin şarkı söylemiş turizm sezonunda 150-200 dolar arası para kazanmış ve annesini Disneyworld'e götürebilecek kadar para biriktirmiş.

2. Stradford Gençlik Merkezi
165 Downie Street - Justin "Stradford Star" adlı yarışmada burada şarkı söylemiş. Yarışmadan sonra burası çok popüler olmuş ve Justin'in karaoke yapmak için en favori mekanı haline gelmiş.

3. Stradford Perth YMCA
204 Downie Street - Burası Justin'in en çok basketbol oynadığı yer. Justin burada saatlerce antreman yapıyor ve arkadaşlarıyla basketbol oynuyormuş.

4. Stradford Kaykay Parkı
Downie Street'in Doğu kısmı - Burada Justin arkadaşlarıyla takılır ve kaykay çalışırmış.

5. Belediye Binası
1 Wellington Street - Justin, bir yardım kuruluşunu desteklemek için düzenlenen ve kazananın bir CD'de yer alacağı bir konser için ilk şarkısını burada kaydetmiş.

6. Long&McQuade
36 Ontario Street - Arkadaşları o zamanlar Justin'in en sevdiği yerin burası olduğunu söylüyor. Bu; dört enstrüman -bateri, gitar, piyano, trompet- çalabilen biri için hiç de şaşırtıcı değil.

7. The Pour House
92 Downie Street - Justin ile arkadaşlarının bilardo oynadıkları yer. Yeri de tam kaykay kaydığı ve sokak çalgıcılığı yaptığı sokakların karşısında.

8. Jeanne Sauve Katolik Okulu
8 Grange Street - Justin bu Fransız okulunda ilkokulu okumuş.

9. Kiwanis Şehir Kulubü
111 Lakeside Drive - Justin'in 12 yaşındayken girdiği şarkı söyleme yarışmasının yapıldığı yer. Hiç ses eğitimi almamasına rağmen üçüncü olmuş.

10. Stradford Northwestern Devlet Okulu
428 Forman Meydanı - Bu okulda Justin'in en sevdiği öğretmenleri olan Miss Booker ve Mr. Monteith çalışıyormuş.

11. Stradford Northwestern Ortaokulu
428 Forman Meydanı - Burası ise Justin'in Atlanta'ya, plak şirketinin olduğu şehre taşınmadan önce okuduğu son okul. Sosyal medya sayesinde tanınan Justin'in birçok arkadaşı bu okulda.

12. Metro
548 Huron Street - Lise öğrencilerinin gittiği popüler bir kafe. Justin ayrıca en sevdiği fast food restoranının da burası olduğunu söylüyor.

13. Madely'nin Yeri
377 Huron Street - Justin'in annesinin en sevdiği yer ve birçok mutlu aile yemeğine de ev sahipliği yapmış olan mekan.

14. Scoopers
28 Erie Street - Stradford'daki her çocuk gibi Justin, futbol maçlarından sonra dondurma yemek için buraya uğrarmış.

15. Features
159 Ontario Street - Justin'in kahvaltı yapmayı en çok sevdiği yer.

16. William Alman Memorial Arena
25 Morenz Drive - Justin'in oynadığı hokey takımı, oyunlarını bu tarihi binada oynuyormuş.

17. Rotary Arena
20 Glastanbury Drive - Burada da Justin hokey oynarmış.

18. Ecole Bedford Devlet Okulu
59 Bedford Drive - Burası Justin'in en yakın arkadaşlarıyla tanıştığı okul. Okulun renklerinden biri de Justin'in en sevdiği renk olan mor!

Mr. BieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin