Justin Bieber: "Benden nefret etmeniz Belieber'larımın beni sevmesini değiştirmeyecek."
* *
Justin Bieber: "Konserlerimi Belieber'larımın benim yanımda olması için veriyorum, fanlarım için değil."
* *
Justin Bieber: "Sarışın, esmer ayrımı yapmam. Belieber'san güzelsindir."
* *
Justin Bieber: "Bir hayranıma aşık olmak benim için mümkün."
* *
Justin Bieber: "Belieber'larımın erkek arkadaşlarını kıskanıyorum. O benim, o çocuğun değil."
* *
Justin Bieber: "Belieber'larımın birbirlerini kardeş gibi sevmesi beni çok gururlandırıyor."
* *
Justin Bieber: "Yanında değilim ama kalbim her zaman seninle."
* *
Justin Bieber: "Kız arkadaşım için her şeyi yapabilirim ama bir örümceğe dokunamam."
* *
Justin Bieber: "Sevgilimle aynı dili bilmemize gerek yok, ben ona dilimi öğretirim o da bana."
* *
Justin Bieber: "Hey Belieber! Asla seni eleştiren biri için başını eğme. Tacını düşüremezsin prensesim."
* *
Justin Bieber: "Sadece benim ve Belieber'larımın yaşadığı bir ülke kurmak istiyorum."
* *
Justin Bieber: "Hayranlarıma sarıldığımda kalp atışlarını hissedebiliyorum. Bu harika bir duygu."
* *
Justin Bieber: "Eğer bir hayranımla çıkarsam ona soracağım ilk soru benim hakkımda bu kadar gerçeği nereden öğreniyorsunuz olacaktır."
* *
Justin Bieber: "Her sabah dünyanın en iyi hayranlarına sahip olduğumu düşünerek uyanıyorum."
* *
Justin Bieber: "Erkek demek geniş omuzlara sahip olmak değil, o omuza başını yaslayan kıza sahip olabilmektir."
* *
Justin Bieber: "Hayatında insanlar sürekli iyi olmadığını ya da hayallerine asla ulaşamayacağını söylerler. Fakat onlara dönüp şöyle diyeceksin "Asla Asla Deme"."
* *
Justin Bieber: "Konsere gidemeyecek olan Belieber'larım sadece inanmaya devam etsinler. Diğerlerini gördüm, bir gün sizi de göreceğim. Söz veriyorum."
* *
Justin Bieber: "Şarkı söylerken gözlerimi kapattığımda aklıma tek gelen şey Belieber'larım."
* *
Justin Bieber: "Uçmak için kanatlara ihtiyacımız yok. Elimi tut yeter."
* *
Justin Bieber: "Ben bencil biri değilim ama Belieber'lar benim. Onları kimseyle paylaşamam."******
1K olmuşuz. Sizleri seviyorum... 💜💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Bieber
FanficBir idol düşünün annesini Disneyland'a götürmek için para kazanan, Madison Square Garden'ı 10 dakikada dolduran ve O'ndan nefret edenlere inat Belieber'larına Kidrauhl gülümsemesini bahşeden.. İşte o kişi Justin Bieber'dan başkası değil. ...