Makyaj Out, Doğallık In!
"Yüzlerinde tonla makyaj olan kızlardan hoşlanmıyorum, yüzlerini göremiyorum. Bazı kızlar güzel; ama kendilerine güvenleri yok. Makyajsız daha güzel gözüküyorlar ama nedense çok fazla makyaj yapıyorlar." diyor Justin Bieber söz konusu makyaj olunca.Güzel Bir Gülümseme Peşinde
Justin Bieber'ı etkilemek için kat kat makyaj yapılmıyor. Bunu anladık, peki başka ne yapmak gerek? Bieber, "Güzel gözleri ve güzel bir gülümsemesi olan kızlardan hoşlanıyorum" diyerek konuyu özetliyor. Görsellikte önemli ama Justin Bieber'ı asıl etkileyen durum ise karşısındaki kızın şöhretle başa çıkabilir olması. Kameralarla bir hayat sürmek zorunda kaldıklarından, çektikleri dertleri kız arkadaşının anlaması ve hakkında çıkan türlü dedikodulara kulaklarını kapayıp, hayatına devam etmesi de Justin için çok önemli. Yoksa adım başı hakkında çıkan iddiaların gerçek olmadığını bir de kız arkadaşına anlatmak zorunda kalacaktı ki bir süre sonra yaşanacak bir ilişki de ortada kalmayacaktı. Ve en önemlisi Justin'in bir kızla beraber olabilmesi için o kıza aşık olması gerekiyor. "Fan'larım sürekli bir fan'la beraber olabilir miyim diye soruyorlar. Olabilir, neden olmasın? Fan'larımı seviyorum; ama biriyle beraber olmam için ona aşık olmam gerek, bu bir fan'ım da olabilir." diyor Bieber.Ugg Uzak Dursun!
Justin Bieber'ın bir kızda görmeye tahammül edemediği bir diğer şey ise Ugg botlar. Ugg'ların çok çirkin olduğunu söyleyen Bieber, bir de büyük güneş gözlüklerinin çok abartıldığını düşünüyor.Ya İlk Öpücük?
Justin Bieber'ın ilk öpücüğü çok alakasız bir şekilde olmuş. Romantizmden son derece uzak, tamamen iddiaya dayalı bir ilk öpücük durumu söz konusu burada. Şöyle ki; okul dansında ilk kim öpecek diye 5 dolarına iddiaya giren Bieber, iddiayı kazanan isim olmuş. Ancak ilk romantik öpücüğünü ise 2001 yılında Emily Ranshaw ile yaşamış.İlk Kız Arkadaş
Justin Bieber'ın kalbini fetheden ilk kızın kim olduğunu merak ediyor musun? O zaman bu merakını daha da arttırmayalım. Günümüzde milyonlarca genç kızın, kalbinin hızla çarpmasına neden olan Bieber'ın kalbini ilk çalan küçük hanım, okul arkadaşı Louise Edmundsons olmuş."12 yaşıma kadar Beyonce ve hokey dışında kalbimi hızlandıran bir şey yoktu... Sonra bir gün gözlerim açıldı ve dünyanın güzel kızlarla dolu olduğunu farkettim. Annemle belli başlı konuları açıkça konuştuğumuz için kızlarla ilgili ortalama bir erkekten daha fazla bilgiye sahiptim. Bazı elemanlar havalı görünmek için kızların kalbini kırıp onları çıldırtabiliyorlardı. Ama ben öyle değildim. Annem bana özgüven ve ukalalık arasındaki farkı öğretmişti. Karşı cinsle olan ilişkide başarılı olmanın basit bir formülü var: Ahmaklık yapma!" (Justin Bieber-"Sonsuzluğa Doğru İlk Adım" kitabından...)
****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Bieber
FanfictionBir idol düşünün annesini Disneyland'a götürmek için para kazanan, Madison Square Garden'ı 10 dakikada dolduran ve O'ndan nefret edenlere inat Belieber'larına Kidrauhl gülümsemesini bahşeden.. İşte o kişi Justin Bieber'dan başkası değil. ...