Adventure in the City of Love

82 10 0
                                    

Au trecut trei luni minunate de cand eu si Layla suntem impreuna.O iubesc foarte mult si dau tot ce pot ca sa o vad fericita.Peste doua zile este Valentine's Day si m-am gandit ca ar fi o idee minunata sa petrecem o saptamana la Paris.Am cumparat biletele si azi urmeaza sa ii dau vestea,iubitei mele care inca doarme.

Dau sa urc pe scari sa vad daca s-a trezit,dar o vad coborand pe scari.Era asa frumoasa.Purta o pereche de colanti roz,un tricou alb cu modele,o pereche de Converse albi,iar parul ei era prins intr-un coc mic,dezordonat.Arata perfect.

Ma duc la ea si o sarut pe frunde.

-Neata,iubito!Cum ai dormic?

-Foarte bine,pentru ca am fost langa tine.

O iau de mana si ne ducem la masa pregatita de mine.Acum urmam sa ii dau vestea.

-Iubito ,am o surpriza pentru tine care sunt sigura ca ma va ajuta sa iti revad acel zambet minunat.

Scot din pantalonul de la pantaloni biletele si i le dau.

-E genial....doar noi doi la Paris,o saptamana,iti multumesc mult.

Ma ridic si ma duc sa o imbratisez uitandu-ma in ochii ei albastri care straluceau de bucurie...nu mai stau sa ma gandesc si o sarut pasional.

-Urca repede in camera si fa-ti bagajele,diseara pleaca avionul la Paris si nu trebuoe sa intarzien.Ma saruta pe obraz si fuge in camera ei.

Mai e o ora pana cand avionul pleaca si trebuie sa iesim imediat.

-Hai iubito!

-Dar nu pot sa imi misc valizele...am nevoie de ajutor!

Merg repede in camera ei unde o vad chinuindu-se sa miste cele doua valize pe care le avea.Nu voi intelege vreodata de ce fetele au nevoie de atatea haine?

Ii iau bagajele si le duc la masina ia venind din spatele meu.Purta o fusta lunga,mov,cu trena,un maieu alb scurt si o pereche de sandale cu toc.Era minunata.

Dupa patru ore am ajuns in Paris,de unde am inchiriat un Audi,dupa am plecat la hotelul de cinci stele unde urma sa stam.

Am luat cheia de la receptie si am mers in camare.Era spatioasa si moderna.

Dupa ce am aranjat toate bagajele am iesit la o mica plimbare in parcul Disney care era plin de lumini colorate si copii mici dornici sa isi intalneasca personajele din desene.

Se putea citi usor fericirea de pe fata Laylei.Seara a precut repede si a trebuit sa me intoarcem la hotel.Maine era ziua de Valentine's Day si trebuia sa o fac perfecta.

M-am sculat de dimineata si am comandat un mic dejun,pe care l-am aranjat pe o masa mica si eleganta pe terasa de unde se putea vedea turnul Eiffel,ca sa ii dau o atmosfera mai romantica.

Dupa ce am pregat totul m-am dus in camera sa o trezesc pe Layla.

-Neata,iubito!

Ea deschide ochii cu greu si se uita la mine.Era asa frumoasa dimineata.O sarut si o ajut sa se ridice din pat.Dupa ce am luat micul dejun am pregatit o alta surprija.

-Dute repede si schimba-te,surprizele abia au inceput!

Intr-o ora a fost gata,arata minunat.Era imbracata cu o pereche de pantaloni scurti roz,un tricou gri si o pereche de adidasi Nike Air.

O iau de mana si o duc pana in parc,unde in mijloc era un balon mare cu aer cald.O ajut sa se urce si calatoria incepe.Incepe sa urce usor indepartandu-ne cat mai mult de pamanat.Ma apropii de Serena care se uita putin ciudat si o sarut salbatic.

-Iti multumesc pentru tot!imi spune uitandu-se in ochii mei cu multa dragoste.

-Orice ca sa te vad fericita.

Calatoria in aer nu a durat mult si dupa ce am coborat din balon luat-o pe Layla si am dus-o intr-un loc mai retras unde se apla un lac plin cu lebede.Pe jos era o patura mov si un cos de Piknic.

Ne asezam si stam acolo pana cand incepe sa se intunece,acum urma marea surpriza.

Layla se uita la lacul plin cu lebede,iar eu o iau de mana si ea se uita in ochii mei.Eu ma apropii usor de ia si o sarut flamand.Ii acel moment ceva a inceput sa pocneasca,erau artificiile pregatite de mine.Erau special aranjate incat sa iasa o inima si in ea sa scrie Layla.

Camd le vede ma imbratiseaja si ma saruta puternic.Eu incep sa o sarut lung si ma ridic peste ea.Scap repede de tricoul si sutienul ei iar ea de bluza mea.O sarut pe tot corpul si apoi imi duc mana la nasturele pantalonului eu si il deschid,scotandu-mi si eu telefonul.Dupa scap repede de lenjeria care ne acoperea si o patruns cu mare grija.Ea geme usor si ma mangaie usor pe spate.O mai patrund de doua ori si ma asez langa ea landu-o de mana.

-Te iubesc!imi spune Layla uitandu-se in ochii mei.

-Si eu te iubesc.

Am strans totul si am plecat la hotel pentru ca era deja ora doisprejece noaptea.

....

Vacanta a trecut foarte repede dar ne-am sintit minumat.
Simt ca nimic nu ne poate desparti!

Sfarsitul unui nou capitol...e nasol stiu da nu prea mai am timp sa scriu.
Ce credeti ca se va mai intampla cu Blair si Chuck in urmatorul capitol?
Astept parerile voastre.
Pwp :* <3<3<3

Love,Frenemies and OthersWhere stories live. Discover now