Serena POV:
Acum ca il am pe tata aproape totul e mai usor si simt ca pot sa ii spun orice.Elly este sora perfecta si o iubesc foarte mult.
Acum ca am o familie perfecta,asa cum mi-am dorit trebuie sa imi asigurul viitorul.
Primul pas este sa aplic la facultatea de medicina din New York .Dar cred ca am destul timp pentru asta asa ca am alt plan.Am de gand sa il cuceresc pe Albert.
Am luat masina din garaj si am plecat la scoala.In fata,pe o banca,stateau Blair si Chuck care se sarutau salbatic.
-Buna,porumbeilor!
-Buna,Serena!
Am intrat in scoala,si m-am dus la laboratorul de biologie,singura ora din acea zi cu Albert.
Toata ora m-am gandit ce as putea sa fac.
In pauza am mers in sala de mese unde m-am intalnit toti prietenii,iar in acel moment mi-am dar seama ce sa fac.
M-am urcat pe banta,ca sa ma vada toata lumea si am inceput sa tip:
-Toata lumea este invitata diseara la petrecerea mea!
Toti au inceput sa aplaude si sa chiuie.
Nu am mai stat in acea zi la scoala.Am plecat repede la mall ca sa cumpar tot ce trebuia pentru petrecere,dar in primul rand imi trebuia o rochie care sa iasa in evidenta.
Am cumparat o rochie Gucci galbena cu paiete si o pereche de pantofi DKNY.Aratam perfect.
Servitorii mei si tata au aranjat iahtul ca sa arate minunat.A cumparat o sculptura din gheata cu fata mea.
Am mers repede acasa sa ma pregatesc.
M-am machiat natural,m-am imbracat cu rochia mea alba,superba si am ales din cele 400 de perechi de pantofi sandalele mele aurii cu platforma.
Am luat Lambourgini'ul portocaliu,care se asorta de minune cu tinuta mea si am plecat spre petrecere.
Iahtul era plin de lumini multicolore si adolescentii foarte bine imbracati.Stiam ca tocilarii nu isi vor permite sa vina la petrecerea mea,erau numai copii populari.
Nu a durat mult momentul meu de glorie ca a aparut Blair cu o rochie sirena,aurie,care ii statea perfect si Chuck cu un zambet fermecator si un costum rosu,strealucitor.Toti ochii s-au indreptat spre superbul cuplu,care mergea gratios pe covorul rosu.
-Buna,Serena!
-Buna,Blair!Frumoasa rochie,iti sta foarte bine.
-Multumesc draga si tu arati...bine.
M-am amestecat prin multime si langa masa DJ-ului il vad pe Albert care imi face semn sa vin spre el.
Ma duc foarte hotarata si gata sa il cuceresc.
-Buna,Albert!
-Buna,Serena!Arati minunat in seara asta!
-Multumesc!spun eu inrosindu-ma.
M-a luat usor de mana si m-a dus pe ringul de dans.I-a facut semn DJ-ului,care a pus o melodie foarte romantica.M-a luat de mana si m-a invartit.Fara sa imi dau seama m-a mangaiat delicat pe obraj si buzele lui s-au lipit de ale mele.Ne-am sarutat timp de cateva secunde si cand imi da drumul dau sa fug.
Albert ma apuca de mana si ma trage spre el.
-Nu pleca,te rog!
-Dar...
Imi pune degetul pe buze si ma saruta scurt.
-Te plac si nu mai suportam ideea ca nu esti a mea.
M-a imbratisat si m-a mangaiat pe par.
Imi ridic capul de pe pietul lui si ii spun uitandu-ma in ochii lui verzi.
-Si eu te plac.
El imi zambeste fermecator.
Nu am mai stat sa se termine petrecerea si am plecat amandoi acasa la mine unde ne-am uitat la un film.
Inainte de final eu m-am ghemuit la pieptul lui si am adormit.
In timpul noptii ceva ma trezeste.Era tata care venise sa ma inveleasca.Imi intorc capul nedumerita si il vad pe Albert care dormea langa mine.Ma uit speriata la tata care avea o privire usturatoare.Dupa cateva secunde il vad zambind larg si ma linistesc.
-Nu te speria,te inteleg!Imi amintesti de mine si de mama ta.
Imi face cu ochiul si pleaca din sufragerie.
Albert se scoala si incepe sa ma sarute pasional.Simteam cum fluturasii zburau prin stomacul meu.
Se urca peste mine si ma mangaie pe tot corpul.Timp de cinci minute m-a saritat incontinuu.Simt cum incearca sa desfaca fermoarul de la rochia mea si atunci ii pun mana pe spate.El intelege mesajul si se da jos de pe mine.Ma saruta pe frunte si se culca iar langa mine.
A doua zi dimineata simt cum cineva ma tragea de rochie.Era Elly ,care se uita urat la Albert.
-Buna,Elly!Ce mai faci?
-Cine e el?
-Prietenul meu,il cheama Albert.
-Nu imi place de el!spune ea incruntata.
Atunci eu incep sa rad.Albert se scoala si ma saruta scurt,apoi se uita la Elly.
-Ea este sora te?
-Da,Elly.
-Buna,Elly!spune Albert intinzandu-i mana.
Ea se incrunta dar da mana cu el,iar Albert ii zambeste larg.
Ma ridic de pe canatea si ma duc sa ma pregatesc pentru scoala.Ma machez repede cu putin fond de ten,rimel si un fard riz mat.Imi iau o fusta neagra mulata si o camasa alba larga pe care o bag in fusta si o scot putin afara.Imi bag repede cartile intr-o poseta neagra,incapatoare si fug la masina unde ma astepta Albert.
In fata scolii,el me ia de mana si intrem amandoi hotarati.Toate privirile se indreapta spre noi.Mergem mandri pe hol pana la sala de mese unde ne intalneam deobicei cu Blair si Chuck.
Sigur relatia noastre va dura foarte mult.Cred ca incep sa ma indragostesc!
Sper ca va placut acest capitol!
Astept o parere/critica/sugestie.Va multumesc mult!
Ce credeti ca se va intampla cu Serena si Albert?Astept comentariile voastre.
Kisses !<3
YOU ARE READING
Love,Frenemies and Others
Genç KurguBine ai venit in New York,mai exact in jurnalul meu.Iti prezint lumea mea,unde cei bogati incearca sa faca fata relatiilor amoroase,mereu dramatice si totodata trebuie sa tina pasul cu noile trend-uri.Eu,Blair Evans impreuna cu prietenele mele Seren...